شناسه خبر : 76456
شنبه 28 تير 1399 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تروریست‌ها کمک‌رسانی به محرومان را هم تحمل نکردند

شهادت ۲ بسیجی در سروآباد کردستان

در حمله ناجوانمردانه تروریست‌های ضد‌انقلاب به نیروهای جهادی فعال در طرح کمک به هموطنان آسیب‌دیده از کرونا در سروآباد کردستان دو نفر به شهادت رسیدند و یک نفر مجروح شد.

شهید «جمال کریمی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج اورامان و شهید «محمد کرمی» از نیروهای بسیج مردمی و کارمند بخشداری اورامان، که چندماه به صورت شبانه‌روزی مشغول اقدامات جهادی مقابله با ویروس منحوس کرونا در منطقه بودند، توسط عوامل ضد انقلاب، ترور شدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه کردستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شامگاه بیست و پنجم تیر ماه در اطراف روستای بولبر منطقه اورامانات از توابع سروآباد، یکی از کارکنان حوزه مقاومت به همراه یک نفر از کارکنان بخشداری و یک نفر از اهالی منطقه اورامانات که در حال مردم‌یاری و کمک‌رسانی به اهالی منطقه در روز‌های سخت مبارزه با کرونا بودند، از سوی عوامل گروهک‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی هدف ترور قرار گرفتند که در اثر آن دو نفر به شهادت رسیده و یک نفر زخمی شد که موضوع در دست بررسی است.
 تشییع پیکر شهدای جهادگر
مراسم تشییع و تدفین پیکر شهیدان جمال کریمی و محمد کرمی، عصر پنجشنبه با حضور مسئولان و فرماندهان استان کردستان، همرزمان شهید، مردم قدرشناس و خانواده‌های معظم شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اورامان برگزار شد.
پیکر مطهر این شهیدان پس از تشییع بر دستان مردم شهیدپرور منطقه و اقامه نماز در قبرستان اورامان و پیرشالیار به خاک سپرده شد.
 انتقام سختی در انتظار
 تروریست‌های حادثه سروآباد است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: شهید جمال کریمی فرمانده دلاور حوزه مقاومت بسیج و شهید محمد کرمی از کارمندان خدوم بخشداری اورامان از چندماه گذشته به‌صورت شبانه‌روزی زندگی خود را وقف خدمت‌رسانی و مردم‌یاری به مردم منطقه کرده و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تلاش‌های زیادی انجام دادند و به‌راستی شهدای امنیت و خدمت بودند.
سردار سیدصادق حسینی در گفت‌و‌گو با تسنیم با بیان اینکه فرجام سختی در انتظار تروریست‌های حادثه سروآباد است، تصریح کرد: به مردم عزیز منطقه اورامان و کردستان اطمینان می‌دهم، اینگونه شرارت‌های عناصر ضد انقلاب مانع از کمک‌رسانی به مردم استان در شرایط فعلی نخواهد بود و راه روشن و آرزوی شهدا که محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم بوده ادامه دارد.
وی خطاب به ضدانقلاب هشدار داد: فرزندان سپاه و مردم کردستان انتقام سختی از عناصر ضد انقلاب خواهند گرفت و عوامل و مسببان این جنایت ناجوانمردانه را به سزای اعمالشان خواهند رساند.
  اقدام تروریستی ضدانقلاب در سروآباد جنایتی سنگین علیه بشریت است
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج گفت: اقدام تروریستی ضدانقلاب در سروآباد و ترور نیروهای مردمی سپاه توسط مزدوران استکبار جهانی جنایتی سنگین علیه بشریت و محکوم است.
ماموستا فایق رستمی به تسنیم گفت: سؤال اینجاست ترور نیروهای بسیجی و مردمی در حین توزیع کمک مومنانه و خدمتگزاری به مردم چه معنا و توجیهی دارد؟؛ گناه و تاوان این افراد چه بود؟ آیا خون ریختن این بی‌گناهان شعار دفاع از کُردهاست؟!
وی با ‌اشاره به اینکه اقدامات مذبوحانه ضدانقلاب هیچ‌گاه نتوانسته حتی ذره‌ای بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازد، یادآور شد: مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان کردستان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره و در تمامی صحنه‌ها یار و یاور نظام بوده‌ و این همراهی با به زمین ریخته شدن خون این شهدا بیش از پیش گسترش می‌یابد.
 سکوت حامیان سارقان مسلح
در دفاع از خون فرزندان ملت
گفتنی است، در حالی در روزهای اخیر برخی چهره‌های سیاسی و سلبریتی‌ها همنوا با ضد انقلاب موج حمایت از تعدادی سارق مسلح محکوم به اعدام که سابقه حضور در اغتشاشات آبان ماه و خسارت به اموال مردم را نیز دارند به راه انداخته‌اند که اکنون در جریان اقدام تروریست‌های ضد انقلاب در به شهادت رساندن مظلومانه دو تن از فرزندان جهادگر این ملت که جرمی جز حضور شبانه‌روزی طی چندماه گذشته در کمک‌رسانی و امداد به هموطنان آسیب‌دیده از کرونا نداشتند، سکوت کرده‌اند.
این چهره‌ها و سلبریتی‌های مدعی که پیش از این حتی در قامت دفاع از تروریست‌های محکوم به اعدام همچون محمد ثلاث در جریان شهادت برخی نیروهای پلیس در غائله دراویش در خیابان پاسداران یا اعدام عضو گروهک تروریستی پژاک ظاهر شده بودند، آیا فردا روزی که عوامل شهادت جنایت اخیر دستگیر و مجازات شوند باز هم به دفاع از آنها خواهند پرداخت؟!
سعادت با این دو شهید عزیز همراه بود که پایان ماموریت جهادی آنها با شهادت رقم خورد اما مردم باید هوشیار باشند که مبادا فریب کسانی را بخورند که می‌خواهند جای شهید و جلاد را عوض کنند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi