شناسه خبر : 76142
شنبه 14 تير 1399 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عصبانیت حراست دانشگاه آزاد از یک افشاگری

فاش نیوز -  اطلاعات روز یکی از رسانه هایی ست که در گزینش خبرنگاران و کارمندان خود از زبده ترین و مسلط ترین اصحاب رسانه در طول ۱۰ سال فعالیت خود بهره برده است و در مبارزه با تخلفات و مفاسد بنا به فرموده ولی امر مسلمین جهان با هیچ کس عقد اخوت نبسته و نخواهد بست؛ این رسانه مستقل که سابقه ی دیرینه در مبارزه با انحرافات داشته است هیچ گاه اسیر تطمیع و تهدید صاحبان ثروت نشده و یقینا نخواهد شد چرا که وعده الهی یدالله فوق ایدیهم.

یکی از منش های این رسانه آن است که قبل از افشا و به منظور اثبات حسن نیت، اطلاعات و انحرافات را بعد از از رصد و یقین به اطلاع سوژه خبر میرساند تا پیش از انتشارعمومی ،مورد اصلاح قرار بگیرد.

اخیرا مسولان دانشگاه ازاد که با افشاگری های این رسانه البته بعد از اطلاع قبلی، بشدت عصبانی شده اند و با فرافکنی و نامه نگاری های متعدد به ارکان و دستگاه های صاحب قدرت از جمله دادستان کشور، دفتر رییس قوه قضاییه و مراجع خاص سعی در ایجاد خفقان و سکوت رسانه ای نموده اند که این موضوع دلسوزان نظام را به تعجب وا داشته است.

دانشگاه ازاد اخیرا در نامه های خود مدعی شده است که این رسانه به دنبال باج خواهی اقدام به افشاگری می نماید که مخاطب بهتر می داند چه کسانی باج داده اند و چه کسانی باج می دهند!

اطلاعات روز# که تا امروز صرفا گوشه ای از بی انضباطی مالی و اداری برخی از مسئولان دانشگاه آزاد را منتشر کرده است به عنوان «ویکی لیکس» دانشگاه آزاد با قدرت و شدت بیشتری به مقابله با باتخلفات خواهد آمد.
اما نکته عجیب آن است که بعد از شکایت ها و نامه نگاری های سلسله وار و پر از مطالب غیر واقعی توسط افرادی که منافع خود را در خطر می دیدند، حراست که باید مدافع ارزش های انقلاب و حامی منافع مردم باشد به عنوان یار کمکی طهرانچی وارد میدان شده است.

اطلاعات روز پیشنهاد می کند مجموعه حراست ابتدا چند ابهام موجود را پاسخ دهد:
_چند نیروی جدیدالاستخدام را وارد مجموعه کرده است؟

-میزان حقوق دریافتی این نیروها در مقایسه با افراد با سابقه، دانشگاه آزاد چه میزان است؟

_ حراست در برخورد با بی انضباطی های مالی و اداری چه اقدام موثری انجام داده است؟

-آیا افشای اسناد مربوط به تخلفات فائزه هاشمی، اردوهای مختلط و فرد متخلف معلوم الحال به این میزان دارای اهمیت است که مدعی شده اید اطلاعات روز اسناد محرمانه را منتشر کرده است؟

_در نامه ای مدعی شده اید انتشار اسناد محرمانه توسط این رسانه مسبوق به سابقه بوده است؛ به مردم بگویید این اسناد محرمانه چه اسنادی است؟

_آیا اردوهای مختلط فائزه هاشمی به این میزان اهمیت دارد که از آن به عنوان اسناد محرمانه یاد می کنید؟

مابقی سوالات در آینده ای نه چندان دور به اطلاع مراجع بالادستی و مردم شریف ایران خواهد رسید.

سئوال اینجاست که آقای صابری چرا علی رغم افشای مستندات تخلفات برخی نهادهای نظارتی، زبان در کام کشیده اند؟

نقش دلالان و کاسبان در این عدم حساسیت چیست؟

 چه منافعی وجود دارد که عده ای حاضرند هر تخلفی را ببینند، لکن با به بهانه های واهی، مثلا اینکه فلانی عضو جبهه ی انقلاب است سکوت کنند؟

اساسا مگر متخلف می تواند عضو جبهه انقلاب باشد؟! چه بسا برخی از این افراد در سوابقشان آنقدر که فتنه گری کرده اند سابقه انقلابی گری در کارنامه خود ندارند. این ظاهر بینی و سطحی نگری تا کجا ادامه خواهد داشت؟

 آقای حراست اطلاعات روز شما را به یک مناظره دعوت می کند!

در پایان نیز مطمئن باشید سربازان امام خامنه ای در راه صیانت از آرمان های حضرت روح الله و خامنه ای کبیر تا قلب تلاویو و حیفا نیز خواهند رفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi