شناسه خبر : 76401
چهارشنبه 25 تير 1399 , 08:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع شهید فاطمیون بعد از ۶ سال

تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید فاطمیون بعد از 6 سال

پیکر مطهر شهید محمد نوری پس از گذشت شش سال از شهادتش تشییع و تدفین شد.

پیکر مطهر یکی دیگر از شهدای یگان فاطمیون، تشییع و به خاک سپرده شد. شهید محمد نوری یکی از رزمندگان افغانستانی فاطمیون بود که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده و  در سال 1393 در منطقه حلب طی درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. پیکر او در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر مدافع حرم قرار گرفت.

حالا در سال 1399 بعد از گذشت شش سال از شهادتش، پیکر شهید در جریان تفحص مناطق مختلف سوریه کشف شده و هویتش شناسایی شد و به آغوش خانواده بازگشت.

لشکر فاطمیون , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی ,

پیکر مطهر شهید محمد نوری، روز گذشته، دوشنبه 23 تیرماه 1399 در شهرستان قرچک که محل سکونت خانواده شهید است، تشییع و در امامزاده عبدالله داودآباد ‌به خاک سپرده شد. از این شهید والامقام پنج فرزند به یادگار مانده است.

در پی دستور مکتوب فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران بود که پیکر تعداد زیادی از شهدای مدافع حرم در حلب و خان‌طومان کشف شده و بعد از سال‌ها بازگشته است. سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در 26 آبان ماه سال 1397 طی نامه‌ای خطاب به سردار احمد کریمی، معاون نیروی انسانی سپاه نوشته بود: «ضمن تشکر فراوان، خداوند از شما به بهترین وجه قبول بفرماید. خواهش می‌کنم ادامه موضوع خصوصاً باقیمانده مفقودین جنوب و خان‌طومان با جدیت دنبال شود، دستتان را می بوسم.»

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi