شناسه خبر : 76065
چهارشنبه 11 تير 1399 , 12:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگذارید ما ایثارگران را طنز جراید کنند

جانباز - بیمه دی و مشکلاتش جای خود ما از بانک ملی حقوق دریافت می کردیم و کلا هر کاری داشتیم با بانک ملی بود و در هر روستای دوری در این کشور مراجعه کنید، یک شعبه از بانک ملی قرار دارد. با این توصیف نمی دانم چرا باید پرداخت حقوق ایثارگران از بانک ملی به بانک دی انتقال پیدا کرده است؟ بنده در استان یزد ساکن هستم و در این استان با چند شهر پرجمعیت و عزیزان جانباز که هر کدام به نوعی بیماری خاصی دارند و ترّدد برای آنها با مشکلات خاص همراه است. آیا باید فقط یک بانک دی وجود داشته باشد؟

در این راستا متاسفانه در صورتی که کارت عابر بانک یک جانباز مشکل پیدا کند باید مسافت طولانی را با وضعیت بیماری کرونا طی ‌کند تا به تک بانک دی مراجعه کند. مگر بانک ملی چه اشکالی داشت.

در مورد بیمه تکمیلی هم باید گفت حالا که بیمه دی برای جانبازان 70 درصد که برخی فقط سقف اتاق شان را چندین سال است نگاه می کند، چه ارزشی قائل است آیا مسئولین بیمه ما را به سُخره گرفته اند؟ پس مسئولین بنیاد کجا هستند؟ ما چیزی نمی خواهیم، فقط نگذارید ما ایثارگران را طنز جراید کنند.

اینستاگرام
سلام ، بانک دی فقط در پرداخت هزینه های درمان مشکل داشت اما در سایر خدمات بسیار عالی عمل کرده است در خصوص مشکل دوست عزیز حدود یکماه قبل شماره تلفنی برای انجام اینگونه کارها از سوی بیمه دی اعلام شده تا ایثارگران نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشند لذا میتوان با هماهنگی تلفنی بدون نیاز به مراجعه حضوری کلیه خدمات را از طریق تلفن ارائه شود.
آقا محسن دلت خوشه ها ونفست ازجای گرم محسن جان حضوری مراجعه میکنی جوابت رونمیدن اونوقت توقع داری تلفنی جواب بگیری زهی خیال باطل قربونت
دوست عزیز . از ماست که بر ماست ! هفت سال یک فرد ناتوان بی حوصله شد مسوءل جامعه ایثارگری کشور ! در هیچ موردی نه تجربه و نه سابقه مفید ! از نظر روحی و بهداشت روانی بالاترین ضربه را در این هفت سال به جانبازان تحت درمان وارد کردند ! دلیلش بیمه دی که اولین تجربه بنیاد بود که ان مسائل لغو قراردادها شروع شد ! و مجددا دوباره بیمه دی داروهای تخصصی با کیفیت جای خودرا به داروهای هندی داده ! شما تحت درمان با داروی فلان هستید ! بدن شما بدلیل کیفیت دارو سازگاری نشان میدهد ! بعد از چند سال حس میکنید بیماری کنترل شده و پیشرفت نداشته . بعد از اتمام دارو . بدلیل قیمت بالا . هندی یا مشابه را جایگزین کردند !! آقا چرا ؟ بیمه دی قبول نمیکنه !! حالا شما بر اساس قوانین جاری تماس بگیرید و جواب بخواهید !! ولش کن داداش .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi