شناسه خبر : 76149
یکشنبه 15 تير 1399 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به بهانه ی شایعات اخیر درباره ی سرنوشت حاج احمد متوسلیان و یارانش

سخنی با حمید داودآبادی

طی چند روز اخیر شاهد شایعاتی بودیم مبنی بر اینکه پیکر مطهر حاج احمد متوسلیان و سه تن از همراهانش که ۱۴ تیرماه ۱۳۶۱ در لبنان به اسارت مزدوران رژیم صهیونیستی درآمده اند، پیدا شده و عنقریب است که به وطن برگردند. اما طولی نکشید معلوم شد که این خبر، شایعه ای بیش نبوده و رفته رفته کمرنگ و نهایتا" هم تکذیب شد.

فاش نیوز -  طی چند روز اخیر شاهد شایعاتی بودیم مبنی بر اینکه پیکر مطهر حاج احمد متوسلیان و سه تن از همراهانش که  ۱۴ تیرماه ۱۳۶۱ در لبنان به اسارت مزدوران رژیم صهیونیستی درآمده اند، پیدا شده و عنقریب است که به وطن برگردند. اما طولی نکشید معلوم شد که این خبر، شایعه ای بیش نبوده و رفته رفته کمرنگ و نهایتا" هم تکذیب شد.

مدتی قبل از اینها من که اظهار نظر آقای حمید داود آبادی درباره ی مشخص شدن زمان و مکان شهادت حاج احمد و یارانش را درحالی که هیچ قطعیتی در آن دیده نمی شد، و فرزندان دوتن از این آزادگان هم حرفشان و یافته هایشان با آن مغایرت داشت، دیده بودم و ناراحت بودم. چند روز بعد، شب جمعه ای بود که او را در بهشت زهرا دیدم و به اعتراض گفتم که این حرف های شما اولا هیچ چیز تازه ای ندارد و ثانیا خلاف آن چیزی است که از طرف مسئولان امر و در صحنه دیپلماسی عنوان می شود. عرض کردم که شما اگر هم به چیزی معتقدید نباید کاری کنید که برخلاف مواضع اعلامی نظام و مراجع ذیصلاح و به نفع رژیم صهیونیستی باشد؛ آن هم در جایی که چیزی معلوم نیست.

صهیونیست ها با نام یک خلبان بی ارزششان (ران آراد) کلی جوسازی علیه ما و حزب الله و مقاومت راه انداخته اند؛ پس ما چرا باید با دست خود این اهرم فشار را بی دلیل از روی آنها برداریم؛ که البته جوابی نداشت و نداد.

اصلا چه اصراری هست که بخواهیم سناریویی برای شهید دانستن این عزیزان که هنوز دلایل متقنی برای به شهادت رسیدن این اسرای دربند دشمن در دست نیست دست پا کنیم و بخواهیم خود را پایان دهنده ی این قضیه معرفی کنیم.

درحالی است که خانواده ها و فرزندان دوتن از این آزادگان هم که به جد پیگیر سرنوشت عزیزانشان هستند حرف های آقای داودآبادی را تأیید نمی کنند، چرا بعضی به خود اجازه می دهند غیرمسئولانه درباره موضوعی که به بحث نظام، امنیت ملی، جبهه ی مقاومت و حتی موثر در سرنوشت این عزیزان مفقود الاثر مربوط می شود، اظهار نظر کنند.

چندی پیش، آقای داودآبادی نسبت مبهم و نامعلومی هم به سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی داد به این مضمون که او هم حرف های ایشان را تأیید کرده است! باید پرسید اگر این ادعا درست باشد چرا خود سردار در زمان حیاتش تکلیف را معلوم نکرد و چیزی هم در این باره جایی بیان نکرده بود؟ شاید هم صلاح ندانسته بود که این کار را بکند. خب آن شهید با توجه به مسئولیتی که داشت، بهتر از همه تشخیص می داد که در این زمینه چه موضعی را باید اتخاذ کرد.

ب - کلهری

اینستاگرام
جناب کلهری
شما شرم نمی کنید که علنا" از ترجیح سیاست بازی بر حقیقت دم می زنی و بی پروا از سوءاستفاده ابزاری از شهدا و اسرا برای تامین نظر دیپلماتها دفاع می کنی!؟
شرف این روز ها قربانی سیاست شده ! بر چه اساسی دل خانواده های این شهدا را خون میکنید ؟ شما اگر منکر شهادت شان هستید بر مبنای اسناد قلم فرسایی کن ؟ نه تخیلات این و آن ! و اگر شهامت افشای حقیقت را ندارید ! آنرا برای سیاست و مصلحت ذبح نکنید ! گفتن و نوشتن در مورد این شهدا جرات و جسارت میخواهد ! که در وجود بدگویان و تهمت زنان یافت نمیشود ! یک فرمانده لشکر مقتدر یادش از خاطره ها محو نمیشود ! خدایا مرا ببخش
جناب ساقی
عدالت،وجدان و انصاف حکم می کند که شما یا نویسنده این نامه آن را به مخاطب اصلی یعنی جناب داوود آبادی هم ارائه کنید و جواب وی را هم درج کنید‌.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi