شناسه خبر : 76581
جمعه 03 مرداد 1399 , 14:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«روح مقاومت» انعکاس وصیت‌نامه شهدا در قاب هنر

همدان- ایرنا- رییس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان از برگزاری جشنواره «روح مقاومت» خبر داد و گفت: در این رویداد وصیت‌نامه شهدا در قالب‌های متنوع هنری بازخوانی و منعکس می‌شود و شیوه‌ای جذاب برای معرفی این شخصیت های فرزانه به نسل جدید است.

«روح مقاومت» انعکاس وصیت‌نامه شهدا در قاب هنر

حمیدرضا ناهیدی فرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از منابع اصلی شناخت شهدا وصیت نامه آنها است و به توصیه اغلب عرفا و بزرگان مطالعه این متون به طور حتم در معرفت، آگاهی و رشد همه جانبه مردم به ویژه جوانان تاثیر بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: جشنواره بین المللی «روح مقاومت» با هدف ترویج روحیه مقاومت و آشنایی با وصایای شهدا که گنجینه‌های معنوی هستند در سطح ملی و بین المللی برگزار می شود.

رییس کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تا ۳۱ شهریور سال جاری فرصت دارند آثار خود را در قالب دل نوشته، خاطره نویسی، عکس، صوت(پادکست)، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس‌نوشت از وصیت‌نامه شهدا را از طریق فضای مجازی به آدرس bachehayemasjed.ir ارسال کنند.

 ناهیدی فرد خاطر نشان کرد: شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امنیت، شهدای ترور، امر به معروف و نهی از منکر و مدافعان حرم سرمایه های عظیم و الگوهای بی نظیر برای هدایت امت اسلامی هستند و این رویداد گامی برای شناخت و ارج نهادن به این داشته های فرهنگی ارزشمند است.

وی یادآوری کرد: به تازگی آیین رونمایی از پوستر جشنواره «روح مقاومت» در همدان با کمک بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد. 

استان همدان هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi