شناسه خبر : 76318
شنبه 21 تير 1399 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشاور امور ایثارگران مجلس بزودی انتخاب می شود

فاش نیوز - سخنگوی هیئت رییسه مجلس علت تاخیر در تشکیل فراکسیون ایثارگران را پرداختن نمایندگان به موضوع عضویت در کمیسیون های تخصصی مجلس عنوان کرد.

محمدحسین فرهنگی، نماینده‌ی ایثارگر مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی تازه تشکیل شده است و فراکسیون‌های آن نیز هنوز هیچکدام تشکیل نشده‌است.

وی ادامه داد: امیدوارم به‌تدریج و در همین روزها فراکسیون‌ها در سطح تخصصی تشکیل و جزئیات آن از رسانه‌های عمومی اعلام شود.

سخنگوی هیئت رییسه‌ی مجلس یازدهم در خصوص عدم انتخاب مشاور امور ایثارگران مجلس نیز یادآور شد: انتخاب مشاور امور ایثارگران بر اساس اولویت‌ها بزودی از سوی ریاست مجلس شورای اسلامی صورت خواهد گرفت.

نماینده‌ی مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا طرح مدونی برای برآورده شدن مطالبات ایثارگران در سال جاری پیش‌بینی شده‌است متذکر شد: باید ببینیم که اصولا در این مورد خلاء وجود دارد یا نه؛ چرا که شناسایی خلاءهای قانونی موضوعی است که باید از سوی مجلس شورای اسلامی بررسی و اعلام شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi