شناسه خبر : 76208
دوشنبه 16 تير 1399 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بودجه حوزه با سیاست گره نخورد!

محسن- از دورانی که مجمعتِین وارد بازی سیاسی اصلاح طلبان شد، به طور مرتب و مکرر اظهار نگرانی و تاسف کردیم که چنانچه بودجه حوزه به امور سیاسی گره بخورد بسیار خطرناک و موجب اختلال در امور فقاهت و مدیریت تحصیلات می گردد و به همان نسبت در ارتباطات حوزه با دانشگاه نیز مشکلات و معضلات بودجه ای تسری یابد اما هیچ گوش شنوایی نبود فقط فاش نیوز عزیز با تلاش فراوان تذکرات و دلواپسی ایثارگران را منعکس و پیگیری کرده است.

مقاله حاضر نیز یکی از اخطارها و احساس خطر ایثارگران نسبت به همان معضلات و مشکلاتی میباشد که بودجه و هزینه های حوزه ها را با طناب امور سیاست و جناح گرایی بسته و گروگان گرفتند و بهره برداری می کنند. در مجلس نیز موضوع به نمایندگان تسری یافت و علاوه بر حوزه ها و دانشگاه ها توانستند نمایندگان مجلس را با بودجه و تخصیص پروژه ها به شهرهای حوزه نمایندگی نمایندگان مجلس با همان بسته و گروگان بگیرند.

در شرایط عادی چنین بگیر و ببندی بسیار خوب و مبارک است اما هنگامی که گروگانگیری با طناب بودجه در راستای منافع دشمن قرار بگیرد آن گاه آژیرهای خطر به صدا در آمدند تا مردم از اینگونه جریانات نفوذی در جهت منافع دشمنان دچار صدمات مادی و معنوی نشوند.

با کمال تاسف نقشه های دشمنان با شناخت کامل از فرهنگ و تمدن ایرانیان طراحی و توسط عوامل نفوذی اجرا شده است یعنی پیروی و ولایتمداری مردم همچنین تبعیت از روحانیت شیعه مرکز ثقل طرح دشمنان قرار گرفته و توانستند چند نفر از مجتهدان شیعه را فریب بدهند تا مردم با تبعیت از آنها راه شکست و ظلالت و تسلیم شدن را طی کنند.

 خوشبختانه در کلیه طرح ها و توطئه های دشمنان حضور رهبری معظم انقلاب در راس قدرت و حاکمیت نظام اسلامی موجب جلوگیری از انحرافات و حرکت برخی مردم در جهت نقشه های دشمنان و به طور کلی عدم دستیابی دشمن به موفقیت نسبی شده است و از سوی دیگر افزایش آگاهی و کنار رفتن پرده تفکرات نفوذی ها بر علیه نظام اسلامی و مردم مزید بر علت گردید. گرچه جنگی نرم و پنهان در وسعت خاورمیانه بدون سر و صدا و زیر عبای تعدادی انگشت شمار روحانی فاسد جریان داشت اما کارزار در مبارزاتی که هیچ کسی انتظار نداشت توسط نیروی ایمان و امدادهای غیبی با دستان قدرتمند فرزندان سبز پوش رهبر معظم انقلاب و دستآوردهای عظیم رونمایی شد.

 فقط یک پیشنهاد باقی مانده که سپاه پاسداران فارغ از هر گونه تبلیغات دشمنان نسبت به انتشار و اعلام کلیه خدمات مادی و معنوی به مردم و کشور اقدام نمایند زیرا مطلع هستیم بسیاری از خدمات ارزشمند فرصت انتشار و اطلاع رسانی عمومی پیدا نکردند که امری ضروری و لازم است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi