شناسه خبر : 76216
دوشنبه 16 تير 1399 , 16:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نفع مسابقه ورزشی نسبه به هزینه اش!

تقی جعفری - مسابقات پینگ پنگ جانبازان قهرمانی کشور که در ده کلاس نشسته و ایستاده و به صورت دو سال یک بار و در فصل سرد زمستان توسط تربیت بدنی بنیاد شهید  به میزبانی هتل کوثر درشهر  رامسر برگزار می شد هم از سال ۹۵ تا کنون به بهانه کمبود بودجه برگزار نشده؟!
و به نظر بنده نداشتن اعتقاد و باور به اهمیت مسأله ورزش به عنوان یک سرمایه گذاری و نه هزینه در سلامت جانبازان باعث این وقفه شده.

وقتی محل اسکان و تغذیه از مِلک و درآمد بنیاد شهید است برگزاری مسابقه برای حدود ۲۰۰ نفر و پرداخت جایزه به ۳۰ نفر و هزینه داوری و سالن برگزاری و... در مقابل آثار مثبتی که در روحیات و امید به زندگی و اشتیاق به ورزش در جانبازان ایجاد می کند، چه مقدار هزینه دارد؟!
و آیا پرداخت این هزینه در قبال منافع آن توجیه ندارد؟

اینستاگرام
سلام برادر های گل فاش نیوز لطفا در تیتر مطلب "" نسبت "" را صحیح مرقوم بفرمایید
چون به اشتباه ""نسبه "" نوشته شده.
بسیار ممنونم
سلام صحبتهای آن جانبازعزیزمان کاملآصحیح وبجامیباشداین بنیادیهادارندبطورکامل ورزش جانبازان رامحومیکنندواین سیاست آنهاست چون جانبازان اگرتلاش وورزش راکناربگذارندزودترازبین میروند.واین آقایان پشت میزهایشان بیشتر لم میدهند.الآن سه ساله تنیس روی میزراکنارگذاشته تاچندوقت دیگررشته های ورزشی دیگر راحذف میکنند.وراحت میشوند.فقط میماندحقوقهاکه هرماه زحمت بکشنددریافت کنندوبعضیهاهم دوحقوق..وبعضی ازاین آقایان پشت میزشان فقط چرت وپرت میگویند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi