شناسه خبر : 76066
چهارشنبه 11 تير 1399 , 12:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مطالبات پدرم را باید سر وقت می دادید!

دل پردرد یک خانواده شهید - آقای اوحدی خانواده های شهدا را دریابید چرا که همه فکر می کنند چقدر به خانواده های شهدا رسیدگی می شود در حالی که این طور نیست.

حدود ۶ سال است که به دنبال معوقات قانونی پدرم هستیم و با وجود شکایت به دیوان عدالت اداری و محکوم شدن بنیاد شهید، هنوز به جایی نرسیده ایم. متاسفانه به هر کجا که مراجعه می کنیم ما را به جای دیگری حواله می دهند.

به خدا خسته شدیم برای گرفتن مطالبات ۶۰ میلیون تومانی پدر!، هر چند که دیگر ارزشی ندارد. اگر چه با این مبلغ شش سال پیش می شد کاری کرد اما الان کم ارزش شده است و نمی توان کاری با این میلغ کرد!

مسئولان بنیاد شهید در پاسخ به اعتراض ما می گویند باید دولت و آقای نوبخت بودجه در اختیار ما قرار بدهند اما از اختصاص بودجه هم خبری نیست.
مردم عزیز ایران

خواهش می کنیم به این شعارها و تبلیغاتی که در مورد ایثارگران می شود توجه نکنید.

آقای اوحدی که جدیدا به مسئولیت بنیاد انتخاب شدید، خانواده های شهدا را دریابید، چرا که همه فکر می کنند دولت و بنیاد چقدر به خانواده های شهدا و ایثارگران رسیدگی می کند، در حالی که این طور نیست.!

اینستاگرام
قوانین ایثارگران همه اش پر است از بی عدالتی و همه غیر کارشناسی است
تنها راهکار تبدیل بنیاد به وزارتخانه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi