شناسه خبر : 76352
دوشنبه 23 تير 1399 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رضایت رییس جمهور از تفاهمنامه بین بنیاد و وزارت راه

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این جلسه با ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت راه و شهرسازی به منظور احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر عزیزترین سرمایه‌شان را تقدیم انقلاب و کشور کرده‌اند و لذا حداکثر خدمت به این عزیزان، وظیفه مسلم و حتمی ماست.
رییس‌جمهور ضمن استقبال از رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری درباره هم‌افزایی قوا با یکدیگر تأکید کرد: چنان که از ابتدای شروع مجلس یازدهم گفته‌ایم، دولت آماده تفاهم، همکاری و تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی جهت پیشرفت و آبادانی و مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده کشور است.
در ادامه این جلسه که به ریاست دکتر روحانی برگزار شد، اعضای دولت به بحث و بررسی پیرامون تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پرداخته و آنها را به تصویب رساندند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
تا قیام قیامت حقوق مسلم من جانباز بیست درصد که زمانی دنبال درصد گرفتن نرفتم پایمال می شود تا کی بی عدالتی و حق کشی ؟اقایان کمی به فکر ما هم باشید بس است درصد بازی و بی عدالتی
بعید است که دکتر روحانی اطلاع داشته باشند که رزمندگان در این تفاهم نامه جایی ندارند و راضی باشد
احتمالا نمی دانند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi