شناسه خبر : 76614
یکشنبه 05 مرداد 1399 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

"نوبخت" رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد:

مطالبات معوق ایثارگران تا پایان سال پرداخت می شود

دکتر نوبخت خبر از پرداخت مطالبات ایثارگران طی ماههای آتی داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب بنیاد شهید و امور ایثارگران واریز شده است.

فاش نیوز - روز شنبه، جلسه ای با حضور نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، اوحدی رییس بنیاد شهید، امیر آبادی رییس فراکسیون ایثارگران مجلس، جمعی از مدیران ارشد بنیاد شهید و نیز تعدادی از ایثارگران در ساختمان شهید رسول زاده تهران برگزار شد و ضمن بررسی مشکلات ایثارگران، دکتر نوبخت از پرداخت مطالبات ایثارگران تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش فاش نیوز، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نشست برگزار شده را ارزشمند و کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: تقدیر ایثارگران از بنده موجب شرمساری من در مقابل شهدا و حاضرین در جلسه شد، ای کاش در این مقطع کم تکرار در تاریخ وظیفه سربازی خودم را مقابل خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بنیاد شهید و امور ایثارگران به شایستگی انجام دهم.
رییس سازمان برنامه و بودجه تأکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب بنیاد شهید و امور ایثارگران واریز شده تا در چند روز آینده بخشی از معوقات خانواده معظم شهدا پرداخت شود البته این بدهی در بخش‌های مختلف حدود ۷ هزار میلیارد تومان است و تا پایان امسال معوقات ایثارگران تسویه خواهد شد.
وی با اشاره به فداکاری و از خودگذشتگی ایثارگران در دوره‌های مختلف ادامه داد: شهدا و ایثارگران نجات‌دهنده کشور و مردم هستند و با خون خود از کشور پاسداری کردند. اگر اقدامی از سوی دولت صورت گرفته تنها ذره‌ای از حقوق حقه آنها است و باعث شرمساری بنده است که پرداخت برخی مطالبات ناچیز با تأخیر انجام شده و بنده با صداقت و صراحت خود را لایق و شایسته ستودن نمی‌دانم.
نوبخت افزود: ایثارگران برای سرافرازی نظام و کشور مرزهای جغرافیایی را در نوردیدند و در منطقه باعث سرافرازی اسلام شدند و همواره باید تأکید کنیم که شهدای ما رفتند تا نظام جمهوری اسلامی ایران و اسلام پایدار بماند. امروز نیز هر کدام از ما باید توجه کنیم که آیا در حال ادامه دادن راه شهدا هستیم یا خیر. من باور دارم که کشور در یک جنگ رو در رو با خبیث‌ترین قدرت جهان است و او از تمام ابزارها برای مقابله با جبهه ایران اسلامی استفاده می‌کند.
معاون رییس جمهوری خاطرنشان کرد: شهدا در ۸ سال دفاع مقدس با کمترین امکانات جنگیدند ولی با اراده پیروز شدند، کشور اکنون نیز با کمبود منابع و بودجه مواجه است ولی با توجه به ظرفیت‌های کشور که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری بوده می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.
گفتنی است، در این نشست قرآن دست نویس یکی از شهدای والامقام، تقدیرنامه و تابلوی منقش به تصویر شهید سپهبد قاسم سلیمانی از سوی ایثارگران به محمدباقر نوبخت اهدا شد.
سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست که در مجتمع فرهنگی جانباز شهید رسول زاده برگزار شد با اشاره به دستور رییس جمهور برای پرداخت معوقات جامعه ایثارگری تا پایان کار دولت دوازدهم گفت: پس از این دستور نشستی در این خصوص با رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد که ایشان با وجود همه مشکلات دولت تأکید داشتند که هر قدمی که برای جامعه ایثارگری برداشته شود قطره کوچکی از عظمت فداکاری آنها نخواهد بود.
 وی افزود: در این نشست عنوان کردم که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایثارگران سرمایه‌های عظیم انقلاب هستند و با پرداخت معوقات این عزیزان که برخی از سال ۹۱ و برخی از سال ۹۵ باقی مانده باید ذره‌ای از مسئولیت خود را نسبت به جامعه ایثارگری ادا کنیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه مصوبه دولت و پیگیری‌های رییس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت معوقات خانواده معظم شهدا و ایثارگران اقدامی انقلابی و ماندگار است گفت: همچنین پاداش بازنشستگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران تا پایان سال جاری پرداخت می‌شود که با توجه به مشکلات اقتصادی کشور جای تقدیر دارد.
معاون رییس جمهور افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در سه فصل مشکلاتی دارد که بخشی از آن پرداخت بدهی دانشگاه‌ها است که دستوراتی برای پرداخت آن در مرداد ماه صادره شده و از سوی دیگر اجرای ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با مشکلاتی همراه بود که عمده مسائل آن حل شده و جزئی از پاداش مرخصی خانواده معظم شهدا باقی مانده که امیدواریم هر چه زودتر پرداخت شود همچنین مشکلات پرداخت حق بیمه تکمیلی ایثارگران نیز وجود دارد که بنا به گفته آقای نوبخت از محل هدفمندی یارانه‌ها و با عنایت دولت تأمین خواهد شد.
احمد امیرآبادی فراهانی رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، اقدام دولت برای پرداخت معوقات ایثارگران را قابل تقدیر دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی نیز در خدمت ایثارگران است و در جلسه اخیر با آقای اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصمیمات خوبی در همراهی با دولت گرفته شده و به زودی جلساتی نیز در این راستا با ستاد کل نیروهای مسلح خواهیم داشت.
وی ادامه داد: در فراکسیون ایثارگران کمیته‌های تنقیح قوانین، کمیته بودجه۱۴۰۰، کمیته مسکن و کمیته برنامه هفتم توسعه برای حل مشکلات ایثارگران فعال شده است. از مجموع قوانین مرتبط با ایثارگران بین ۲۵ الی ۳۰ درصد اجرا می‌شود و برخی قابلیت اجرا ندارند که تا پایان دولت دوازدهم باید تنقیح صورت گیرد.
وی تأکید کرد: در مجلس یازدهم قطعاً قوانینی را برای ایثارگران تصویب می‌کنیم که قابلیت اجرا داشته باشد و زمان و بودجه آن نیز به صورت دقیق پیش‌بینی خواهد شد. امیدواریم مشکلات بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران و معوقات آن‌ها نیز مرتفع شود و از سوی دیگر بنیاد بتواند علاوه بر کمک‌های دولت از سازمان‌های اقتصادی زیرمجموعه خود نیز برای پرداخت مطالبات ایثارگران به خصوص در مورد دانشگاه‌ها کمک بگیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در ادامه این نشست ضمن تقدیر از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری گفت: خوشبختانه تلاش‌های آقای اوحدی و گزارشات ارائه شده در جلسات هیئت دولت سبب شد که دولت در این تنگنای بودجه قدم‌هایی را برای حل مشکلات ایثارگران بردارد و رییس جمهوری پس از تلاش‌های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه تأمین مسکن ایثارگران برای تسویه معوقات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تا پایان دولت دستوراتی صادر کردند که جای قدردانی دارد.

اینستاگرام
با سلام بازنشسته فرهنگی ( رزمنده و جانباز ) 35درصد هستم ، چرا آموزش و پرورش شهر تهران معوقات ماده 51 ( فوق العاده ایثارگری ) را پرداخت نمی کند . از طرف منطقه محل خدمت حکم و سند خورده و بعد از چند سال هنوز از طرف اداره کل پردات نمی شود . آیا مطالبات و معوقات مربوط به زمان اشتغال ایثارگرانی که بازنشسته شده اند جزو مطالبات به حساب نمی آید .
باسلام و عرض احترام خدمت مسئول محترم فاش نیوز، در رابطه با پرداخت بازنشستگی جانبازان حقوق بگیر بنیاد، از طریق بنیادشهید محل پرونده پیگیری کردم و پاسخ دادند که این خبر صحت ندارد و فقط پاداش شهدا پرداخت می شود
لطفا پیگیری بفرمایید.سپاس
لطفا به داد خانواده های جانبازان برسید.
لطفا پرداخت پاداش جانبازان حقوق بگیر بنیاد را پیگیری بفرمایید.
لطفا به گوش مسئولین بنیاد و فراکسیون ایثارگران برسانید.
ان شاالله جهت پرداخت پاداش جانبازان حقوق بگیر بنیاد پیگیری صورت گیرد
سلام،لطفا در رابطه با پرداخت پاداش جانبازان حقوق بگیر بنیاد پیگیری فرمایید.
آیاشامل ذخیره مرخصی ازسال 94که طلب داریم به مامیدن؟ یااینکه این طلب اصلا به حساب نمیاد ونمیخان بدن؟
سلام .آیامعوقات شامل رزمندگان معسرمی شود یانه تورابه قرآن پاسخ دهید.متشکرم
سلام مسئول امور اداری استان کرمانشاه یه خانم بودن
زنگ زدیم برای همین مطالبات سوال کردیم و به چه کسانی پرداخت می گردد. در جواب گفتن این فقط مال کسانی هست که ماده 38 دارن و پاداش بازنشستگی برای جانباز حالت اشتغال اصلا در کار نیست و پرداخت نخواهد شد؟
من موندم یه کسی که مسئولیتی داره و تا این حد بی اطلاع از قانون جامع باشد و یا موضوع چیز غیر از این هست و خواب دیگر برای جانبازان حالت اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران دیده اند؟؟
یه فکری به جانبازاان زیر ۲۵ درصد بکنید.
برادران محترم ایثارگر ، زیاد دلخوش نباشید .
از این وعده ها زیاد شنیدیم که فقط شعار بود.
چرا این دولت پس از هفت سال یادش آمد این مملکت شهید و جانباز داده؟
حالا که حدود یکسال از عمر این دولت تدبیر و امید مانده ، بیاد فداکاری ایثارگران آفتاده اند؟
بنده قصد تخریب دولت را ندارم و نمیخواهم جانبازان و ایثارگران را مایوس کنم ، فقط عرض بنده این است چرا در این هفت سال ما فراموش شده بودیم؟
در سالهای قبل که وضع خزانه دولت به مراتب بالاتر بوده و با این شرایط اقتصادی چطور شخص آقای نوبخت حاتم بخشی می کنند؟
بنده دولت آقای روحانی را متهم میکنم ، چرا سالهای زیادی از عمر ایثارگران و جانبازان را به تباهی کشاندند . در این دوران ایثارگران دچار انواع لطمات اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیر شدند.
چرا هنوز در استسفاریه تبصره 2 ماده 38 قانون لایحه جامعه خدمات رسانی به ایثارگران ، دچار تناقض جدی در قانون و عملکرد دولت در این سالها هستیم؟
چرا در بحث واگذاری خودرو با شرایط متناسب به جانبازان ، تمام دولتهای قبلی تن به این قانون دادند و آن را اجرا کردند ولی دولت یازدهم و دوازدهم ، بار مالی آن را تامین نکرد؟
آقای روحانی ، عملکرد شما نوشدارو پس از مرگ سهراب است ، چون در دوران دولت شما آنچه نصیب ایثارگران و جانبازان شد ، فقط لبخند شما بود.
دوران آقای شهیدی بعنوان ریاست بنیاد شهید ، عملکرد بنیاد صرفا" به انتشار تبریک و تهنیت گذشت.
آنچه از خدا عمر گرفتم ، به بنده آموخت قضاوت عجولانه نکنم ، پس فعلا" آقای اوحدی را متهم نمی کنم و به عملکرد ایشان ، که خود از آحاد خانواده های بزرگ ایثارگران است ، نگاه می کنم سپس به نقد عملکرد ایشان خواهیم پرداخت.
البته بی انصاف هم نیستیم ، پرداخت ماده 51 قانون لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران کارکنان دولت که پس پایان دوره آزمایشی قانون ، قطع شده بود از ابتدای سال 99 در حکم کارگزینی آنان لحاظ شد.
اینک هفت ماه به پایان سال مانده ، معوقات ایثارگران و جانبازان حالت اشتغال را بپردازید ، در ضمن آقای نوبخت قول به افزایش پرداختی به رزمندگان معسر هم دادند ، آن را هم در نظر بگیرید ، حال نوبت اجرای وعده های شماست.
امیدوارم بنده دچار اشتباه شده باشم و شما تمام قوانین بجا مانده را عملیاتی خواهید کرد ، آنگاه به قضاوت خواهیم نشست . والسلام
مرتضی قنبری وفا جانباز بالای هفتاد درصد و برادر شهید
من راننده شرکتی بنیاد شهید ماندران بودم وجانباز جهاد هستم برای ماده ۳۸ اقدام کردم جواب دادند که شما کارمند بودی و مشمول نمشوی آیا درست هست
جانباز شیمیایی هستم در دریه خارش بدن خیلی زبادشده هرداروخانه مراجعه میکنم همه داروها را به قیمت آزادسازی می کنند ترا خدا این چه بیمه تکمیلی هست تو دست نامگزاری انسولین محترم تقاضای عاجزانه داریم دراین مورد رسیدگی بیشتری کنند
ما از پرداخت معوقات متشکریم ان شاءالله قسمت شما هم بشه.از آقای رئیس جمهور آقای اوحدی حتی و .....
با سلام به رهبر عزیز انقلاب و همه جانبازان و ایثارگران فداکار و شریف
جانباز 25درصد از شاهین شهر.سمیعی
آقای اوحدی و آقای نیکبخت ای ولله. تشکر.از حمایت مجلس محترم و انقلابی از ایثارگران تشکر میکنم.
الله اکبر جانم فدای رهبر
سلام.فراکسیون ایثارگران وفاش نیوزگرانقدر.جناب اوحدی ریاست محترم بنیادکشور.لطفاماده 38رابرای جانبازان انقلاب اعمال کنید.لطفاپیگیری کنیدتاماهم بحق خودمان برسیم.جانبازحالت اشتغال بنیادمحروم از ماده 38
بنیاد در توزیع عادلانه بودجه بین ایثارگران هرگز موفق نبوده
و هر گاه عدالت نباشد . فساد گسترش می یابد
آیا رزمندگانی که مدت حضور در جبهه آنان ۱۰۳ روز میباشد جزء ایثارگران نیستند آیا اینان برای این مرز و بوم نجنگیدن و آیا اینان جلوی دشمن متجاوز نایستادند
حتی اگه در آن زمان یه روزم جلوی دشمن متجاوز ایستادند میبایست ارزش کارشان را دانست چرا مدت برایشان تعیین میکنید اگر اینان نبودند شاید الان اعراب بر این مردم و مملکت حاکم بودند
سلام نمیدان رزمندگان بسیجی درخط مقدم ازمیهن دفاع کردنددرعملیات مرصادوووآیابایدازحقوق ابتدای بیمه درمانی عمرمحروم باشندمعوقعه با۷۵۰هزارتومان بایدزندگی کنندتشکرازاحترام کرامت
با عرض سلام به تمامی دست اندر کاران امور رزمندگان آیا این عدالت است که رزمنده ای کمتر از ۶ ماه پرونده داشته باشد هیچ توجهی به او نشود و هیچ تسهیلاتی در یافت نکند؟
بنده سربازدوران جنگ هستم 24 ماه و9 روز درمنطقه عملیاتی مهران سومار سرپل زهاب وکارت ایثار هم دارم ازنظر چشم کم بینا ودرهیچ شرکتی ونهادی کارنمیکنم ودارای سه فرزند هستم زندگی سختی دارم آیا به ما چیزی تعلق میگیرد
با سلام و احترام ،
ضمن تشکر از زحمات و پیگیری معاون محترم رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و همکاری و دستورجناب آقای دکتر نوبخت رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه در امور مطالبات ایثارگران ، تقاضا داریم از شما عزیزان مسئول در زمینه تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی ایثارگر در دستگاههای اجرایی هم اقدام عملی انجام گیرد.
سلام و تشکر از خبر خوشی که‌دادید ایاطلب‌آزادگان راهم‌می‌دهند من‌آزاد ه‌با۳سال ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و۳۰دصدجانبازی هستم
سلام
لحظاتتون به شادی
ذخیره مرخصی سال ۹۲ ایا برای کسی واریز شده؟
سلام جانبازان زیر 25 در صد چه گناهی کردن هیچگونه خدماتی ندارن رسیدگی شود
لطفا روشن بفرمایند به چه کسی ایثارگر میگویند بنده ۲۵ماه حضور در جبهه دارم و جانباز موجی هستم تمام مدتی که موجی شدم زندگی واسم معنی‌نداره ودر هیچ جای اسم اینجانب ثبت نشد فقط ی کارت ایثار به بنده دادن بدرد هیچی نمیخوره لطفا کسانی مثل بنده فراوانند کار برایشان انجام دهید
سلام هر چه زود تر کمسیون پزشکی عالی جانبازان را برای آنها که اعتراض دارند را اندازی کنید چون سه سال هست که هر روز امروز و فردا می کنند وحالا هم بخاطر بیماری کرنا به عقب می اندازند ایا گناه ما جانبازان چست که برای حق یه خود این همه در مطالبات ما را در انتظار می گذارند
لطفافکری به حال خانواده های متوفابراای بازنشستگی سهام شاهدکارت اتکاوخیلی مزایای دیگه نداریم بکنید
سلام شمارابه خدابدادرزمندگان معسربااین گرانی وحشت ناک وکمک معیشت ناچیزبرسید
باسلام...شمامسئولین نظام جمهوری اسلامی مدیون ازجان گذشتگی وحماسه های هشت سال جنگ تحمیلی هستید برهمگان روشن است اگر وجودایثارگران نبود اگر ایثار ایثارگران نبود ودرجمع اگر ایثارگران خودرابه میدانهای جنگ وآتش نمی رساندندودرجنگ شرکت نمی کردن الان بطورکل ایرانی به این شکل وجود نداشت که مسئولی و وزیری ومقامی وجودداشته باشد لذاانتظار میرود که حق وحقوق ایثارگران را باتمام کمال پرداخت و بهترین امکانات رادراختیارایثارگران قراردهید درعمل نه فقط درحدحرف
به کدرهگیری۳۳۵۵۴۹۶۱۵۵۴۱ به شماره کارت ایثارگری ۱۰۰۴۴۴۳۴۹ تاحالاهیچ مزایایی ازامورایثارگران دریافت نکرده ام باید چکارکنم
سلام
این مطالبات شامل چی هست!؟
اضافه کار و کارانه روسا و کارمندان بنیاد شهید ه!؟
والا ما فرزندان ک هیچ خیری ازین نهاد ندیدیم!!
ظاهرا فرزندان هم جزو ایثارگران نیستند فقط اعضای محترم بنیاد و خانواده هاشون!!!
بله پرداخت شد ولی متاسفانه با کمال وقاحت با مبلغ ۴ سال پیش که الان هیچ ارزشی ندارد الان ما باید از کی به کی شکایت کنیم؟
سلام . سوآل من مثل سوال خانم همسر شهید هست . من بازنشسته آموزش و پرورش هستم . می خواستم سوال کنم ایا مرخصی ذخیره ما جز پرداختی ها هست . تشکر می کنم اگه پیگیر باشید .
چراجانبازی سربازان ارتش ماده 87 رانمیدهیدهمه مردن اگردوسال دگه سرکاربزارید دگه نمیخادزحمت بکشیدهمه فوت میکنن واقعاخجالت بکشیدرزمندگان رابدبین به انقلاب نکنیدبخاطرپنج درصد جانبازی
سلام خسته نباشید ببخشید چرا فرزندان شهدا رو رسمی نمکند چرا شورا نگهبان رای قطعی نمیده خواهش میکنم ما فرزندان شهدا چه بعدی کردیم که اینجوری باید زجر بکشیم
اقای اوحدی درمورد سربازان دوران جنگ چه تصمیم گرفته شده است اینجانب ۲۴ ماه جهبه جنگ دارم ولی نه جای حقوق دارم ونه ببمه تکلیف ما چه میشود
ترو خون پاک شهدا تکلیف جانبازان که فاقد مدرک بالینی هستندو سی ساله حقشون پایمال شده رو روشن کنید برج ۷کمیسیون عالی دادیم هنوز خبری نیس
امیدوام مثل وعدها جناب شهیدی نباش ایشان بارمی گفتند ما تمام معوقات گذشته را پرداخت کردیم ولی دروغ فرمودند برادران جانبازی که چهل سال است روی ولچر زندگی می کند و بسیار هم فوت کردند ویا اخرین نفسها را می کشند هنوز یک ریال بابت پاداشت پرداخت نشده است بخصوص جانبازان سپاهی اقایان بالانشین اگر قراراست پاداشتی دادشود امروز نهایت ضرورت دارد پرداخت شود لطفا کم وعده وعید دهید یک بار برای همیشه صادقان وشرافت مندانه اقدام کنید ما ازاین هم وعده دروغین خسته و ازهمه شماها مسولین کاملا نا امید هستیم
جانباز ۲۰%نطامی وشاغل هسم ، شامل شاغلین هم میشود
یک سال شوهرم فوت کرده ولی هنوز چیزی به من ندادن از کمک معیشتی که می گرفته و قطع هست هنوز
سلام دور د بر تمامی شهداوتمامی ایثارگران تا که بایدمنتظرحق بازنشستگی ایثارگران باشیم جانباز از کار افتادگی کلی ۲۵ درصدتشکر

تا که باید منتظرحق بازنشستگی جانبازان از کار افتادگی کلی ۲۵ درصد باشیم با کمال تشکر
سلام جانبازان ۲۵ تا۴۹ درصد که ازکارافتادگی کلی دارن حق بازنشستگی تا چه زمانی پرداخت میشود تشکر
به داد رزمندگان معسرین برسید پس معسرین چی شاملش میشود
به داد رزمندگان معسرین برسید پس معسرین چی شاملش میشود
معمولا دولتها در آخر کارشون واسه خراب کردن دولت بعدی از این وعده ها میدن تکراریه
پاداش بازنشستگی جانبازان حقوق بگیر فکر کنم از ۱۴۰۴ به بعد باشه چون از زمان قانون ۱۳۷۴ هست از ۷۴ تا ۱۴۰۴ ، سی سال باید پر شود .
من از ساتا کمک معیشتی میگیرم من نمیتونم زندگی کنم سه تا فرزند دارم مستجر هستم
برای جانبازان ارتش معوقه پرداخت میشه باتشکر
بخوریدبیاشامیدولی اسراف نکنیدخواهشمنداست حق رابه حقداربرسانید
سلام خوبی خسته نباشی از این که پیگیر مشکلات جا نبا زان هستید من جانباز ۵ درصد از شهرستان دزفول هستم وام اشتغال گرفته ام و بدهکار ورشکسته کشاورزی میباشم میتوانم از حقوق مهیشتی بگیرم با تشکر از زحمات بی دریغ شما راهنمای فرماید

درود خدا برکسانی که درراه ایثارگران قدم خیر برمیدارن ماشمارو فراموش نخواهیم کرد سپاسگزاریم انشالا درفرصتی دیگر بازنشستگی ایثارگران هم به سرانجام برسد امین
سلام ایاذخیره مرخصی شهدایی که سال۹۴ بازنشسته سدنددرمشهدرامیدهندهمسرشهیدم
جانباز ۳۵ هستم سه تا پسر بیکاردارم و یک دختر بزرگ الان مستاجر م یک نگهداریم قدیمی اتان خواب نداده‌ام مسکن درخواست کردم گفتند سند دار باشه خلاصه خانه ما قولنامه‌ای حقوقم ۳/۷۰۰ هزار تومنه شما بفرماین چطوری درست کنمنصف حقوق بسته شمارو بخدا قسم میدم کمکم کنید اجرشان با امام حسین خدا نگهدارتان
سلام آیا پاداش بازنشستگی را بروز پرداخت میکنید یعنی اگر درسال 94پاداش 50میلیون بوده باتورم امسال پرداخت میکنید یا همون 50میلیون را
خدمات رسانی به ایثارگران باید یکسان باشد نیست. لطفا دستور فرمید چه کسی که به دفتر بنیاد شهید مراجع میکند وچه کسی که حضور ندارد هر دو2 خدمات یک سان باشد. من جانباز 27%هستم متولد 1347 هستم سال 1361 جانباز شد مجرد بودام حال 53 ساله هستم هنوز در منزل پدری هستم پس کی باید در منزل مستقل باشم جز درمان ومستمری هیچ خدماتی از سوی بناد برام انجام نشد
سلام،لطفا در رابطه با پرداخت پاداش جانبازان حقوق بگیر بنیاد پیگیری فرمایید.
سلام لطفا پی گیری عدم کسر دودرصد بیمه تامین اجتماعی وعودت مبالغ کسر شده از جانبازان بازنشسته عنایت بفرمایید دیگه خسته شدیم رای دیوان هم چاره تامین اجتماعی راهم نکرد قانون برای همه جانبازان یکی باشد خیلی زشته
سلام،لطفا در رابطه با پرداخت پاداش جانبازان حقوق بگیر بنیاد پیگیری فرمایید.
کدام کمک به ایثار گران کردید همسر من جانباز ده درصد هست نه زمین ونه مسکن در شرکت صنعت نفت هست تقاضای از کا رگری به کلرمندی داده اهمیت نمی دهند می گویند سرباز بودی وظیفه ات بوده در حالی که سه برادرش هم در جبهه بوده انداگر وام مسکن هم بدهند یک عده در بنیاد جانبازان هستند که با مشاوران مسکن هماهنگی می کنند وتا سال گذشته بیست میلیون از وام کم می کنند وبه افراد غیر جانباز می فروشند نمونه ان در شیراز خیابان خاشمی بنگاه مسکن این اوضاع مملکت ما هست
درودخدمت همه کسانیکه قانون وانسانیت راسرلوحه کارخود قرارمیدهند. لطفا فکری بحال ازاده های سربازارتش هم کنید انهاهم معوقه ومطالبه عقب افتاده دارن.
سلام.چرامطالب مادرموردماده 38ومعوقات آنرادرسایت فاش نیوزانتشارندادید؟!ماجانبازان حالت اشتغال بنیادکه هم از ماده 38هم ازمعوقات وامتیازاتش محروم هستیم مگرآدم نیستیم؟؟؟!
باسلام آقای حاج اوحدی لطفا تعدیل مدرک جانبازان ۲۵ درصد شرکت نفت ورسمی کردن یکی از فززندان شرکت نفت را پیگیری نماید تا حق ما از شرکت نفت ضایع نشه متشکرم
الا بذکر الله تطمئن القلوب خدای شر شیاطین از ملت ایران دور کن همه چیز درست میشود
من جانباز ۲۰درصد هستم ۱۹ماه بیست روز منطقه عملیاتی دارم ولی هیچ گونه حقوقی و مزایای به من ودیگر جانبازان ۲۰درصدی نمیدهند ومن شیمیایی هستم چرا انقدر فرق بین ۲۰درصد با ۲۵درصد
سلام وعرض ادب، فاش نیوزی های عزیزقرارشددیگر مطلبی نذارم ولی وقتی میبینم جناب نوبخت خودش را خیلی مظلوم جلوه داده آتیش گرفته الانم فقط پیگیری های جناب اوحدی وبه دستوره فرمانده کل قوا حضرت آقامون میباشد وگرنه چرا در طول 7سال گذشته واما شما ازسال 91تاپایان سال 98ولی درسته سال 91رو بهمین ترتیب تا سال 98روبه سال خودش محاسبه نموده اید حال آنکه واریزیتان در سال 99 صورت گرفته بایستی تمامی معوقات وپاداش پایان خدمت وطلب ذخیره به نرخ روز با دلار25000تومانی محاسبه وپرداخت گردد بنظرمیاد... در راه...
سلام پرداخت مطالبات چرا با نظم صورت نمیگیره مطالبات ۹۷ و۹۸ ایثارگران را پرداخت میکنید ولی مصالبات ۹۵ جانبازان را پرداخت نمیکنید
سلام اگرقرار حق هرایثارخانوده شهدارابدهند پس بقیه ایثارگران چی همه درراه خدا برامیهن ایثارکردن لطفا همه رابه به درصد خودشان کمک کنید
من.جانباز25درصد.ازبسیج اعزام شدم منطقه.جنگی و6 ماه هم جبهه بودم.وازسال78هم حالت اشتغال شدم.ولی متاسفانه برایم پاداش واریزنکردن.وهیچ جایی شاغل.نبوده.ونیستم.لطفاپاسخ دهید.ممنون.
فکر نمیکنم برای جناب آقای نوبخت فرزند شهید ارزشی داشته باشد
باسلام
خدمت محترم نظام جمهوری اسلامی ایران
بنده جانباز سی درصد اعصاب روان هستم دارای همسر و ۵فرزند ودوفرزند معلول ومستاجر هستم بخاطر یک تصادف زندگی ازمن و خانواده ام دور شد بانک تنها خانه کلنگی روستائی که ارثیه پدری همسرم به ضمانت گذاشته بود الان دارند حراج گذاشته اند اگر حق حقوق و مطالبات معوقات بنده کامل بدهند لااقل می دادند امروز مقداری از مشکلات کم میشد آخه گناه خانواده ام چیه گرفتارباشند لااقل کمی دلسوزانه نگاه کنیدباتشکر
اقایی کنین همین اردبهشت ماه معوقه واریز کنین اجرش ماه مبارک رمضان از خداوند بگیرید
برادر گرامی جناب آقای دکتر نوبخت معاون محترم ریس جمهور وریاست سازمان برنامه وبودجه.باسلام حضرتعالی درمورد جانبازان خیلی لطف ومحبت کردید ممنون شما هستیم. حسن موسوی لردگان چهارمحال و بختیاری دارای کد ملی ۴۶۶۸۷۵۱۳۲۴جانباز حالت اشتغال وازکار افتادگی کلی ااماه جبهه دارم ودرعملیات رمضان فرمانده بودم ۴سرعائله دارم وتو خونه افتادم توانایی راه رفتن را ندارم و پای چپ سر میباشه ۵تااز مهره های کمرم طبق گفته پروفسور صمدی بیمارستان لقمان از بین رفتن وهرلحظه نخاع کمرم که باریک شده ازکمربه پایین فلج میشی. جز تبصره ۱حالت اشتغال بودم قرار بود معوقات مارا تا آخر تیرماه واریز نمایند حتی جنابعالی فرمودید همسان سازی ۹۰درصد به حقوقشان اضافه بشه ولی نه معوقات دادند فقط یک میلیون ششصدهزار تومان فقط اضافه کردند،جناب هیچ جای قانون نوشته نیست جانبازان ۲۵درصد فقط نوشته معوقات به جانبازان تبصره ۱حالت اشتغال وازکار افتادگی کلی تعلق میگیرد متاسفانه ندادند ،ازمحضر حضرتعالی بخاطر خدا،صدقه سر بچه هایت به بنیاد دستور فرمائید معوقات مارابدهند بخدا مشکل مالی داریم حتما تحسن کنیم درب فرمانداری شهرستان یابیائیم تهران درب بنیاد.بازم شمارو به وجدان بیدارتان قسم میدم تا این یه هفته که دولت سرکار است مشکل مارو حل بفرما.امیدمان اول خدا بعد شما.ممنونم جانباز ۲۰درصد حسن موسوی لردگان
سلام جانباز ۲۰درصد حالت اشتغال وازکار افتادگی کلی میباشم درشش عملیات شرکت کردم ۱۱ماه سابقه جبهه دارم ودرعملیات رمضان فرمانده بودم ۴سرعائله دارم وتو خونه افتادم توانایی راه رفتن را ندارم و پای چپ سر میباشه ۵تااز مهره های کمرم طبق گفته پروفسور صمدی بیمارستان لقمان حکیم باریک شده هرلحظه احتمال قطع شدن ان زیاد است وازکمر پایین فلج میشی .جناب دکتر نوبخت عزیز چرا نباید معوقات به جانبازان ۲۰درصد داده شودحضرتعالی همسان سازی حقوق جانبازان را۹۰درصد اعلام فرمودید اضافه میشه.بزرگواری بفرمائید دستور دهید به بنیاد شهید تا نسبت به معوقات ما اقدام نمایند.جناب دکتر نوبخت درشش عملیات که حضور داشتم ۲۰درصد و۲۵درصد توکار نبود قانون درصد مشخص نکرد فقط نوشته جانبازان حالت اشتغال وازکار افتادگی کلی که ازبنیاد حقوق میگیرند مطالبات تعلق میگیرد.پس چرابا نمیدهد میگویند ماده۳۸شامل حال شما نمیشه کی گفته،خدا را خوش نمیاد نه جانبازان ۳۰درصد ازاسمان اومدند زمین نه ۲۰درصد ی ها از زیر زمین آمدند روی زمین.اقای دکتر بخاطر رضای خدا وخون شهدا وصدقه سر بچه‌ها یت اینکار را انجام بده برای ما غریب ها یک دنیا ممنونم شما وخانواده گرامی شما رو دعا می کنیم.
با سلام معوقات دوران اسارت سربازانارتشواریز میشود با تشکر
معوقه بازنشستگان فرهنگی ایثار ۶ ماه دوم ۱۳۹۹ هنوز پرداخت نشده... هیچ پاسخی هم دریافت نشده...حداقل زمانشو اعلام کنید... نمیشه که ۱۴۰۱ بیاد و پرداخت نشه... منتظر اطلاع رسانی هستند عزیزان... متشکریم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi