شناسه خبر : 76436
پنجشنبه 26 تير 1399 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برادر شهید و جانباز ۷۰درصد قمی به شهادت رسید

جانباز ۷۰ درصد «سید محمداسماعیل جنابان» از پیشکسوتان لشکر ۱۷ سپاه قم در دوران دفاع مقدس، پس از تحمل سال‌ها جراحت و عوارض ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

فاش نیوز - جانباز ۷۰ درصد «سید محمداسماعیل جنابان» از پیشکسوتان لشکر ۱۷ سپاه قم در دوران دفاع مقدس، پس از تحمل سال‌ها جراحت و عوارض ناشی از جنگ تحمیلی در سن 58 سالگی به شهادت رسید.

 پاسدار وظیفه شهید سید محمداسماعیل جنابان فرزند مهدی عضوی از خانواده ایثار و شهادت و از رزمندگان لشکر 17 امام علی بن ابی طالب (ع) بود که امروز پس از 37 سال تحمل رنج جراحات جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست.

این شهید بزرگوار در عملیات پاکسازی غرب کشور از لوث وجود منافقین و ضدانقلاب، مسئولیت تدارکات عملیات را بر عهده داشت که در مسیر مهاباد به سردشت بر اثر برخورد با مین، به درجه جانبازی نائل آمد.

حاج «سید اسماعیل جنابان» برادر شهید «محمد ابراهیم جنابان» است که این در لشکر 17 امام علی بن ابی طالب (ع) سمت فرماندهی گروهان را عهده دار بود که دهم تیر سال 1365 در سن 23 سالگی در عملیات کربلای یک در ارتفاعات قلاویزان به شهادت رسید.

 

 

 

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi