شناسه خبر : 76178
یکشنبه 15 تير 1399 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امیر فولادی: ارتش ۳ میلیون ایثارگر دارد

 

وجود ۳ میلیون ایثارگر در ارتش/ پرداختن به نقش رزمندگان در دفاع مقدس کاری بزرگ را می‌طلبدامیر سرتیپ «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (شنبه) در برنامه «صبح‌ و گفت‌وگو» که از رادیو «گفت‌وگو» پخش می‌شود، با اشاره به دلایل آغاز زودتر از موعد مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: قرار بود این مراسم‌ها از ابتدای فروردین آغاز تا انتهای اسفند ۹۹ ادامه؛ ولی بدلیل شیوع ویروس «کرونا»، این برنامه‌ها از سوم خرداد آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هفته‌های پیش‌رو بر اساس مناسبت‌های تقویمی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: هفته جاری با توجه به نامگذاری امروز بنام روز «قلم»، به نقش اهالی قلم در ادبیات پایداری می‌پردازد.

امیر فولادی برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را فرصتی مغتنم برای تبیین و تبلیغ سازمان‌ها و نهادهای فعال در دوران جنگ تحمیلی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند که حادثه عاشورا در نصف روز اتفاق افتاد، تاریخ را تغذیه فکری می‌کند؛ پس دفاع مقدس که هر روز آن به‌عنوان ایام‌الله مطرح است، باید بیشتر تبیین و بررسی شود.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس، سه میلیون ایثارگر، ۲۱۱ هزار جانباز و ۴۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ بنابراین پرداختن به نقش هر یک از رزمندگان ارتش، سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس، کاری بزرگ را می‌طلبد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش خاطرنشان کرد: ملت ایران با دست خالی مقابل دنیا ایستاد؛ لذا این دوران نباید هیچ‌گاه از یاد مردم برود و این تاریخ منحرف شود.

امیر فولادی با اشاره به تلاش مخرب دشمنان ایران و انقلاب برای فراموش شدن ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: تا زمانی که این دوران را پاس بداریم و حماسه و ارزش‌های جنگ تحمیلی را از یاد نبریم، ملت ایران را در مقابل دشمن واکسینه کرده و هیچ زمانی آسیبی متوجه ایران نخواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi