شناسه خبر : 76487
شنبه 04 مرداد 1399 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت دست نشانده سیاست های غلط!

فاش نیوز - در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روسای جمهور زیادی آمدند و رفتند. بعضی از آنها توانستند وظیفه انقلابی مردمی خود را با اقتدار و احترام به اتمام برسانند، بعضی ها هم یا شهید شدند یا قهرمان شدند یا فراری و خائن شدند. رئیس جمهورانی هم بودند که یا بی آبرو شدند و مُردند و یا اینکه مُردند و آبرویشان هم رفت، الان سی سال است تفکر فاسد این افراد قدرتمند به مانع اصلی تفکر انقلابی و روحیه جهادی تبدیل شده و امروز این تیم بدترین گونه های مدیریتی را اجرائی می کند. از بازار بی در و پیکر ارز و گرانی های وحشتناک و تورم های فلج کننده که هر روز بیشتر می شود.

 قدم گذاشتن در راهی که دولتمردان اصلاحات و سازندگی رفتند و نسبت به ارزش‌های انقلاب بی ‌توجهی کردند عاقبت خوشی ندارد و تا زمانی که این لیبرال ها تحت عنوان اصلاح‌ طلب و کارگزارانی و اعتدالی و هر اسم دیگر و با این تفکر در کشور نفوذ و قدرت دارند نمی ‌توان برای کشور کاری کرد، مگر می شود مسئولان لیبرالی را سر کار آورد و توقع فیش های نجومی و رانت خواری را نداشت، اینها سهم ویژه ای در دولت دارند، هرگونه نقد از دولت را معادل با تخریب و هرگونه انتقاد را با فحاشی و فرافکنی پاسخ می دهند. در نظر این دولت رانت خوار و مسئولان نجومی بگیر خائن به کشور و مردم، مدیران ارزشمند خوانده می شوند و دلسوزان نظام افراطی خوانده می شوند. امروز تمام مشکلات اقتصادی ما در اثر حاکم شدن این تفکر دولت روحانی است که 90 درصد مدیران ما را شامل می‌ شود.

تا زمانی که این لیبرال ها تحت عنوان اصلاح‌ طلب و کارگزارانی و اعتدالی و هر اسم دیگر و با این تفکر در کشور نفوذ و قدرت دارند نمی ‌توان برای کشور کاری کرد، مگر می شود مسئولان لیبرالی را سر کار آورد و توقع فیش های نجومی و رانت خواری را نداشت

 رگ حیاتی آقای روحانی، اصلاحاتی ها و کارگزارانی ها هستند. این آنها بودند که این تشکیلات را سازمان دادند و روحانی را به شهرت و قدرت رساندند و رئیس جمهور بودن چیز خوبیست چون اجازه میده خصلت های زشتی که طبیعت برای یک انسان در نظر گرفته را مخفی کند. روحانی مامور است تا یک سال دیگر همین منطق، همین مسیر و همین هدف شش سال گذشته خودش را در انتخاب وزرا و معاونان و مشاورانش را دنبال کند چون توان کابینه انقلابی را می داند و این می تواند بهانه ای برای ناشایستگی های خودش و یارانش باشد.

 آقای روحانی فکر می کند آقایان رفسنجانی و خاتمی با آن همه قلدری و دیکتاتوری جز عقب انداختن تحقق اهداف انقلاب کاری دیگری انجام دادند؟ خیر، این آقایان خسته شده از انقلاب وقتی یقین حاصل کردند با رسانه های داخلی و خارجی خودشان می توانند مردم را در ناآگاهی نگه دارند به یکی مثل آقای روحانی نیاز داشتند که می دانستند به محض قدرت گرفتن علیه انقلاب سرکشی خواهد کرد، که کرد اینها همه میراث ایشان است. پس چه باک چند صباحی هم روحانی باشد. او به آخر خط رسیده و خودش خبر ندارد. روحانی نمی دانست این آنها بودند که سنگ بنای دولت لیبرالی را در ایران بعد از انقلاب گذاشتند، ناآگاهی مردم نیاز همیشگی اصلاحاتی ها و اعتدالی ها و کارگزارانی ها برای به قدرت رسیدن است.

داریوش احمد رضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi