شناسه خبر : 76129
شنبه 14 تير 1399 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میخوام فقط مشهد زندگی کنم!

محسن - آرزوی زیارت حضرت امام رضا (ع) در گفتار نگنجد بلکه فقط دیدنی و با تمام وجود احساس کردنی است، به ویژه هنگام برگشت به شهر خود، آن وقت تحمل دوری باقی نماند.

 در آخرین سفر به مشهد مقدس بنابر تشویق اداره که برآورد طرح پروژه ای را با تغییر سازه ای از 120 میلیون تومن به 40 میلیون تقلیل دادم با خانواده قسمت شد اما وقت برگشت، همسرم تا خانه اشک ریخت که می خواهم در شهر مشهد کنار حرم مطهر زندگی کنم.

خانواده را به خانه رساندم و تنهایی به مشهد برگشتم و آنچنان وسیله مهیا شد که دو هفته بعد از آن همراه خانواده با کامیون خاور و اسباب و اثاثیه در راه مشهد بودیم و بحمدالله نعمتی بسیار عظیم به اندازه آرزوی تمام ملائک و انسان های وارسته نصیبمان شد.

گرچه زندگی در شهر مشهد سخت است اما مجاورت با حرم مطهر تمام سختی ها را همانقدر آسان کرده است. از طرف دوستان فاش نیوز و ایثارگران معزز نایب الزیاره هستیم، التماس دعا داریم.

اما عاشق با پا و سر به زیارت نرفته بلکه با اخلاص دل زیارت می کند و دلخوشی فقط قرار گرفتن در پرتو انوار مقدس حضرت و غرق نور الانوار شدن است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi