شناسه خبر : 76026
سه شنبه 10 تير 1399 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان کتاب‌های ارزشمندی از روزهای اتحاد و همبستگی هستند

هر یک از جانبازان کتاب‌های ارزشمندی از روزهای اتحاد و همبستگی هستند کتاب‌هایی که باید بارها و بارها خوانده شوند.

مدیرکل بنیاد استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان ۳۹۰ جانباز شیمیایی دارد، عنوان کرد: هر یک از جانبازان کتاب‌های ارزشمندی از روزهای اتحاد و همبستگی هستند کتاب‌هایی که باید بارها و بارها خوانده شوند.

به گزارش «ایثار»، علی کاظمی با اشاره به هشتم تیر ماه روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی اظهار کرد: جانبازان شیمیایی نماد ایثار و مقاومت در جامعه هستند و در حقیقت ایثارگران قهرمانانی هستند که مردم باید با آنها همنشین شوند.

وی ادامه داد: جانبازان شیمیایی هر روز به سختی نفس می کشند تا به ما یادآوری کنند که انقلاب و روزهای جنگ با ایثار به ثمر نشسته است و نباید به فراموشی سپرده شود.
کاظمی با بیان اینکه استان زنجان ۳۹۰ جانباز شیمیایی دارد، عنوان کرد: هر یک از جانبازان کتاب‌های ارزشمندی از روزهای اتحاد و همبستگی هستند کتاب‌هایی که باید بارها و بارها خوانده شوند.
مدیرکل بنیاد استان زنجان اضافه کرد: هنرمندان با توجه به رسالتی که دارند می‌توانند از توان خود برای تولید آثار ارزشمند استفاده کرده و روزگار دشوار جانبازان شیمیایی را به تصویر بکشند.
وی از ایمان و اعتقاد قوی همه رزمندگان سخن گفت و بیان کرد: ایمان قوی در میان جانبازان موج می‌زند و نمونه کوچک آنان جانبازان شیمیایی هستند که با همه مشکلات جسمی نه تنها هیچگاه خداوند و نعمت‌هایش را فراموش نمی‌کنند بلکه باز هم اشتیاق دارند اگر کشور به حضور آنان نیاز داشت به میدان بیایند.
انتهای پیام/
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi