شناسه خبر : 76201
دوشنبه 16 تير 1399 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«فضای مجازی» و «جوانان» اولویت برنامه‌ دفاع مقدس

 

توجه به فضای مجازی و جوانان دو سیاست مهم برنامه‌های دفاع مقدسسرهنگ «مجید جوشقانی» رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در جلسه این ستاد که صبح امروز (یکشنبه) در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه ما بدهکار شهدا هستیم، اظهار داشت: هر آنچه که داریم از جمله امنیت، آسایش و فرهنگ را مدیون خون شهدا هستیم.

وی ادامه داد: این فرهنگ که امروز می‌بینیم رزمایش کمک مومنانه در کشور با حضور مردم برگزار می‌شود و همه به نیازمندان کمک می‌کنند، برگرفته از همان فرهنگ دفاع مقدس است.

سرهنگ جوشقانی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ویترین و نمایشگاه کشور ماست و بسیاری از آزادی‌خواهان دنیا از آن الگوبرداری می‌کنند.

رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه سال ۱۳۹۹ مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس شده است، گفت: اولین ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح برای گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در آبان سال گذشته صادر شد و پیرو آن در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ دستورالعمل نحوه برگزاری گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس صادر شد.

وی با اشاره به تجربه اول سازمان‌ها، نهاد‌ها و استان‌ها در حوزه برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس به صورت سالیانه گفت: در ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱ دستورالعملی صادر شد که مبتنی بر آن از سوم خرداد تا پایان سال، ۴۳ هفته را در نظر گرفتیم تا نقشه راهی برای همه دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها شود و تمامی مناسبت‌های تقویمی که به دستگاه خاصی مرتبط نبوده در این ۴۳ هفته دیده شده است.

سرهنگ جوشقانی خاطرنشان کرد: برای اینکه واحد سنجش و نظارتی بر روی برنامه‌ها داشته باشیم کمیته‌های ۲۸گانه در ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تشکیل شده است.

رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: در برنامه‌های گرامی‌داشت دفاع مقدس دو سیاست توجه ویژه به «فضای مجازی» و «جوانان» مورد تاکید قرار گرفته است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi