شناسه خبر : 76119
چهارشنبه 18 تير 1399 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقایان مسئول، بسم الله!

ظهور سلاطین سیری ناپذیر در عرصه اقتصاد کمر بنیه اقتصادی کشور را خم کرده است.

فاش نیوز - ظهور سلاطین سیری ناپذیر در عرصه‌اقتصاد کمر بنیه‌اقتصادی کشور را خم کرده‌است.

روزی روزگاری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شش کاندیدا شرکت کردند که هرکدام سعی داشتند در مانور قدرت و سیاست، دیگری را مغلوب و خود را بهترین معرفی کنند. اکنون 5 تن از آن شش تن تقریبا در رأس هرم قدرت هستند.

حسن روحانی، رئیس جمهور 

رئیسی، رئیس قوه قضائیه 

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور 

میرسلیم، نماینده مجلس شورای اسلامی

آنچه تاکنون در کارنامه‌ی هفت ساله‌ی رئیس جمهور و معاون اول مشاهده کردیم بیشتر شبیه کارتن‌های پت و مت بوده‌است؛ چرا که در کارتن پت و مت آنچه بارز و برجسته‌است خسارت عملکردی آنهاست. یعنی اگر این دو شخصیت سر جای خود می‌نشستند و کاری نمی کردند بهترین حالت بود.

مدتی بعد، آقای رئیسی ریاست قوه قضائیه را که‌اهرم اصلی مبارزه با فساد و خسارت است برعهده گرفت؛ اما گویا فساد و فاسدان خیلی جلوتر از ایشان حرکت می کنند. چرا که ظهور سلاطین اعجاب‌آور در عرصه‌ی اقتصاد کمر بنیه‌ی‌ اقتصادی کشور را خم کرده‌است؛ اگر چه‌اکنون نیز  قالیباف ریاست قوه مقننه را بر عهده دارد.

آقایان مدعی سال 96

آقایان بزن‌بهادر و ببر و بدوز سال 96

سلاطین مناظره و قدرت نمایی

بسم‌الله‌این گوی و این میدان

امروز وضعیت معیشت مردم از هر زمان دیگری در طول چهار دهه تاریخ انقلاب اسلامی سخت‌تر شده‌است. جوانان این مرز و بوم دیگر جرأت مستقل شدن و ازدواج را ندارند؛ اگر هم جراتش را داشته‌باشند قدرتش را ندارند. پیاده‌های استضعاف و محرومیت پابرهنه شده‌اند و در خارستان گرانی و تورم به دام افتاده و نیازمند توجه و دستگیری هستند.

  در این شرایط متاسفانه ولنگاری فرهنگی هم همچنان ولنگارانه می تازد. آقایان مسئول! بسم‌الله! ببینیم قدرت‌نمایی‌تان را؛ اگرچه‌ امیدواریم وضعیت موجود بهبود یابد؛ اگر هم بهبود نیابد لااقل بدتر از وضع موجود نشود. اما با توجه به خسارت‌های پیشرونده‌ی پت و متی غربگرایان، چشم‌انداز آن سخت و بعید می‌نماید.

اما در هر صورت به توانایی مردم شهید داده و انقلابیون وفادار به آرمان شهدای گلگون کفن و امام راحل و لطف خدا به مردم ایران امیدوار می‌مانیم.

محمدرضا سابقی

اینستاگرام
سلام با اینگونه حرکات فقط نام عملیات روانی میدهیم که میتواند مسولان را تا حدودی تحت تاثیر قرار دهد اما الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی مانعی بزرگ برای پیشرفت تنبلی و ترقی شیطان است لذا تأکید میکنیم به سایه ها و خیالات باطل دلخوش نشوند و از خواب غفلت بیدار شوند اگر چند صباحی عملیات روانی موجب فریب و همراهی افرادی شود لیکن پایدار نیست و خورشید ولایت یخ و سرمای تنبلی و ترقی شیطان را ذوب و اصول را جاری خواهد کرد لذا زمستان میرود و رو سیاهی به ذغال خواهد ماند
مجسن جان خوب گفتی ... مجسن جان خوبی ...
مجسن جان چه خبر ... مجسن مجسن مجسن یدونه ایی
از قنبر بروسلی خبر دارید کجاست شانگهای .
...
به نکته جالبی اشاره نموده اید..
این گوی و این میدان..
بجا و درست
درود بر شرفت اقای سابقی..

حالا مسئولین برا اشتباهشون چی میخوان بگن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi