شناسه خبر : 76293
شنبه 21 تير 1399 , 07:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیداری سعید اوحدی با جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره)

سعید اوحدی در دیدار با جانبازان با تأکید بر اینکه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای خدمت بیشتر و بهتر به ایثارگران به ویژه جانبازان مطالبه گر باشند، گفت: مسئولان باید پیش از آنکه ایثارگران نیازها و مطالبات به حق خود را مطرح کنند، حقوق این عزیزان را استیفا کنند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه از زمان پذیرش این مسئولیت با خدای خود عهد کرده‌ام با تمام توان، مطالبه گر حقوق ایثارگران و به ویژه جانبازان عزیز باشیم، اظهار کرد: وقتی تمام توان خود را برای خدمت به خلق خدا به ویژه ایثارگران که بهترین بندگان خداوند هستند، بگذاریم، در دنیا و آخرت در پیشگاه وجدان و خالق خود سربلند خواهیم بود.
وی خود و همه مسئولین را نیازمند دعای جانبازان دانست و بیان کرد: در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری، در کنار دعای خیر این عزیزان باید از همه ظرفیت‌ها از جمله تشکل‌های ایثارگری استفاده کنیم. در هر بخشی که قوانین لازم وجود دارد، باید با قدرت در امر خدمت رسانی حرکت کنیم و هر بخش که نیازمند قوانین و آئین نامه است باید از ظرفیت دولت و مجلس برای ارائه طرح و لایحه استفاده کنیم.
معاون رییس جمهور با تأکید بر تلاش بی وقفه در خدمت رسانی، اشاره کرد: وقتی استانداردها و ضوابط و همچنین سنگ بنا در امر خدمت رسانی به ایثارگران تعریف شود، حتی اگر امور به طور کامل در یک دوره مسئولیت یک فرد، به پایان نرسد اما بدون تردید شاهد به سرانجام رسیدن خدمات و تکمیل آنها خواهیم بود.
وی با اشاره به تصویب سه مصوبه در هیئت دولت برای استیفای حقوق ایثارگران از زمان پذیرش مسئولیت ریاست بنیاد، گفت: همچنین دو مصوبه دیگر نیز به تازگی در هیئت دولت به تصویب رسیده‌اند که تسهیلات بهتر و بیشتری را برای جامعه هدف ارائه خواهد داد.
گفتنی است، در روزهای اخیر افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال ۱۳۹۹، آیین‌نامه اجرایی مربوط به پرداخت کمک معیشت ماهانه به جانبازان و آزادگان غیر حالت اشتغال معسر فاقد درآمد و آیین‌نامه اجرایی در خصوص بازنشستگی پیش از موعد همسران و فرزندان شاغل شهدا در هیئت دولت به تصویب رسیده است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi