شناسه خبر : 76586
شنبه 04 مرداد 1399 , 08:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست رییس بنیاد با هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران

مهندس سعید اوحدی روز چهارشنبه اول مرداد ماه در دیدار با اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس با ابزار خرسندی از حضور در جمع ایثارگران مجلس مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری را تشریح کرد و گفت: در ۵ هفته گذشته برای حل مشکلات ایثارگران برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده و اقداماتی صورت گرفته است. انعقاد توافق‌نامه و تفاهم‌نامه با وزارت مسکن و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت از جمله اقدامات مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رفع بخشی از مشکلات بوده است.
معاون رییس جمهور ادامه داد: با به‌کارگیری و استفاده از همه ظرفیت‌ها بخش عمده‌ای از مطالبات ایثارگران محقق خواهد شد و در این زمینه مصوبات خوبی در جلسات هیئت دولت به تصویب رسیده است.
در این نشست مقرر شد کارگروه مشترکی از بنیاد شهید و امور ایثارگران و فراکسیون ایثارگران مجلس تشکیل و قوانین و مقررات حوزه ایثارگری بررسی شود.
احمد امیرآبادی فراهانی رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی نیز با خیر مقدم و تبریک انتصاب سعید اوحدی به عنوان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم به عنوان یک مجلس انقلابی که ایثارگران زیادی در آن حضور دارند با همه ظرفیت‌های قانونی به دنبال پیگیری و حل مشکلات ایثارگران خواهد بود و از هر گونه طرح و لایحه‌ای که بتواند مشکلی از مشکلات ایثارگران را مرتفع نماید استقبال می‌کند.
در این نشست صمیمی اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود درباره مسائل جامعه ایثارگری پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
باسلام وخسته نباشید لطفا ازسهمیه کنکور خانواده شهدا وایثارگران حمایت کنید ونگذارید این سهمیه کنکور که مصوبه مجلس را دارد باطل شود باتشکر
باسلام بنده فرزند جانبازشیمیای ازکارافتادام که ایسانس مدیریت دارم الان ده ساله در یک شرکت دولتی به صورت شرکتی پیمانکاری کارمیکنم هرسال پیمانکاران حق وحقوق مارو میخورن و کسی هم نیست جلوشون روبگیره اگه بهشون بگی میگن اخراجی‌ چراما فرزندان جانباز باید شرکتی باشیم اونوقت یکیکه باپارتی میاد بامدرک دپیلم باید پیمانی یارسمی بشه واقعا اگه این بی عدالتی درحق خانواده شهدا وجانبازن نیست پس چی ازتون خواهش میکنم پیگیر تبدیل وضعیت ما بشین که یک عمر شمارو دعا کنیم به خدا ۱۵۰۰حقوق میگیرم شما بگید چطوری باید زندگی کنیم دیگه خسته شدیم از طرف دیگه هم باید زجرپدر جانبازمون رو بکشیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi