شناسه خبر : 76115
شنبه 14 تير 1399 , 08:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکیل کارگروه پیگیری مشکلات دانش‌آموزان شاهد استثنائی

 

تشکیل کارگروه فراگیر پیگیری مشکلات دانش‌آموزان شاهد استثنائی

 
 
  محمدعلی فقیه در نشست مشترک با رییس سازمان آموزش‌وپرورش استثنائی کشور، معاونان و کارشناسان مربوطه ضمن تشکر از خدمات رییس سابق سازمان و ابراز خرسندی از انتصاب سید جواد حسینی ریاست جدید سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خصوص همکاری برای ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر با نیازهای ویژه، اعلام کرد و هدف از تشکیل این جلسه را تبادل‌نظر و هماهنگی بیشتر با این سازمان برشمرد.
در ادامه این نشست حسینی رییس سازمان آموزش‌وپرورش استثنائی نیز ضمن استقبال از همکاری‌ها، آمادگی خود را جهت تعامل لازم با بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه خدمات بیشتر به دانش آموزان شاهد و ایثارگر با نیازهای ویژه، اعلام کرد و اظهار داشت: این سازمان از هرگونه اقدامی که منجر به ارائه خدمات سازنده و مؤثر به این قشر معزز باشد به‌طور جدی حمایت می‌کند.
وی ضمن قدردانی از پیشنهادات کاربردی بنیاد، مقرر کرد پستی اختصاصی برای پیگیری امور مربوط به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر با نیازهای ویژه در آن سازمان ایجاد شود و همچنین کارگروهی ذیل شورای سازمان آموزش‌وپرورش استثنائی به‌صورت فراسازمانی برای سیاست‌گذاری و پیگیری مشکلات فرهنگی، اجتماعی، درمانی و ... این عزیزان تشکیل شود و درنهایت پیشنهاد ایجاد ستاد شاهد ویژه دانش‌آموزان شاهد استثنائی مطرح شد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi