شناسه خبر : 75936
شنبه 07 تير 1399 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلس، دولت را نوازش می کند نه استنطاق!

محمد - متاسفانه بیشتر شعار می شنویم تا عمل

هر دوره مجلس بر اهمیت ایثارگران مرتب سخن رانده شده. انواع قوانین تصویب شده .ولی دولت بدون هیچ توضیحی آنان را اجرا نمی کند و نمایندگان هم پیگیر نمی شوند.

همین برنامه ششم توسعه کشور را مگر بنیاد شهید و دولت به طور کامل اجرا می کند؟ هر ماده ای رو هر وقت دلشان خواست اجرا میکنند.کسی هم نیست مواخذه کند.

دولت هم فهمیده نمایندگان فقط در حد تذکر مطلبی را می گویند و کاری دیگه ای نمی کنند. به خاطر همین قانون ایثارگران را ناقص اجرا می کند. دولت جانبازان فاقد شغل و درآمد را به دو بخش ساتا و بنیاد تقسیم کرده است و به جانبازان ساتا نصف جانبازان بنیاد حقوق می دهند. گویی جانبازان ساتا مال یک کشور دیگرند.

موضوع حذف کف درصد جانبازی در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد ولی سپس رهایش کردند. موضوع بازنشستگی جانبازان معسر هم که رها شده است. چرا که ساتا اگر بفهمد شما دارید حق بیمه خویش فرمای تامین اجتماعی پرداخت می کنید، جانباز را  به عنوان سرمایه دار محسوب و اون یک ذره حقوق را هم قطع می کنند.

در حالیکه این رویه در مورد جانبازان تحت پوشش بنیاد صادق نیست. تو گویی جانبازان ساتا باید زجر کش شوند. جالب اینجاست بنیاد شهید هم آنها را از لحاظ پرداخت حقوق قبول نمی کند و کاملا خلاف برنامه ششم توسعه که مقرر نموده حقوق جانبازان بر عهده بنیاد شهید می باشد عمل می کند. نماینده ای هم نیست این اختلاف شدید حقوق جانبازان معسر زیر 25 درصد بین ساتا و بنیاد را پیگیری کند و جانبازان ساتا به حال خود رها شده اند.

ان شااله دوره یازدهم دست از تذکر و شعار بردارد و واقعا" به کمک ایثارگران بیاید. ان شالله

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi