شناسه خبر : 76198
دوشنبه 16 تير 1399 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نیازمند تولید محتوای جذاب و فاخر در حوزه دفاع مقدس هستیم

 

امروز نیازمند تولید محتوای جذاب و فاخر در حوزه دفاع مقدس هستیم«فرهاد معارفی» معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه) در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد و پاسداشت فداکاری‌های مردم و افراد بارز و با شهامتی هستیم که در طول هشت سال دفاع مقدس ایثار و ازخودگذشتگی نشان دادند، اظهار داشت: امنیت از مهمترین مسائلی است که همواره باید به آن توجه کرد؛ رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای برقراری امنیت، ایثار و فداکاری کردند.

وی با بیان اینکه هدف ما در گرامی‌داشت دفاع مقدس نشان دادن حفظ روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه است، گفت: امروز باید روحیه ایثارگری و فداکاری را بین جوانان و مردم بالا ببریم چرا که همواره کشور ما مورد تهدید است.

معارفی گفت: اگر امروز دست روی دست بگذاریم دشمن با تولید محتوای جذاب در دل جوانان ما نفوذ خواهد کرد و عرصه را از ما خواهد گرفت؛ لذا ما باید بتوانیم در کنار تولید محتوای جذاب، روش‌های مناسب برای اثربخشی بیشتر در جوانان را بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: جوانان، امروز نیازمند محتوا هستند و نیاید اجازه دهیم این محتوا را از کسانی دریافت کنند که دلسوز این نظام نیستند؛ امروز برای تولید محتوای مناسب باید از ظرفیت‌های نخبگان و جامعه‌شناسان بهره بگیریم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروز زیرساخت‌های خوبی برای انتقال محتوا در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد، گفت: آنچه امروز نیازمند آن هستیم محتوای جذاب و فاخر در حوزه دفاع مقدس است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi