شناسه خبر : 76164
یکشنبه 15 تير 1399 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی مشکلات جانبازان شیمیایی سردشت

 

بررسی مشکلات جانبازان شیمیایی سردشت در دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر

 
 

عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این ویدئوکنفرانس با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شیمیایی سردشت گفت: شهدای سردشت و خانواده‌های معظم آنها اسوه ایثار و مقاومت هستند زیرا باوجود همه مشکلات جسمی محکم و استوار ایستاده‌اند.
وی با اشاره به تلاش‌های بسیار بنیاد برای تأمین داروی جانبازان شیمیایی خاطرنشان کرد: در کنار تمامی تلاش‌های شبانه‌روزی، نیاز به همت بیشتری از جانب وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در جهت تأمین داروهای موردنیاز مردم سردشت و اعزام پزشکان متخصص جهت درمان آن‌ها داریم که در این راستا طبق مذاکرات صورت گرفته، موضوع قرارداد داروخانه سردشت با انعقاد قرارداد جدید و همکاری وزارت بهداشت رفع خواهد شد.
در پایان مهری با ارائه گزارشی از برگزاری کنگره بین‌المللی نفس‌های سوخته از فعالیت تشکل‌های شاهد و ایثارگر سردشت در عرصه بین‌المللی تقدیر کرد.
در ادامه این ویدئوکنفرانس مهدی علیخانی معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: سردشت نماد مظلومیت و مقاومت، جنایات جنگی و دردآورترین حملات شیمیایی است و شاهد هستیم که متأسفانه به علت اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران دسترسی مردم به داروهای خارجی دچار مشکل شده و دولت با همکاری وزارت خانه‌های مربوطه در تلاش برای تولید داخلی داروهای جانبازان شیمیایی است.
 وی ضمن قدردانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکلات جانبازان سردشت گفت: دولت در یاری به بنیاد شهید و امور ایثارگران و پیگیری انجام امور مردم شریف سردشت و سایر ایثارگران عزیز کشورمان محکم و استوار خواهد بود، همچنین دولت پیگیر مسائل مرتبط با حوزه جانبازان شیمیایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
گفتنی است در این ویدئوکنفرانس فرماندار سردشت، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی معاونت گردشگری، مدیرکل مشارکت‌های مردمی وزارت ورزش و جوانان و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو به بیان نظرات خود پرداختند و جانبازان شیمیایی حاضر نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود را مطرح کردند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi