شناسه خبر : 76611
شنبه 04 مرداد 1399 , 17:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهید قدیانی به وصال فرزند رسید

حاج‌احمدعلی قدیانی پدر شهید " اکبر قدیانی" و ابوالزوجه‌ی شهیدان "سیدابراهیم شعبانی" و "علی‌اصغر رحمتی" دعوت حق را لبیک گفت.

فاش نیوز - حاج‌ احمدعلی قدیانی پدر شهید والامقام "اکبر قدیانی" و ابوالزوجه‌ی شهیدان "سید ابراهیم شعبانی" و "علی‌اصغر رحمتی" در چهلمین شب درگذشت همسرش حاجیه‌خانم "زهرا قدیانی" دعوت حق را لبیک گفت.

انسانی وارسته، پرتلاش که عمری را مفتخر به نوکری خاندان اهل بیت عصمت و طهارت به‌خصوص حضرت حسین‌بن علی علیه‌السلام بود.

وی در کسوت یک پدر شهید، سابقه‌ی حضور در جبهه و جنگ و همراهی سرداران شهید والاتباری چون حاج‌ محمدابراهیم همت و حاج‌عباس کریمی را داشت.

 پدر شهید قدیانی در روز آدینه متعلق به حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، به علت کهولت سن و در شرایطی که تنها چهل روز از درگذشت همسرش می‌گذشت، رهسپار دیار باقی شد.

این پدر مهربان و نیکوکار و دغدغه‌مند که تا دم آخر، غمخوار این مردم و این انقلاب بود، هم‌واره بر اطاعت محض از رهبری معظم انقلاب امام خامنه‌ای (زید عزه و رفع‌الله مقامه) تأکید داشت.

اینستاگرام
یعنی پدربزرگ همین قدیانی مشهور ؟
یعنی این مرد هم پسرش شهید شده بود هم دو دامادش?
خدایا من برای چی زنده ام ؟
وامصیبتا ....
سلام،صلوات و فاتحه تقدیم به ایشان و همسرشان و جمیع شهدا.
چرا ابوالزوجه معرفی میکنید که عرب x عرب هم سر در نمیاورد ؟ واژه پدر خانم یا پدرهمسر چه ایرادی دارد؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi