شناسه خبر : 76140
شنبه 14 تير 1399 , 15:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار اعضای جمعیت جانبازان البرز از باغ موزه دفاع مقدس کرج

جمعی از اعضای جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز از باغ موزه دفاع مقدس و اداره کل بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس دیدار و با مسئولان آن گفتگو کردند...

فاش نیوز - جمعی از اعضای جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز از باغ موزه دفاع مقدس و بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس دیدار و با مسئولان آن گفتگو کردند.

در این دیدار، اعضای جمعیت جانبازان استان البرز، پس از حضور بر سرمزار شهدای گمنام(نامداران تاریخ) و ادای احترام و قرائت فاتحه، در نشست مشترک با سردار اسلامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان البرز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است مردادماه 96 تاریخ آغاز عملیات کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس البرز بوده است که اراضی پارک جهان نما، از مدت ها پیش برای احداث این مرکز فرهنگی در نظر گرفته شده بود و کلیه اقدامات و زیرساخت های احداث آن با همکاری شهرداری کرج مورد پیش بینی قرار گرفته است.

حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دوران هشت سال دفاع مقدس و معرفی آن به نسل امروزی، همواره یکی از دغدغه‌های فرهنگی مسئولان بوده و هست. در این زمینه احداث باغ موزه‌های فرهنگی و بازسازی آن دوران، شاید همانند صندوقچه‌ای گران‌بها بتواند این ارزش‌ها را حفاظت و نگهداری کند؛ اقدامی که در استان البرز نیز اجرایی شدن آن طی سه سال اخیر پیگیری شده است.

شایان ذکر است؛ استان البرز چهار هزار و ۲۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و احداث این باغ موزه می تواند گام موثری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بشمار رود و خوشبختانه با همت و تلاش دست اندرکاران استان البرز، رفته رفته در حال ساخت و تکمیل است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi