شناسه خبر : 76202
دوشنبه 16 تير 1399 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثبت جامع خاطرات ایثارگران وزارتخانه ارتباطات

 

تمامی آثار دفاع مقدس باید ثبت، ضبط و نشر داده شوند/ ثبت خاطرات جامع ایثارگران وزارتخانه ارتباطاتحمید تفرشی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران در جلسه ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه) در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه ۴۰ سال از ایثارگری‌ها، ازجان‌گذشتگی‌ها و شجاعت مردم در دفاع مقدس می‌گذرد، اظهار داشت: در دفاع مقدس جهان متوجه شد که ایمان، یقین و توکل به خدا بر جنگ‌افزا‌ها غلبه می‌کند و خداوند یاور مظلومان است.

وی با اشاره به اینکه جوانان در طول دفاع مقدس با مردانگی، گذشت، باور و معنویت پای ارزش‌های اسلام از جان گذشتند، گفت: امروز پس از ۴۰ سال ضرورت دارد تمام آثار دفاع مقدس ثبت، ضبط و نشر داده تا به نسل‌های آینده و سایر ملل منتقل شود.

تفرشی اضافه کرد: در دفتر ایثارگران وزارت ارتباطات کمیته‌ای تشکیل شده که کار ثبت جامع خاطرات ایثارگران این وزارتخانه را در دستور کار دارد.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران با بیان اینکه ستاد کل نیرو‌های مسلح به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس دستورالعملی تهیه کرده و به تمامی وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی و نهاد‌های عمومی ابلاغ کرده است، گفت: همه دستگاه‌ها مکلف شدند در راستای گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اقداماتی را در مجموعه‌های خود انجام دهند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi