شناسه خبر : 76325
یکشنبه 22 تير 1399 , 08:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تاکید رهبران حماس و حزب الله برای مقابله با توطئه الحاق

 
 

تاکید رهبران حماس و حزب الله بر لزوم اتحاد امت اسلام برای مقابله با توطئه الحاق

معاون دبیرکل حزب الله و رئیس دفتر سیاسی حماس بر لزوم برخورد جدی با طرح صهیونیستی-آمریکایی الحاق که در راستای سلب حقوق فلسطینیان از اراضی‌شان مطرح شده، تاکید کردند

 به نقل از العهد، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: طرح الحاق رژیم اشغالگر و معامله قرن در راستای اجرایی کردن سیاست شهرک سازی، یهودی سازی و کوچ اجباری فلسطینیان از دیار آبا و اجدادی شان صورت می گیرد.

هنیه در ادامه گفت: این موضوع نشان دهنده تحولی خطرناک در عرصه درگیری با دشمن اسرائیلی است

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان نیز با اشاره به خطرات طرح الحاق برای تمامی ملت های منطقه و لزوم برخورد جدی با این طرح تصریح کرد: باید در مقابل دشمن اشغالگر و برای آزادی فلسطین از چنگال آنان با یکدیگر متحد شویم چراکه این موضوع منافع منطقه را نیز تامین می کند.

وی در پایان تاکید کرد: آمریکا درصدد آن است تا هر آنچه می خواهد را در عرصه عمل به ثبت برساند و حقوق ملت فلسطین را از آنان سلب کند، اما قطعا موفق نخواهد شد.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi