شناسه خبر : 75977
یکشنبه 08 تير 1399 , 14:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وعده صادق حاج قاسم به خانواده شهید

بعد از شناسایی و تفحص پیکر شهید مدافع حرم علی جمشیدی بعد از چهار سال، شهید سعید کمالی نیز به کشور بازگشت.

همسر شهید کمالی اعلام کرد: پیکر همسرم پس از تفحص به کشور بازگشته و اکنون در معراج شهدای تهران است اما ما هنوز سعید را ندیدیم.

همسر این شهید گفت: در دیداری که با حاج قاسم داشتیم به او گفتم: «ببخشید سردار می تونم یک سئوال بپرسم؟» گفت: بله. پرسیدم: از شهدای خانطومان خبری نیست، پیکر همسرم و چند شهید دیگر هنوز برنگشته. بعد با حالت مستأصل گفتم: بالاخره برمی گردن؟! حاجی دوباره چند لحظه سکوت کرد و بعد سه مرتبه گفت: میان، میان، میان.

مادر همسرم مجدد گفت: پسرم دوست داشت گمنام باشد، شاید خودش اینجور می خواهد و برای همین برنمی گردد. سردار گفت: آقا سعید به خاطر دل همسرش هم شده برمی گرده»

گفتنی است سعید کمالی کفراتی ۱۹ شهریور سال ۱۳۶۹، در روستای کفرات از توابع بخش هزارجریب شهرستان نکا متولد شد. سعید برای اولین بار در تاریخ  ۹۵/۱/۱۴  برای دفاع از حرم  حضرت زینب(س) عازم سوریه شد و در جمع رزمندگان لشکر۲۵کربلا با تکفیری ها مبارزه کرد.

او سرانجام در ۱۷ اردیبهشت ۹۵ یعنی همان سال اعزام اش، در منطقه خان طومان، به همراه ۱۲ تن از همرزمانش به شهادت رسید. هنوز پیکر برخی دیگر از شهدای خان طومان، مانند شهید محمد بلباسی جاویدالاثر است. 

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi