شناسه خبر : 76536
سه شنبه 31 تير 1399 , 15:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سلام بابا! منم پسر تنهای تو!

مهدی فرزند شهید - سلام بابا. منم مهدی امروز 38 سال از نبودنت می گذرد و من هم 38 ساله شدم. می خواهم بگویم خوش به حالت رفتی و ندیدی حال و روز این زمانه رو. عده ای آقا رو تنها گذاشتند عده ای دنبال قدرت هستند از ما پله ترقی ساختند و رهایمان کردند در مجموعه ما که وابسته است به نام شهدا کم لطفی زیاد می شود.

خوب شد نبودی تا ببینی وقت ملاقات گرفتن از کسانی که داعیه خدمت به ایثارگر را دارند برای همسر و فرزندانت چقدر سخت شده. نمی خواهند نامی از تو امثال تو در میان باشد. نمی خواهند یاد شما زنده نگه داشته شود.

اینجا روی زمین توی خاکی که به خاطرش تشنه لب به خون غلطیدی دنبال قدرت هستند. به خدا خسته شدم از طعنه مردم. از رابطه ها. اگه کسی را در رده های بالا داشته باشی، موفقی ولی اگه فرزند یه بسیجی شهید باشی حتی اجازه ملاقات هم نداری. حتی اگه نامه از دفتر رهبری هم داشته باشی چنان با تهمت نامه ات را مسدود میکنن و حق دفاع نمی دهند که دگر نتوانی پیگیر نامه ات بشوی.

اینستاگرام
مارزمندگان خیلی سختی می کشیم به خدادیگرخسته شدیم.فرزندشهیدان دیگرچرا به خدااعصابم برای این فرزندخیلی خراب شد .ببینیم مسئولین به خودشان می آیند.
سلام ، بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب دوره بزن و در رو تمام شده و بزودی مدیریت کشور بحول و قوه الهی از مدعیان دروغین و گرین کارتی پاکسازی و تطهیر خواهد شد چنانچه افرادی دست از لجاجت با مردم برندارند آنوقت با خشم و نفرت مردم روبرو خواهند شد که بهتر است خودشان با پای خودشان مدیریت کشور را در اسرع وقت ترک کنند.
یقین داریم رهبر معظم انقلاب خواستار اجرای قانون است و از هرگونه دعواهای جناحی بیزار است اما مردم وظیفه خود را بخوبی میدانند و از قانون آتش به اختیار استفاده خواهند کرد.
سلام برادر عزیزم . درست است که ما بزرگترین ودلسوز ترین پشتوانه یمان را از دست داده ایم ولی هنوز کسی را داریم که کهکشان محبتش پایانی ندارد و نور و روشنی لطف اش را بدون تبعیض وفرق گذاشتن به عالمیان میبخشد.
سلام دوست عزیز جانباز سرافراز تعجب نکن توی همین بنیاد که متولی ایثارگران است در حق ایثارگر ستم ها می شود وآب از آبی تکان نمیخورد اگه چند نفری هم باوجدان هستند کاری از دستشان برنمی آید وای به بقیه سازمانها ...مسئله اینه که الان منفعت طلبی به اوج رسیده و دلسوزی و وجدان در رده بعد قرارگرفته .توی همین سازمانها رئسا ومدیران برای اینکه حاشیه امن برای خود ومیزشان داشته باشند فرزند شهید وجانباز رو در حاشیه قرار میدهند افسوس ......
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi