شناسه خبر : 76080
پنجشنبه 12 تير 1399 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شما متهم دلار ۲۰ هزار تومانی هستید

«آقای خوئینی‌ها شما تا ابد باید پاسخگوی برجام و دلار 20 هزار تومانی باشید، حتی اگر خود را طلبکار و منتقد وضع موجود نشان دهید».
روزنامه جوان در واکنش به نامه سرگشاده‌ای که به نام موسوی خوئینی‌ها دبیر مجمع روحانیون منتشر شد، نوشت:
حالا شما نه «از مردم» که «بر مردم» هستید. کسی به تماشای شما نمی‌نشیند و کسی مستمع سخنان شما نیست. یک‌بار عریان و بی‌پیله به میان مردم بیایید- اگر می‌توانید که نمی‌توانید- تا ببینید خلق با شما با چه زبانی سخن می‌گوید. تا بفهمید که در جایگاهی نیستید که دم از «وضع کنونی مردم» بزنید. ۴۰ سال است به عنوان رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر و وزیر و رئیس و مدیر می‌آئید و می‌روید و به آن طمع و حرص دارید و برای رسیدن به جایگاه قدرت و ثروت، از کف خیابان تا «اتاق‌های مشترک با بیگانگان» را در می‌نوردید، اما حالا می‌گوئید «اوضاع غیرقابل دوام امروز صرفاً معلول تصمیمات مدیرانی که می‌آیند و می‌روند نیست؟!» پس برای چه این‌قدر می‌آئید و می‌روید؟! چه کسی جز شما و دوستانتان ۳۰ سال از این ۴۰ سال انقلاب را در قدرت بوده؟ برای چه آمدید و چرا اگر هیچکاره بودید، برای آن «جایگاه هیچ» هنوز نامه می‌نویسید و نقشه در سر می‌پرورانید؟!
شما به شدت متهم هستید که برای تسویه حساب درونی با آن بخش از اصلاح‌طلبان که قدرت محورند و می‌خواهند «در حکومت» و نه «برحکومت» به اصلاحات ادعایی ادامه دهند، به میدان آمده‌اید تا خود را با این نامه‌نگاری‌های اصلاح‌طلبان اجتماعی و «اصلاح‌طلب قائل به جامعه جنبشی» جا بزنید و جنبشی برای بازنشستگان سیاسی خود ایجاد کنید. پس چرا دم از مردم و اقتصاد مردم می‌زنید؟!
شمایان متهم هستید - آنچنانکه آن بخش قدرت محور معترف است - که پایگاهی در دهک‌های فقیر و محروم ندارید و حالا گمان بیهوده برده‌اید که برای ایجاد ظرفیت اجتماعی جدید می‌توانید با یک نامه و چند خط اشک تمساح برای وضع مردم، دوباره پایگاه مردمی بنا کنید.
شما متهم هستید که مثل هر بی‌مسئولیت نفاق‌پروری که در پایان کار از پاسخگویی فرار می‌کند، درست در چندماه مانده به پایان دولت می‌خواهید بهانه‌ای برای ناکارآمدی‌ها پیش پای ملت بگذارید. شما تا ابد باید پاسخگوی برجام و دلار ۲۰ هزار تومانی و مسکن و کالا و معیشت اینچنینی مردم باشید، اما می‌خواهید یک شبه این ابدیت را سرکیسه کنید؟!

اینستاگرام
سلام روزی یک نماینده مجلس که قبلان هم مجلس بوده ودر کمسیون اقتصادمجلس هم هست آمدبه مسجد محله مون سه روز برای رای گیری مانده بود بعداز نماز ظهرو عصر مردم خیلی جمع شده بودند دلار۱۴۷۰۰تومن بود و پراید۴۸میلیون تومن بود ۵نفر ار نماینده محترم سوال کردند یکی گفت چرا ارزش پول ما آمده پایین یکی گفت چرا پراید اینقدرگران شده بنده سوال کردم چرا بااینکه بیمه دی ورشکسته است اینقدرهم ایثارگران را زجر میده اما باز بنیادبااین بیمه قراداد می بنده بلاخره چندسوال کردند البته جاداشت سوالهای مهم می پرسیدیم اما خوب پایین شهری هستیم فقط بدبختی های خودمان را پرسیدیم البته سوال که می پرسیدیم جوابش را میداد بعدآن یکی می پرسید در کمال ناباوری این نماینده محترم تمام جواب سوالهارا عین هم جواب داد ان هم گفت ما در مجلس کم هستیم اصلاح طلبان زیاد هستند نمی گذارن بنده دوباره پرسیدم اگرشما زیادباشید دلار و پراید میاد پایین گفت صددرصد ما برنامه ای داریم بنده با شوخی گفتم من میخوام پراید بخرم فلا"نخرم آنهم با شوخی گفت بخر آن موقعه فهمیدم جناب نماینده از عوامی ما سو استفاده کرده فقط میخواد رای جمع کندالان هم پرایدشده صدمیلیون و دلار امروز ۲۱هزارتومن یک عده پاچه خوارهم هست هر طرف قوی می شود میره انطرف کارشناسی میکنه اصلاح طلبان چه گفتند اصولگرایان چه گفتند فقط میخواد مقام خودش را حفظ کنه از حق حقیقت کاری ندارند یک عده هم از جامع پائین شهری خبرندارن همه چیز را سیاسی میکندو پاچه خواری در ذهن خودش هم یک خدای ساخته خودش را توجیه میکنه دوستمان گفته تمام بدبختی ها زیر سر خوینی ها هست بنده تازه بااین اسم اشنا شدم تاحالا اسمش را نشنیده بودم بس نمی توانه آدم تاثیرگذار یا آدم مهمی باشه که که اقتصادما به هم بریزه بس دیگران را متهم نکنیم عزیز من پیامبر (ص)به حضرت علی(ع)فرمودن علی جان بعداز من اسلام را برای امتم سخت نگیر خداوند حق است مرگ حق است حساب و کتاب حق است درمحضرخداوندهم دروغ و توجیع جای نداره آنهایکه با رای مردم جناح بازی میکنند آنهای که ناحق را می بینندو سکوت میکنند آنهایکه حق را می بینند سکوت میکندچون این از جناح من نیست انهایکه باعث بانی این همه گرانی شده مردم نمیتوانند بخورند چرا دور برویم به جراعت قسم میخورم نزدیک یک سال هست گوشت نتونستم بخرم بازمن دستم به دهانم می رسه اما همسایه های داریم صاحب خانه بیرونشان کرده نمی توانند کرایه خونه را بدهند شک نکنید باعث بانی این گرانی بدبختی مردم بالاترین کیفر خدا را دارند الان هم که مد شده هرکس به روحانی وزرا و اصلاح طلبان یکی فحش میده یکی انتقادمیکنه شاید یک جایزه بگیره اینها هنر نیست هنر نجات دادن مردم است خوینی ها کیه اصلاح طلبان کیه اصولگرها کیه اگراز دستت کارمیاد برو حق را بچسب به رضای خدا به ملت کمک کن چرا هم دیگر را متهم میکنیم چرا ازخدا غافل میشویم ما اگر تا قیامت بگیم فلانی چکار کرد کار درست میشه گذشته ها گذشته حال را بچسب اگراز دستت میاد اگرکاره ای نیستید لطفا نمک به زخم نپاش ملت ایران با شعورند خوب و بد را تشخیص میدن خداوند حافظتان باشدروزی ۳۰ثانیه به خونمون(قبر)فکرکنیم و جلوچشممان مجسم کنیم همه چیز عالی میشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi