شناسه خبر : 76446
شنبه 04 مرداد 1399 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جای سوء استفاده را باز کردید!

رضا امیریان - شعــــــارزدگـــی شده نقش اول امــورات جـــــاری. دستگاه‌های اداری ما از یک‌طــرف می‌گوئیم امام خمینی و سه صلوات نصیب ارواح مطهر و طیبه ایشان می‌فرستیم، از طرفی دیگر رهنمودهایش را به‌ طور کـــامل زیر پا می‌گـــذاریم. مثـال امام عظیمـ الشــان که ما ایشـان را بنیانگذار انقلاب می دانیم و القـــابی مانند معمـار کبیر انقلاب و بت شکن زمان و نائب امام زمان و... به ایشان می دهیم ولـی در عمل و رفتــار و کردارمان عملا" این را انجام نمی دهیم.

  مثلا" امام راحل فرموده اند اگر کسـانی در بعضی از ادارات دولتی برای خانواده شهدا اشکال تراشی بکند، باید به‌ عنوان ضد انقلاب مورد تعقیب قرار بگیرد؛ اما ما می‌بینیم به‌جای اشکال‌تراشی، گاها" شخصیت خانواده‌ی شهیدی به‌ طور کامل تخریب می‌شود. می‌بینیم بعضی دوستان بدون در نظر گرفتن شرایط و ضوابط و فرامین امام راحل، درحدی تخریب می‌کنند اوضاع خانواده شهیدی را که انسان کاملا" درمانده می شود و به همه اصول هم شکاک و مردد می‌شود یا مثلا" فرموده اند خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند اما عملا" می بینیم نه تنهــا چشم و چراغ نشده ایم بلکه در مقیاس یک ارازل و اوباش با خانواده شهید برخورد می شود.

 یا فرموده اند خانواده های شهدا مالکان و صاحبان اصلی این نظام هستند اما مشـاهده می شود گاهی به دلیل عوض شدن جایگاه ها یک اداره یا ارگانی یا نهادی همین چشم و چراغان ملت و همین صاحبان و مالکان کشور را با همه قوا و بسیج همگانی، تحت شدیدترین نوع تخریب قرار می دهند و جالب این نکته است مرکزی که عملکردهای تخریب گرانه مخربان بی خدا را ثبت و ضبط می کند هم می گویند متاسفانه بچه های انقلاب و جنگ را در حالت انزوا و تخریب قرار داده اند یعنی در حقیقت مرکز تصمیم گیرنده می داند که دشمنان ارزش ها، به ناحق لب به سخن گشوده و در مسیر تخریب گـری شئــونات یک خانواده ای که همه هستی اش را برای انقلاب داده، فعالیت نموده واین فعالیت نقش اول ضربه اش به پیکره نظام و در امتدادش ضربات سنگینی به حیثیت شهدا و خانواده شان می خورد و در کمال تعجب و ناباوری همین کلام نااهلان و دشمنان نظام که در مصداق کلام امام راحل ضد انقلاب و ضد ارزش های انقلاب هستند را استناد کاری قرار می دهند و می شوند مصداق حقیقی کلامی خودشان که در حالت دلسوزی و دلسوختن برای این فاجعه بزرگ خودشان به رونق تخریب شئونات خانواده شهیدان دامان می زنند.

 اینجاست که باید درد کشیدگان انقلابی، آنهایی که به این مهم رسیده اند که نااهلان و نامحرمان با همه توانشان کار می کنند تا ارزش ها را خدشه دار نمایند، ممانعت نموده و نگذارند جامعه هدف را به انزوا بکشند. خیلی سخت و دردناک است که دردها را شما بکشی، آفتاب های سوزان جنوبی را شما بخوری، شب هـا از درد عوارض جنگی با حیوانات بیدار بمانی، در جامعه به شما به چشم بد نگاه بکنند، آن وقت در مجموعه همین دولت مورد تهاجمات قرار بگیــری و همه سکوت مطلق بکنند و دردناک تر اینجاست که ساعاتی از همراه بودنشان با مخربان و ضدارزش ها نگذشته، مجددا" در فضای پیش آمده شعارهای انقلابی و همسو با فرامین حضرت امام می دهند.

این قسمت خطرناک داستان است که بوی نفاق، بوی براندازی استشمام بشود و نتوانی فریاد بزنی که این عملیات برای شخص تنها ضرر ندارد. خسارت اساسی اش را انقلاب و نظام باید بدهد. مگر می شود شما انقلابی باشی و سخنان امام راحل برایت مهم نباشد؟ مگر امکان پذیر است از انقلاب و ارزش هایش سخن بگویی، آن وقت خانواده شهیدی را مورد تهاجمات و اتهامات بی اساس و خارج از شرع و قانون انسانیت و اسلام قرار بدهی و پایت را روی همه ارزش ها بگذاری؟!

رضا امیـــریان

اینستاگرام
سلام درست است باشما موافق .چرا باشروع انقلاب وحرکت دلسوزان نظام به سمت دفاع از جبهه نظام گردید بخشی از جامانده ضعیف نظام پهلویکه مجبور به قبول نظام جمهوری اسلامی کرده بودکم‌کم درلایهایه اداری وشکل دهی لیبرالیسم شد و تا به امروز در جامعه خودش به اشکال مختلف درنظام نشان می‌دهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi