شناسه خبر : 76052
چهارشنبه 11 تير 1399 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه ۷ تشکل شاهد و ایثارگر در حمایت از رفع مشکلات ایثارگران

هفت تشکل شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه ای حمایت خود را از حرکت جهادی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای حل مشکلات ایثارگران و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اعلام کردند.

فاش نیوز - هفت تشکل شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه ای حمایت خود را از حرکت جهادی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای حل مشکلات ایثارگران و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، در بخشی از بیانیه تشکل های شاهد و ایثارگر آمده است: با عنایت به دستور آقای روحانی رییس جمهور در جلسه هیئت دولت در خصوص تسویه همه مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم و خبر واگذاری و ساخت مسکن برای 12 هزار نفر از ایثارگران و افزایش سقف تسهیلات مسکن از سوی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید، ما تشکل های شاهد و ایثارگر از ریاست محترم جمهوری و اقدام تحولی مهندس سعید اوحدی تشکر نموده و ضمن تحسین این حرکت جهادی، آمادگی خود را جهت هر نوع فعالیت و همکاری مشترک به منظور حل مسایل ایثارگران و توسعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت اعلام می نمایم.

بر اساس این گزارش، تصاویر بیانیه صادره تشکل های شاهد و ایثارگر به شرح زیر می باشد:

اینستاگرام
اقای دکتر روحانی فکری به حال جانبازانزیر بیست و پنج درصد کن
جانبازان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi