شناسه خبر : 76069
چهارشنبه 11 تير 1399 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین وضعیت جسمانی بازیگر جانباز سینما

حمید نیلی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در دیدار با رضا ایرانمنش، ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیگر ارزنده و توانمند سینما و تئاتر، بر لزوم بهره‌مندی جامعه فرهنگی و هنری کشور از تجارب ارزشمند این چهره برجسته تأکید کرد.

وی افزود: آرزومندیم که رضا ایرانمنش عزیز را دوباره سلامت و استوار بر قله هنر ارزشی و متعهد ایران ببینیم و نسل جدید و جوان حاضر در جبهه جنگ نرم و مقابله فرهنگی، قدر این سرمایه‌های ذی‌قیمت و گنج‌های ماندگار دوران دفاع مقدس را بیشتر بدانند. ما در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و ستاد برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت آمادگی کامل داریم تا در زمینه‌های گوناگون از تجربیات این هنرمند سرافراز و متعهد استفاده کنیم.

رضا ایران‌منش نیز در این دیدار گفت: آرزوی موفقیت برای دوستان و همکاران عزیز در ادامه این راه سخت و گاه طاقت‌فرسا را دارم و از خداوند برای همه کسانی که برای شهدا و در راه شهدا قدم و قلم می‌زنند، توفیق آرزومندم.

ایرانمنش

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پایان این دیدار به نمایندگی از بنیاد فرهنگی روایت فتح، ضمن ابلاغ پیام ارادت جمعی از هنرمندان رشته‌های گوناگون هنر مقاومت اعم از سینما، تئاتر و تلویزیون ، برای این هنرمند آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi