شناسه خبر : 76163
یکشنبه 15 تير 1399 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معارفه برخی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

برگزاری مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران

 
 
سعید اوحدی روز شنبه ۱۴ تیرماه در دهمین جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و در مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز حراست و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) گفت: امام رضا (ع) فرموده اند تا سه خصلت در مومن نباشد مومن واقعی نشود. مومن واقعی یک راه و روش از پروردگار، یک روش از پیغمبر و یک روش از امامش را باید دارا باشد.
وی افزود: خداوند ستارالعیوب است. روش پیغمبر نیز مدارا کردن با مردم است که خداوند عزوجل پیغمبر خود را به مدارا با مردم مأمور کرده است. روشی که مومن از امامش باید داشته باشد شکیبایی در گرفتاری و سختی است. پس این ۳ صفت رازداری، اخلاق و سعه صدر باید در مومنان باشد.
معاون رییس جمهور تأکید کرد: این حدیث باید مد نظر همه ما در عرصه خدمت باشد، به‌خصوص برای خادمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در بنیاد باید تمام این ویژگی‌ها به بهترین شکل رعایت شود.
معاون رییس جمهور با اشاره به اهمیت حوزه‌های حراست و بازرسی گفت: این بخش‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. یکی از سفارش‌های امام علی (ع) به مالک اشتر خدمت صادقانه و وفادارانه بود و امروز نیز باید این خصایص مد نظر همه ما در مسیر خدمت به خصوص در حوزه های حساسی مثل حراست و بازرسی باشد. در سال‌های گذشته فعالیت‌های خوبی در این بخش‌ها صورت گرفته است و بابت این تلاش‌های خالصانه از آقایان دکتر قاسمی رییس مرکز حراست و حسن مصلحی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر می‌کنیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: از امروز آقای علی زینبی به‌عنوان رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران و آقای مجید عابدی به‌عنوان سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران کار خود را آغاز می‌کنند و برای این عزیزان در طول مسیر خدمت آرزوی موفقیت داریم.
اوحدی همچنین با تقدیر از زحمات علی عباس کمری در سمت مدیرعاملی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر گفت: آقای علی دستجردی از امروز به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر مشغول به کار خواهند بود و امیدواریم ایشان نیز در این راه موفق باشند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi