شناسه خبر : 76056
چهارشنبه 11 تير 1399 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معنی مصالحه امریکایی

محسن - تمام ملت های دنیا می دانند شیطان بزرگ به هیچ گونه قوانین بین المللی و عرفی و دینی پاببند نیست و ایثارگران همراه با مردم ایران بیش از 40 سال در جنگ تمام عیار با شیطان بزرگ قرار گرفته لیکن در این حال حکومت اسلامی طی مذاکراتی خفت بار صنعت هسته ای کشور را دو دستی به شیطان بزرگ تقدیم کرد و خسارات فراوانی به اقتصاد کشور وارد کرده است.

نسل های آینده این اقدامات ضد ملی را در کنار مبارزات جهانی مردم ایران با شیطان بزرگ چگونه ارزیابی خواهند کرد؟ آیا هزاران شهید در جنگ با شیطان بزرگ در کنار وادادگی و نابودی عمدی صنعت هسته ای و اقتصاد در کنار یکدیگر توجیهی منطقی دارد؟ چگونه مردم ایران با تقدیم هزاران شهید و جانباز چنین افرادی را برای حاکمیت اسلامی و ادامه مبارزه با شیطان بزرگ انتخاب می کنند؟

هزاران سوال در اذهان عمومی وجود دارد که تا اکنون بدون پاسخ باقی مانده و مردم خواستار اقدام عاجل برای رها سازی حکومت از چنگال غربگرایانی هستند که وطن فروشی و فسادهای مالی و سیاسی و اجتماعی و غیره را در کارنامه خود دارند. چرا هنگامی که فسادهای گوناگون و خسارت های محض به نظام اسلامی به طور متوالی و مکرر در جریان است هیچ یک از مقامات ارشد کشور اقدامی برای محدود سازی این گونه اقدامات بعمل نیاورده و همگان نظاره گر تخریب وسیع کشور هستند.

مردم کوچه و بازار از سیاست و فقاهت و کشور داری اطلاع ندارند، اما می گویند در دین اسلام هر شخصی فسادی را در حاکمان مشاهده کند و اقدامی نکند با همان مفاسد شریک جرم محسوب می شود، که البته حرفی منطقی و بر اساس مبانی دین مبین اسلام است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi