شناسه خبر : 76074
پنجشنبه 12 تير 1399 , 08:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی مازندرانی به شهدا پیوست

«اسماعیل جوشانی» آزاده و جانباز ۷۰ درصد از شهرستان تنکابن مازندران به خیل شهدا پیوست.

فاش نیوز - یادگار عرصه هشت سال دفاع مقدس آزاده سرافراز و جانباز قطع نخاع «اسماعیل جوشانی» در یکی از بیمارستان های تهران بر اثر جراحات ناشی از دوران جنگ به خیل شهدا پیوست.

همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آزاده و جانباز هفتاد درصد نخاعی اسماعیل جوشانی از شهرستان تنکابن آسمانی شد و به همرزمان شهید خود ملحق شد.

پیکر مطهر جوشانی روز جمعه ۱۳ تیرماه پس از اقامه نماز جمعه بر دستان جمعی از نمازگزاران,  مسئولان و  خانواده های معظم شهدا از مقابل مصلی نمازجمعه تنکابن با رعایت پروتکل بهداشتی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تشییع شد و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

 اسماعیل جوشانی در سال ۱۳۴۱ متولد شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل شتافت که بر اثر اصابت گلوله در تنگه چزابه مجروح و قطع نخاع شد.

این جانباز ۷۰ درصد با همین شرایط قطع نخایی به مدت هزار و ۱۶ روز در اردوگاه عنبر عراق اسیر بود تا اینکه در سال ۶۳ آزاد شد.

شهرستان تنکابن در غرب مازندران ۵۷۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

اینستاگرام
خواهشن میکنم دررابط با جانبازان ۳۰درصدبه بالا که بنیادماده ۳۸ رابرای انهااجرا نکرده گزارشی تهیه کنید تابنیاداین تبغیض را رفع کند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi