شناسه خبر : 76494
یکشنبه 29 تير 1399 , 15:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه دشوار جانبازان برای خریدبلیط نیم بهاء قطار

جواد ادبی ممقانی(جانباز 50 درصد) - با سلام متاسفانه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران (رجاء) نزدیک به 2 سال است که ارایه بلیط تخفیف دار، ویژه جانبازان از طریق سامانه فروش بلیط آنلاین اینترنتی را حذف و قطع کرده است!

متاسفانه هیچ پیگیری و نظارت لازم هم از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اجرای صحیح قانون ارایه بلیط نیم بهاء صورت نمی گیرد و بر اساس تماسی که با اداره کل راه آهن تبریز صورت گرفته اذعان می دارند که بر اساس دستور رجاء، صدور بلیط نیم بهاء برای مشمولین بصورت حضوری است!

این امر در حالی است که انجام امور سایر مسافرین از طریق سامانه فروش بلیط بصورت اینترنتی میسر می باشد و جانبازان و ایثارگران درصورت مراجعه حضوری باید به میزان مبلغ تخفیفی هزینه تاکسی و آژانس و صرف وقت و برای جانبازان قطع عضو و پدران و مادران مُسن شهدا، بجای ارائه خدمت ایجاد زحمت بوده است و عملا اجرای قانون مربوطه را معطل کرده است.

خواهشمند است سایت محترم و وزین فاش نیوز اقدام لازم را در انعکاس مشکل مذکور به مسئولین مربوطه جهت رفع آن اقدام لازم را مبذول فرمایند.

باتشکر

 

اینستاگرام
سلام ، با توجه به شرایط کرونا در اجتماع و با عنایت به اینکه جانبازان دارای بیماریهای زمینه ای میباشند لذا ضرورت عدم حضور جانبازان محترم در اماکن عمومی و سرپوشیده مطابق پروتکل ابلاغی ستاد مربوطه قطعی و لازم الاجرا است.
علیهذا در شرایط عادی حضور ایثارگران برای ارائه کارت شناسایی و تصویر میباشد که در شرایط کرونا شرکت رجا میتواند در بخش خرید اینترنتی بلیط بخشی را برای دانلود کارت شناسایی پیش بینی کند و مشکل مراجعه حضوری ایثارگران به آزانس های فروش بلیط را منتفی نمایند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi