شناسه خبر : 76013
دوشنبه 09 تير 1399 , 12:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درد جانباز اعصاب و روان قائمشهری

هادی جانباز سی درصد اعصاب - آقای رئیس جمهور و جناب دکتر نوبخت چگونه برای خودتون حقوق نجومی لحاظ و برای ما جانبازان به عنوان حقوق مبلغ ناچیزی در نظر می گیرید. آقا کجای بدن شما یک زخم برداشته است تا با حقوق زیر دو میلیون تومان روزگار بگذرانید؟

بسیاری از رزمندگان در دوران جنگ مجروح و دچار بیماری اعصاب و روان، لاپاراتومی های متعدد شکمی شدند و ترکش هایی در ناحیه شکم و کتف به یادگار دارند.

بنده نیز از این قاعده مستثنی نشدم و به علت اصابت گلوله به باسن و پای چپ، توانایی راه رفتن را ندارم و به علت وجود ترکش هایی در سر و مهره های گردن، شکم، پهلو، جمجمه و ریه با مشکلات متعددی دست به گریبان هستم.

آهای مسئولان، ما بودیم که شما الان در این جایگاه نشسته اید و متاسفانه کمترین حقوق را برای جانبازانی امثال من که دارای مدرک کارشناسی است درنظر می گیرید. دو فرزند محصل و همسر بیمار بنده بدون اینکه حقوقی دریافت کنند شبانه روز در خانه از من پرستاری می کنند.

 آیا طاقت یک لحظه درد و بی دارویی را دارید؟ بنده روزی ۳۰ تا قرص می خورم ولی دردم کم نمی شود و ماهی یک میلیون تومان پول دارو میدهم. نمی توانم به مراسم عروسی یا به مدرسه دخترم بروم. تازه میهمانی هم نمی توانم بروم چرا که می گویند دیوانه قرصی آمده است. اذیت می کنند و به در خانه سنگ می زنند، جلوی خانه اشغال می ریزند و ...

انصاف کجاست؟ یک شهردار معمولی که اگر یک قرص سرما خوردگی مصرف کند تا یک هفته گیج می زند، آیا برایش ۱۵میلیون حقوق کم است؟ آیا روا است که ایشان این مقدار حقوق بگیرد اما امثال من که از زن و بچه و درس خوندن و لذات دنیایی گذشتیم، باید حقوق بسیار ناچیزی بگیریم.

ما بر این باوریم که هزینه کرد این پول ها صحیح نیست چرا که مال بیت المال است اما انصاف هم چیز خوبی است. متاسفانه در این شرایط وانفسا حداقل حقوق بنده ماهی ۷ میلیون تومن است که باید با دو فرزند محصل و همسر بیمار، هزینه دارو امورات را بگذرانیم.

تو را به خدا این نامه مرا به مسئولان کشور از آقای رئیسی (کم همه اش می گوید پدر رانت خوارها و غارتگران بیت المال را در می آورم) گرفته تا رئیس جمهور و آقای نوبخت برسانید.

آقایان مسئول خواهش می کنم اگر نامه اینجانب را که جانباز سی درصد اعصاب و روان هستم را می بینید و یا مطالعه کنید قسم می خورم که با ده میلیون تومان هم نمی توانم چرخ زندگیم را بچرخانم.

از شما تقاضا دارم که حتما نامه بنده را (که طبق قانون از کار افتاده کلی و شامل حقوق پرستاری و حالت اشتغال هستم) به مسئولان طراز اول برسانید.

سخن آخر اینکه بخدا اگر مقداری سلامتی داشتم و داروهای جورواجور نمی خوردم اکنون خانه نشین نبودم و چنین تقاضایی از شما نداشتم.

یا علی به امید روز از بین رفتن اسرائیل و آمریکا جنایتکار
هادی مردانی جانبازان کمک معیشت بگیر
 از مازندران قائمشهر منتظر جواب شما هستم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi