شناسه خبر : 76148
یکشنبه 15 تير 1399 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درد دارم، درد!

چرا باید درد و بلای خمپاره، تیر و ترکش و بدبختی مال ما باشه و سفرهای خارجی، ماشین های آنچنانی مال آقایان مسئولان باشه؟

رضا مهرپور- ای کاش به دنیا نمی آمدم و در جنگ شهید می شدم، تا شاهد تبعیض در بین جانبازان نبودم.

آخر یکی نیست بگوید گناه ما جانبازان زیر 70 درصد چیست؟

بنده در حال حاضر با یک پای مصنوعی و ترکش هایی که در بدن دارم زندگی می کنم. چرا باید درد و بلای خمپاره، تیر و ترکش و بدبختی مال ما باشد و سفرهای خارجی، ماشین های آنچنانی مال آقایان مسئولان باشد؟ گناه ما چیست؟ چرا حتی به اندازه یک فوتبالیست ارزش نداریم؟

به طور مثال یک فوتبالیست قرارداد یک سال با میلیاردها تومان منعقد می کند اما منی که با پای مصنوعی و ترکش در بدن زندگی می کنم، آرزوی یک خودرو را دارم. نه برای خودم، بلکه سرم را پیش زن و بچه ام بالا بگیرم. چرا نمی خواهید به داد ما برسید؟ به خدا گناه می کنید.

مثلا" در شبکه های استانی طرف آمده به نام دورهمی برنامه زده که در آن یکی نقاشی می کشد، یکی دیگر چند استکان دستش می گیرد و تماشاگران هم کلی برای آنها هورا می کشند و دست می زنند اما ماهایی که جوانی، روح و جسم وجودمان را برای نظام گذاشتیم، چرا باید آنقدر زجر بکشیم تا بمیریم در حالی که خودتان می گویید جانبازان، رهبران نهضتند!

پس چرا تا زنده ایم به داد ما نمی رسید؟ به خدا داغون شدیم. نوش دارو بعد از مرگ سهراب چه فایده دارد؟ چرا باید یک عده از نام جانبازان و شهدا استفاده کرده و برای خود کاخ ها ساختند؟ بس است دیگر، چرا سیر نمی شوید. به خدا دلممان به حال خودمان و زن و بچه هایمان می سوزد که چرا آنها هم باید سختی و بدبختی بکشند.

آقایان مسئولان! شما از درد جانبازان چه می دانید که چه می کشند، چه دردهایی دارند. هرچی می آید مختص۷۰ جانباز درصد است پس ما چی؟ ماهایی که به دنبال درصد نبودیم. اگر بودیم که الان 70 یا درصد ۱۰۰ بودیم. شما را به همان خدایی که اعتقاد دارید، کمکمان کنید و آن قدر فرق بین ما نگذارید.

بنده جانباز ۵۰ درصد هستم و تمام روز را در خانه هستم البته از درد و بدبختی به خودم می پیچم، چرا که لیاقت نداشتم شهید بشوم.

جانبازی که برای یک وام باید هزار بار به بنیاد شهید برود و هزار تا چاکرم و مخلصم بگوید تا یک وام پنج میلیونی به او بدهند، آیا واقعا" ظلم و ستم به او و شخصیتش نیست؟ خدایا ای کاش شهیدم می کردی. چرا؟ چرا ؟

درد دارم درد.

اینستاگرام
دیر اومدی تو صف ... صدات دیر در اومد . همه خوردن . در حد دو تا فحش و دو شب کلانتری میتونن مهمونت کنن . اگه حاضری برو جلو مجلس ... فریاد بکش چرا من فقط بگو چرا ؟ خودشون میبرنت .
سلام ، اینکه خداوند گناهکاران را در ثروت غرق میکند یک قانون الهی است تا آنجا که حق تعالی فرمود اگر مردم منحرف نمی شدند نردبان و طاق خانه گناهکاران را از طلا و نقره میکردم و به همان نسبت انسانهای مومن در قرب الله را با کمترین مال و رفع نیازهای ضروری زندگی هدایت میکند.
ثانیا مومنانی که به قیامت اعتقاد دارند از مال زیاد واهمه دارند زیرا برای آنها باید با سختی زیاد حساب پس بدهند لذا زندگی با حداقل نیاز نعمتی عظیم است که برکت آن را شکر گزاری مومنان تضمین میکند و بر عکس چنانچه مومنی را در نیازهای اولیه پسندیده بنابراین گله گزاری کند باعث دوری رحمت و برکت خواهد شد.
ثروت زیاد نشانه دوری از درگاه الهی و قناعت به حداقل نیازهای زندگی نشانه مومنان است. در روایات داریم روزی پیامبر اکرم (ص) به چند نفر از یارانش درهمی داد و فردای آنروز بعد از نماز ظهر در گرمای شدید سپرش را وارونه روی زمین گذاشت و از آنها خواست با پای برهنه روی سپر ایستاده بگویند درهم را صرف چه کاری کردند. هر یک از یاران پیامبر لحظاتی روی سپر داغ ایستادند و نحوه هزینه آن درهم را توضیح دادند لذا هر که نحوه هزینه دینارش طولانی بود مدت بیشتری روی سپر داغ ماند اما نوبت که به سلمان فارسی رسید فقط لحظه ای روی سپر ایستاد و گفت درهم را صدقه دادم و پایین آمد بنابراین پیامبر اکرم (ص) اینچنین نشان داد که هر چه ثروت بیشتر باشد نحوه حساب پس دادن سخت تر خواهد شد و بالعکس نیز صادق است.
با سلام
هر چی می آید مختص۷۰ جانباز درصد است پس ما چی؟
به جان عزیزت قسم ما جانباز هفتاد درصد ارتباطمان با بنیاد فقط در حد حق اشتغال است.
بیمه دی که مپرس ؟؟؟ در کشو میز انقدر برگ دارو و ویزیت انبار شده که دیگر صرف نمی کند که یک روز معطل شوی و بعد از شش و یا هشت ماه درصدی از پول پرداختی را بگیری//
اگر چه گفتن این مطلب در دوران میان سالی فایده ندارد . من در حدود 170 هشتاد تیر و ترکش نوش جان کردم و از روز اول مجروحیت تا حالا مشکل کنترل ادار و.... دارم و درد قطع نمی شود .و برخی از درد های سنگین که مانند جان دادن است جانم را به لب می رساند .
در سال 90 وقتی اتوبوس سوار شده بودم راننده که خواب الود بود از پشت به تریلی زد و خودش درجا جان داد و ما که در صندلی جلو نشسته بودیم در اثر ضربه شدید دو جای پایم شکست و بخاطر ضربه شدید به ناحیه سر دچار بیماری صرع شدم که در برخی اوقات دچار صرع می شوم . با این وجود برای حفظ سلامتی روحی و جسمی روزی چند ساعت کار می کنم
تا به حال شده در خیابان مدفوع از پاچه شلوارتان بیرون بیفتد و به خاطر بی حس بودن بدن متوجه نشوید اما برای من اتفاق افتاده
با سلام دیگر قرار نیست آنهایی که جان باارزش وبدن ودست وپا وچشم برای این مردم ودولت دادند از مسئولان ترسی داشته باشند آن هم بدون جهت وقتی جانبازی از دردش میگوید و انسان می بیند تمام هستیشان را وسط گذاشتند از بی معرفتی بعضی است که با جانباز برخورد میکنند که حتی خودسوزی میکند حرف ایثارگران واقعا حق است میگویند چرا مسئولان ما اشرافی زندگی می کنند و ما برای نان زن و بچه و مایحتاج اولیه زندگی مشکل داریم حرفشان حق است وباید بگویند واز هیچکی ترس نداشته باشند برای حریت وعزت این خاک پر گهر خونها ریخته شده وخون دلها خورده شده . جانبازان ما نفسشان حق است ایثارگران ما خدا شاهده توقعی ندارند اما احترام دیگه حق مسلم همه ایثارگران است وبس هرکی هتک حرمت کنه مطمن باشه همین دنیا سزاشو میبینه . در پایان نظر شما را جلب خاطره ای از همرزم پدرم میکنم که بعضی کم لطفان به ایثارگران ببینند و حواسشان باشد که برای این که وطن وریشه ودینمان زیر پوتین بعثی های داعش صفت نیافتد چه مردانی فدا شده اند . فاش محترم باتشکر از سایت وزین اطلاع رسانی فرمائید .
سلام بنده گفتم هرچی میادمیگن بایدجانباز ۷۰درصدباشی هرچی به جانبازان ۷۰درصدبدهندکم هستش لیاقتشان خیلی بیشتراست جانبازان ۷۰ درصدهم مشکلاتی دارن حرف بحث اصلی من اینه گناه جانبازان زیر۷۰درصدچیه همین ماهم زنوبچه داریم ماهم پای مصنوعی یکی دست مصنوعی چشم اعصاب روان شیمایی و... هستش همه مشکل دارن به دادبرسید ای کاش شهید میشدم نه جانباز ای کاش ازدواج نمیکردم اونهاراهم اسیرکردم ای کاش يه ترکش وسط سرم ميخورد راحت میشدم انقدر زجرنمیکشیدم دلهامون خون هستش خون چه آزمایشی هستش ازسوی خدا هرچی تیرترکش بدبختی بیچارگی هستش مال من شدازاین دنیا چی بگم دلم بدجورخون هستش چی میشه به دادجانبازبرسین کم میادمگه برای همه پول هست برای مانیست بدجوری داغونم ممنون ازمسئولان فاش نیوز به هردری ميزنم زدم زندگیم بهتربشه نشد یه خونه الونک سرپناه برای زن و بچه هام تهیه کنم نتونستم
تنهادلخوشیم بودحضرت اقا فقط نام باشکوهی داریم جانباز تازنده ام به دادم نمیرسن) (سرباز ج فراموش شده وطن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi