شناسه خبر : 76000
دوشنبه 09 تير 1399 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فاجعه بمباران سردشت و جانبازان

فاش نیوز - بیش از ۳ دهه  از فاجعه بمباران شیمیایی مردم بیگناه سردشت می گذرد اما هنوز که هنوز است قربانیان آن با عوارض مجروحیت به سختی زندگی می کنند.

با درود برتمامی شیرزنان وطن و درودی ویژه به محضر سرکارخانم شافعی و تمامی عزیزان هموطنی که درحمله ناجوانمردانه خبیث ترین فرد بعثی عراق، یعنی صدام مورد حملات شیمیایی سلاح شیمیایی قرار گرفتند باید گفت بیش از 3 دهه بعد ازچنین فاجعه انسانی بزرگی می گذرد، اماهنوز که هنوز است با عوارض آن به سختی زندگی می کنند که البته نه تنها خودشان که حتی نسل های بعدی نیز با این نوع مجروحیت و درد بایستی همراه باشند!

بدتر ازهمه بی تفاوتی برخی دولت مردان و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران است که توانایی تهیه و تامین برخی از داروهای این عزیزان را ندارند. بایستی گفت سکوت و بی تفاوتی آنها بدتر ازحملات شیمیایی بعثیان و صدام می باشد.

انصافا نامردی از این بالاتر که داروی مورد نیاز برای جانبازان به قدر کافیموجود نیست، آن وقت ادعا می شود به خودکفایی دارویی رسیده ایم!؟ هر روز جلوی اجنبی سرخم کردن و صرفا بر اریکه قدرت تکیه زدن که مسئولیت نمی شود.

لطفا کمی هم به خودتان بیایید، آیا فکر می کنید با این همه مسئولیت، تجهیزات پزشکی، داروی خارجی و پزشک، بالاخره مرگ به سراغ تان نخواهد آمد؟

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi