شناسه خبر : 76443
شنبه 28 تير 1399 , 08:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره اجرای ماده ۴۸

س- آیا ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 1380/11/27 کلیه وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی و شرکت های دولتی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و کلیه سازمان ها و شرکت هایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند و نیز کلیه مؤسسات و شرکت هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است مکلفند یکی از فرزندان کارکنان شهید، جانباز بیست و پنج درصد (25%) و به بالا و آزاده (اعم از شاغل، فوت شده و یا از کار افتاده) را که واجد شرایط عمومی استخدام میباشند علاوه بر سهمیه استخدامی ایثارگران در همان دستگاه استخدام نمایند. همچنان دارای اعتبار قانونی میباشد و میتوان به آن استناد کرد؟

- بله، طبق قانون دستگاه های دولتی موظند 25 درصد سهمیه استخدامی خود را به فرزندان ایثارگران اختصاص دهند. اما متاسفانه با بهانه تراشی و ایجاد مانع برخی از آنها استنکاف می کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi