شناسه خبر : 76631
یکشنبه 05 مرداد 1399 , 18:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بخش دوم و پایانی نشست ویدئو کنفرانسی اعضای جمعیت جانبازان بامعاون بنیادشهید

خبرهای خوب برای همه‌ی ایثارگران

ثبت‌نام ایثارگران جامانده از دریافت سهام عدالت و پرداخت همه‌ی معوقات ایثارگران...

فاش نیوز - در ادامه‌ی گزارش نشست ویدئو کنفرانسی اعضای شورای مرکزی و دبیران استان‌های سراسر کشور جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید که بخش اول آن از نظرتان گذشت، بخش دوم و پایانی این گزارش که شامل موارد متنوعی می‌شود از نظرتان می‌گذرد.

 به گزارش فاش نیوز، محمود پاکدل، معاون تعاون و پشتیبانی بنیاد، در ادامه‌ی پاسخ به بیان مشکلات و دغدغه‌های ایثارگران عضو جمعیت جانبازان گفت: ما هم همان دغدغه هایی را داریم که در رابطه با جانبازان درصد پایین داشتید و آن را هم قبول داریم و حتما" با کمک شما باید به آنها رسیدگی کنیم. من می‌دانم در جلسه‌ی تشکل‌های مختلف با آقای اوحدی، تاکید او بر این بود که با کمک شما مشکلات را می‌توانیم حل و فصل کنیم.

پاکدل تاکید کرد: جامعه ایثارگری ما جامعه توانمندی است و جامعه‌ای است که می تواند کارهای ناشدنی را شدنی کند و این اعتقاد و باور را آقای اوحدی دارد و حتما از وجود شما و عزیزانی مثل شما و سایر تشکل های ایثارگری استفاده خواهیم کرد.

سند چشم انداز بنیاد شهید

وی اضافه کرد: در مورد سند فعالیت بنیاد و چشم‌انداز، من هم مثل شما معتقد هستم چون قرارداد آن را بسته بودند و راهبردها و سیاست‌ها یک سال قبل تدوین می‌شد، تاکید می‌کنم که دوستان حوزه‌ی معاونت توسعه، آن را به‌روز کنند و نسخه‌ی پیش‌نویس و نهایی آن را سعی می‌کنیم به اطلاع شما هم برسانیم.

 پاکدل متذکر شد: اگر از مواردی مطلعید که در این سند چشم‌انداز ده ساله‌ی تدوین شده، باید رعایت شود و گنجانده نشده، حتما از نظرات شما استفاده می‌کنیم. ما در ساختارمان در دو سه سال قبل یک بازنگری کردیم که 13 هزار و 500 پست سازمانی بود که به هشت هزار تا تبدیل کردیم. بنابراین باز هم بنیاد جای چابک‌سازی دارد و سعی می‌کنیم از فناوری‌های جدید استفاده کنیم.

احراز الکترونیکی جانبازی

 وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در حوزه‌ی احراز ما وجود دارد این است که می‌خواهیم احراز را الکترونیکی کنیم تا ایثارگر خودش بتواند اسنادش را ملاحظه کند. بنده خیلی از کمیسیون پزشکی و آیین نامه اطلاعات ندارم که چرا تاکنون نگذاشته‌اند، ولی همه‌ی آیین‌نامه‌هایی که مرتبط با فعالیت‌های ما در معاونت تعاون است، همه را داده‌ایم که بر روی سایت ایثار بگذارند و فکر نمی‌کنم چیزی نمانده باشد که قرار نداده باشیم. برنامه ریزی می‌کنیم که آقای دکتر «علم‌بلادی» در سجایا این بحث را که ایثارگر خودش ورود می‌کند و فیش و کل محتویات پرونده خود را ببیند، ایجاد کند.

شفاف سازی در بنیاد

 پاکدل در ادامه گفت: این را به شما قول می‌دهم که به سمت شفاف‌سازی برویم تا هر ایثارگر خودش بتواند ببیند که چه خدماتی گرفته و چه خدمات دیگری می‌تواند بگیرد. این ظرفیت را سامانه‌های ما تقریبا می‌توانند ایجاد کنند و ما هم موافق شفاف‌سازی هستیم و نظرات شما را هم قبول داریم.

وی یادآور شد: در خصوص ایثارگرانی که احراز نشده بودند و جانبازانی که مشکل داشتند و صورت‌سانحه‌ی همزمان و مدارک بالینی همزمان نداشتند، خوشبختانه در برنامه‌ی ششم توسعه‌ی کشور یک فصلی را باز کرده‌اند و گفته‌اند که تعدادی از این‌ها هستند و ما تا امروز حدود 5 هزار نفر را تایید و احراز کردیم و رفته‌اند و درصد اولیه را گرفته‌اند.

همچنین بحث کهولت سن و سختی وضعیت و همه‌ی این موارد را به کمیسیون پزشکی منتقل خواهم کرد؛ ولی چون اطلاعات من از کمیسیون پزشکی کم است، نمی توانم در آنجا قاطعانه چیزی را بگویم. موضوع شرایط انتصابات افراد در بنیاد شهید را نیز حتما" به آقای اوحدی منتقل خواهم کرد.

رسیدگی به جانبازان درصد پایین

پاکدل در پاسخ به موضوع مشکلات جانبازان درصد پایین اظهار داشت: ما هم به دنبال این هستیم که به بچه‌هایی که درصد پایین بوده و با مشکل مواجه هستند، کمک ویژه‌تری صورت بگیرد. ما توانسته‌ایم طی این دو سال اخیر، احرازها و درصددهی‌ها را از 29 هزار به 47 هزار (عمدتا زیر 25 درصد) برسانیم و اگر بتوانیم ان‌شاءالله شما هم در این مجلس به ما کمک کنید. همچنین سعی خواهیم کرد که مبنا را جهت کمک معیشت ایثارگران، به بیش از حداقل حقوق والدین شهدا که یک و نیم است برسانیم.

پرداخت معوقات خانواده‌ی شهدا و ماده‌ی 38 ایثارگران تا پایان مردادماه

مدیر کل تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت معوقات ایثارگران تا پایان مرداد ماه خبر داد و گفت: در مورد معوقات هم آقای مهندس اوحدی به شدت به دنبال این موضوع است و ما تا به امروز هفت هزار میلیارد معوقاتی داریم که در جلساتی که با حضور دکتر نوبخت در سازمان برنامه و بودجه داشتیم مقرر شد 3500 تای آن را سازمان برنامه و بودجه و 3500 تای آن را بنیاد شهید از محل اموال راکد استفاده کند که ان‌شاءالله این معوقات تامین شود و آنچه در ارتباط با ماده‌ی 30 است (پاداش خانواده‌ی شهدا و ذخیره‌ی مرخصی) همگی را پرداخت کنیم.

پاکدل در پایان متذکر شد: آخرین بحثی که در دولت تصویب شد این بود که همه‌ی معوقات تا پایان این دولت پرداخت شود. امروز هم آقای مهندس اوحدی اشاره کردند که ان‌شاءالله به‌زودی و در مردادماه بخش عمده‌ای از معوقات، شامل پاداش و ماده 38 را پرداخت خواهیم کرد.

وی با اشاره به مسائل و مطالبات جامعه‌ی ایثارگری اظهار داشت: رهنمودهای شما کاملا" راهبردی بوده و می‌تواند ما را از وضعیت بهتری در بنیاد برخوردار کند. قطعا" من این موارد را به مدیریت بنیاد منتقل می‌کنم. همچنین از تشکل همسران جانبازان می‌خواهم هر زمان جلسه دارند، اطلاع دهند تا خودم خدمت برسم یا اینکه به دفتر من بیایند و مسائل را منعکس کنند.

 معاون تعاون بنیاد شهید با اشاره به مصوبه‌ی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره‌ی ثبت‌نام ایثارگران جامانده از دریافت سهام عدالت متذکر شد: در خصوص سهام عدالت پیگیری‌هایی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شده است و چند نامه ارسال کرده‌ایم. اخیرا هم آقای پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با آقای اوحدی رییس بنیاد شهید جلسه‌ای داشتند و یکی از مباحثی که مطرح شد همین بحث سهام عدالت بود.

وی ادامه داد: ظاهرا مجلس شورای اسلامی برای جاماندگان از دریافت سهام عدالت دارد اقداماتی را انجام می‌دهد. بر این اساس ما آمار و اطلاعات ایثارگران را که از قبل آماده کرده بودیم در روزهای آینده در اختیار کمیسیون اقتصادی قرار خواهیم داد تا به دولت داده شود و موضوع سهام عدالت ایثارگران به‌طور کلی حل و فصل شود.


سهام بانک دی

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید در پاسخ به این سوال که وضعیت سهام بانک دی در بورس چگونه است توضیح داد: اختصاص سهام بانک دی تقریبا بر اساس عدد مصوبه‌ی اولیه انجام شده است. همچنین فرزندان و همسران شهدا به دلیل اینکه در صندوق ذخیره سهامدار بودند، بخش عمده‌ای از بدهی‌شان در ارتباط با سهامی که بنیاد خریده بود دریافت شد؛ چرا که وضعیت خرید سهام به این صورت بود که مثل سهام عدالت از محل سودش عودت داده شود.

پاکدل خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر یک از جانبازان معادل 2720 سهم در بانک دی دارند که عددی معادل 38 هزار و 500 تومان است. هر چند که هنوز ار آن مبلغ اصلی که بنیاد وام گرفته بود و این سهام را به نام جانبازان کرده است این مبلغ برنگشته است. الان نیز به‌دنبال یک راهکار هستیم که ان‌شاالله این موضوع در بانک دی حل شود.

بیمه تکمیلی

قنبری، پزشک جانباز نخاعی که در این نشست حضور داشت، موضوع بیمه تکمیلی ایثارگران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد:

با توجه به اینکه شما(پاکدل) عضو شورای معاونین بنیاد شهید هستید، ما از بیمه‌ی دی انتظار نداریم که وقتی بودجه‌ی مناسبی ندارد، خدمات خود را به جانبازان در معرض خطر قطع کند. جانباز 70درصد نخاعی که شرایط ویژه‌ای دارد و جانباز شیمیایی که اگر دارو به او نرسد، دچار شرایط سختی می‌شود. این موضوع شایسته‌ی نظام و این عزیزان نیست. اگر چه متاسفانه ما نمونه‌های زیادی در این مورد داشته‌ایم.

این پزشک جانباز ادامه داد: بیمه‌ی دی متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران است؛ اما حق ندارد به دلیل کمبود بودجه خدماتش را به جانبازان در معرض خطر قطع کند و یا کاهش بدهد. بنابر این مشکل بیمه‌ی تکمیلی یک بار برای همیشه باید برطرف شود. این حق نیست که بیمه‌ی دی با یک دستور این کار را انجام دهد و جان جانبازان را در معرض خطر قرار دهد.

سپس پاکدل در پاسخ به این سوال انتقادی تاکید کرد: آقای قنبری! من حتما این موضوع را پیگیری می‌کنم. من فکر می‌کردم که چون حدود یک ماه چهل روز است که بحث‌های مشکلات درمانی مطرح نمی‌شد، موضوع حل شده است.

تامین معیشت

جانباز دکتر قنبری در ادامه‌ی سخنانش گریزی به موضوع معیشت ایثارگران زد و خواستار پاسخگویی معاون بنیاد شهید شد و اظهار داشت: از یک طرف شما می‌گویید حالت اشتغال است و از طرف دیگر آن را جزو حالت اشتغال نمی‌دانید و می‌گویید که این هدیه است. پس چرا حقوق دوم و حقوق کسی که مشغول به‌کار است را قطع می‌کنید؟ این موضوع یک حالت دوگانه‌ای دارد که باید به آن رسیدگی شود.

همسران جانباز

دکتر قنبری از اعضای جمعیت جانبازان، همچنین در خصوص موضوع همسران جانبازان التفات و توجه مسئولان بنیاد را خواستار شد و اظهار داشت: در بحث همسران جانباز که بار اصلی جانبازان را بر عهده دارند، من عرض کردم که آنها جور بنیاد را می‌کشند. طبق نظر خود کارشناسان بنیاد، هزینه‌ی نگهداری جانباز آسایشگاه چیزی در حدود 120 تا 130 میلیون تومان است و متاسفانه همه‌ی این بار سنگین بر روی دوش همسران جانبازان است؛ اما حمایتی از سوی بنیاد نمی‌شود.

وی در ادامه پیشنهاد اختصاص سهام به همسران و فرزندان ایثارگران را مطرح و یادآور شد: با توجه به سابقه‌ای که آقای اوحدی در ستاد آزادگان داشتند و سهام موسسه‌ی احرار را در بین اعضای خانواده‌ی آزادگان تقسیم کردند، پیشنهاد می‌شود سهام موسساتی که تحت نظر سازمان اقتصادی کوثر است، در بین جانبازان و خانواده‌های شهدا تقسیم شود تا حداقل جانبازان 70 درصد و همسر و فرزندان آنها به‌خاطر زحماتی که متحمل می‌شوند امنیت خاطری در این خصوص داشته باشند.

بیمه و معیشت ایثارگران

پاکدل در پاسخ به پیشنهاد دکتر قنبری اظهار داشت: آقای قنبری! بحث بیمه را اشاره کردید؛ چشم، من موضوع را به دکتر عباسپور منتقل خواهم کرد. اما در مورد بحث معیشت باید بیشتر با هم بنشینیم و صحبت کنیم. من خودم شاید بیش از چهار پنج سری گردش کار را تهیه کردم. نامه 251 امضایی جانبازان نخاعی که برای سران سه قوا تهیه و ارسال شده بود را در جلسات متعددی، از جمله در دفتر آقای جهانگیری بحث و بررسی کردیم و در آخرین جلسه‌ای که با مشاور ایثارگران مجلس دهم داشتم، بحث خودرو و معیشت را نیز طرح کردم.

وی توضیح داد: این عدد خیلی کم همیاری که خود من به آن اعتراض دارم، در جلسه‌ای که نمایندگان سازمان بودجه و دیگران حضور داشتند، بیان کردم اما آنها مجددا همان عدد قبلی را تایید کردند و گفتند فعلا عدد قبلی را ادامه دهید تا وضعیت پولی ما بهتر شود. امیدوارم با پیگیری‌های سایر دوستان به نتیجه‌ی مطلوب برسیم.

نشست فصلی با مسئولان بنیاد

همچنین در این نشست ویدئو کنفرانسی، میرشمسی، از آزادگان جانباز دوران دفاع مقدس طی سخنانی با بیان اینکه جمعیت جانبازان می‌تواند تکیه‌گاه مطمئنی برای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد خاطرنشان کرد: ارتباط این جمعیت با جانبازان سراسر کشور که تعدای از آنها عضویت دارند و تعدای دیگر صداهای‌شان منعکس می‌شود می‌تواند بازگوکننده‌ی دیدگاه ایثارگران در مورد مطالبات و مشکلات جامعه‌ی هدف باشد. لذا پیشنهاد می‌شود که هر سه ماه یک‌بار اعضای جمعیت با یکی از معاونین بنیاد جلساتی داشته باشند و مطالب مرتبط با جانبازان را به مسئولان بنیاد شهید منتقل کنند. همچنین این موضوع می‌تواند کمک بزرگی به مسئولان بنیاد جهت اتخاذ تصمیمات و خروج از مشکلات جامعه‌ی ایثارگری باشد.

در پایان پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: من هم اعتقاد دارم که باید بیش از این از توان و پتانسیل جمعیت جانبازان در بنیاد شهید استفاده کنیم. قطعا پیام شما را به اقای اوحدی منتقل خواهم کرد و امیدوارم ترتیبی اتخاذ شود که جلسات هر سه ماه یکبار برگزار شود و در حوزه معاونت خودم در همین جا موافقتم را اعلام می کنم.
پایان

اینستاگرام
با سلام.طبق معمول هم رزمندگان کشک اند و باید برن سماق بمکن!!پس فاش نیوز جان ننویس خبرهای خوب برای همه ایثارگران!!ایثارگران منهای رزمندگان!
ایرانی عزیز سلام تمام این مشکلات وراهکارها را حضرات در جلسات طرح وبرنامه ریزی میکنند وبه آرشیو میسپارند طنز تلح آن هم مطرح کردن مشکلات ایثارگران در دفتر جناب جهانگیری است باید تکیه کلام معروف جناب هادی عامل را برایتان بکار برد پس واقعا خسته نباشی پهلوان خسته نباشی دلاور البته در انجام ندادن کارها .....
حقوق همان جانبازان را دارند کفت میکنند. وقتی قانون میگه ۵۶۰۰ ولی با هزار تبلیغ ۵۶۰۰ از توی کاسه ۲۲۵۰ در میاد سالهاست این ته مانده حق ماها رو آقازادها میخورن.. نخورده شون شه
ایرانی عزیز فاش نیوز از خودش این حرفها را در نمی اره از منابع مطلع چاپ میکنه شما از این رسانه دلخور نشو چون وجدان دارد و..... فاش میگوید واز گفته خود دلشاد است ... بنده عشق است وازدوجهان آزاد
. سلام من فکر نمیکنم ک ما ایرانی باشیم البته از دیدگاه حضرات بالا والا به ماها ک عمر و سلامتی خودمان را ف دست گرفتیم برای اعتلای ایران عزیزمان لااقل از جانبازان و شهدای عراقی عزت و قرب بیشتری داشتیم
کلیه همسران جانبازان ۷۰ درصد استحقاق دریافت دفترچه بیمه کاملا رایگان و دریافت حقوق همطراز یک جانباز ۷۰ درصد را دارند. لذا باید مجمع نمایندگان در خصوص حمایت کامل از حقوق همسران جانبازان ۷۰ درصد اهتمام ویژه ای نمایند زیرا در این چهل سال تنها کسانی که حمایت جانی، روحی و عملی از جانباز ۷۰ درصد داشته اند فقط همسرانشان بوده اند و لاغیر.
تنها یاور جانبازان که قلبا در خط مقدم کمک به جانباز است فقط و فقط همسرشان است و بس این دفتر و دستک ها و وکیل و مدیر و وزیر فقط از روی وظیفه اداری است که مثلا به جانبازان خدمت رسانی میکنند .اگر نبود خدمات همسران جانبازان چگونه و چطور جانبازان ۷۰ درصد دراین سالهای سخت دوام میآوردند.جانباز عزیز فردا روزی که سر بر خاک گذاشتی چه کسی هزینه های زندگی همسرت تامین میکند الان خط فقر ۵ میلیون تومان شده شما جانباز ۷۰ درصد که راهی سرتی آخرت شدی حقوقی که به همسرت میرسد چقدر است.آیا کفاف زندگیش را میدهد.همسر جانباز ۷۰ درصد حتما حتما آسیبهای شدید جسمی بسیاری از پرستاری جانباز ۷۰ درصد دیده است.بیایید فکری برای حقوق همسران جانبازان ۷۰ درصد بکنید. بنیاد در حال حاضر حقوق مکفی برای خودتان را ندارد و نمی تواند مهیا کند وای به حال آینده همسرانتان با این همه صدماتی که از پرستاری شما دیده اند
ای کاش درمورد سربازان با24ماه درجبهه ودفاع مقدس حقوق معیشت وبیمه چی د نظردارید ویا. سربازی درمحل ویگان خود کمیسیون پزشکی تایید از موج انفجاروپارگی گوش تهران بدون کمیسیون نفرستاده وعدم احراز پرونده را عودت به یگان داده لطا احقاق حق بفرمایید ورزمندگان سربازهشت سال دفاع مقدس رایاری نمایید با تشکر سرباز جنگ سپهری
سلام ممنون از اینکه دارید تلاش میکنید.لطفا در خصوص اجرا نکردن قوانین جامع ایثارگران(تبدیل وضعیت به هیات علمی و اشتغال فرزندان ایثارگران)هم تلاش کنید.ممنون
اره جان شما من در صد جانبازی ۲۰درصد بوداحترازکردم ۱۰درصد کردنند به پزشک ارجاع دادنند بنیادجانبازان اصفهان می گوید ملاک اولی است اگز اولی است چرا۲۰دصد راکم کردندوبه ۱۰ و حاضرنیستندجای اولش قراردهند
باسلام خدمت برادارن فاش نیوز درست است که در زمان تحریم قرارداریم این .گفتگوهای مقاله شما را که مطاله کردم دقیقا روشی برای گذاراززمان درصحبت های آقای پاکدل است دردفاعیات آقای قنبری من نمی‌دانستم وجلسیه صحبت می کنیم کاری برایی جامعه هدف ایثارگران نمی‌شود درصورتی که چهل سال درگیربودن بااین جامع ایثارگران باید توانمند تر عمل کنید انتظار ات ایثارگران درهیچ بخش درست عمل نمیشود این محافظه کاری نیست هرکسی از گروهای ایثارگری می‌بینی گلایه منداست همچنان زمانهم به ضر قشر ایثارگران به پیش می رود قوانین ایثارگران در همه زمینه اجرای نمیشود به غیراز شما مدیران محترم نیست حل نشدن مشکلات ایثارگران رابه گردن تبصره وایین نامها انجام میدهن تافعل وفاعل ایثار ازفرهنگ نظام جدا کنند نفوذ فقط در هسته‌ای غیر نیست اینجا هم هست/
من متولد ۱۳۵۱ هستم وسال ۶۵ جبهه رفتم رسته آر پی جی زن بودم هم موج انفجار هم گوشهام نابود شدن داخل فاو عراغ هم بودم چون بستری نشدم الان حق من وامثال من ظایع شده سه تا از فرماندهان رده بالای من هم فرم رو تایید وامضا کردن اما دریغ که رزمنده ها هم طبقه بندی شدن به خاطر مشکلات زندگی من هم نابود شد والان حتی دفترچه بیمه برای درمان هم ندارم مزایای اسلام مال افراد خاصه بدبختیش برای مردم عادی مرگ بر شما وافکار حزبی شما
سلام پوست اینها کلفتر از اونی هست که منو شما فکر میکنیم در تمام این سالها که در فقر بدبختی دستو پا میزنیم اینها فقط بفکر پور کردن جیب خودشان بودن و هستن بعداز گذشت سی چند سال اینها لیاقت نداستن برای ما کاری انجام بدن امیدوارم که خداوند اینقدر به اینا بده ببینم آیا چشم و دلشان سیر میشود یا نه که البته فکر نمیکنم قسمت ما این بود که در این زمان و این ادمای از خدا بیخبر برخورد کنیم خلاصه یه روز بتو می‌فهمند که تا تاوان این کارها رو ندن از دنیا نمیدن همینجا تاوان خواهند دا د .
در عجبم که کشور کمونیست روسیه هم اکنون به بازماندگان جنگ جهانی دوم داره حقوق میده ولی کشوراسلامی ایران فقط تازمانی که ایثارگرویاهمسرش زنده هستن حقوق میده این ظلم بزرگیس درحق ایثارگران
باسلام و خسته نباشید امیدوارم نتیجه زحمات شما را بزودی ایثارگران ببینند وعمرشان کفاف بدهد شوهر من تواین چهل سال خیلی عذاب کشید خیلی آدم بسیار زحمت کشی هم هست سابقه کار ش هم موجوده ولی جو جامعه بی مسعولیتی سپاه وبنیاد خوردش کرد قیامتی هم هست
اقایاوحدی ترا بهخدافکری بهحال رز مندگان ماده۸۷ بکنید مادیکر پیر شدیم ماکه گناه نکردیم که در زمان جنگ مدرکجمع کنیم من از زنوبچه خجالت مکشم بااینهمه مشکلا دردمن راتحملکنند
آقای پاکدل جانباز60/هَستم دیروز با کارت حکمت به فروشگاه اتکا مراجعه کردم گفتند 200هزارتومن وسایل ارزاقی ودومیلیون وسیله منزل میتوانید بخرید اولا با دومیلیون چه میشه خرید بعد اگر کارت حکمت لااقل ماهی دویست تومن بدین ولی از حقوق کسر نکنید اینو. که بقال سر کوچه هم. نسیه میده مثلا گل بسر جانباز زدین واقعا خجالت داره که جانباز را به فروشگاه اتکا می‌فرستید تاکید میکنید که 200تومن شارژ شده اونم سر برج از حقوق کسر میشه این مثلا چه اطفیه غیر از پایین آوردن شان جانباز هر چند جانباز که ج. نش را فدا کرده کیلو چند شما واقای آن بسلامت باشین
بی خیال ملت وجانبازان
سلام
زمان جنگ جوان بودم و چابک...
وب لحاظ وظیفه از دورترین نقطه در جزیره مجنون
دوسال کامل خط مقدم ..
و دوسال پیش کارت ایثارگری دادن
داروندارم هزینه تحصیل دو فرزند تحصیلکرده
بیکار و خودم از کار افتاده اثرات جنگ اعصاب وروان

مدارک هم کمیسیون پزشکی و فرم ...
تحویل دادم
هیچگونه ریالدریافتی ندارم
انان ک بلدن و پارتی موفق شدن

البته در جنگ من اچار فرانسه بودم
ظلم نیست شب تا صبح درد میکشم

اندازه کمته و بهزیزیستی هم ندارم
مردم از شرمندگی و سرزنش انانیکه جنگ نبودن

و با بچه هاشون میخورن
سلام دوستان
چه خبر خوبی این حرف وحدیث ها برای این است که رزومه جناب اوحدی ومعاونان جدید ومدیران صف وستادشان در اول کار پررنگ تر شود واز اول آخرش خوب معلوم است . سنگ بزرگ برداشتن نشانه نزدن است از اول انقلاب یک روز قائله کردستان بعد جنگ وبعد سیل وزلزله وبعد برجام مانع خدمات رسانی این عزیزان مسئول شده . بروید ببینید در شهرستانهای مختلف مشکلات چگونه است با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شود هرکه را میبینی درد دلش زیاد است وبغضی غریب در گلویش ........
سلام ۳۱ سال از جنگ میگذره برا جانباز زیر ۲۵ درصد کاری نکردین حتمآ بعد از مرگش میخاین سر قبرش گل بذارین خیلی از شیمیایی ها که از بین رفتن لااقل نوش داروی قبل مرگ سهراب نشین
تاموقعی ک شوهرمن زنده بود یه جانباز زیر 25 درصد ازکارافتاده هیچ کاری نکردید الان ک فوت شده هم کاری نمیکنید ب جااینکه رسیدگیتون بیشتر بشه بدتر حقوق و مزایاتونم کم شده چرا همش قول های توخالی میدید
چرا به بعضی ایثارگران حقوق پرداخت می شود ولی ایثارگرانی هستند که کارت ایثارگری دارندو هنوزهیچ مزایایی از امورایثارگری دریافت نکردند
من همسرم ایثارگر بودش ۳ سال جهبه جنگ بوده کارت ایثارگری ارتش داره و ۵ ساله فوت کرده و هیچ نوع مزایای ایثارگری رو دنبالش نرفتم الانم با مستمری ۸۵۰ تومن حقوق زندگی میکنم مستاجر هم هستم تورو خدا اگر کاری یا کمکی میشه بما کرد راهنمایی کنید
خانواده ایثارگر
سلام آقای پاکدل،ممنونم ک به فکرجانبازان زیر۲۵درصدهستین،من همسرجانباززیر۲۵درصدهستم،شوهرم ازلحاظ اعصاب خیلی خیلی ناراحت هستش،وتوانایی کارواعصاب نداره،باماهی ۸۲۰تومن،بادوفرزندمیشه زندگی کرد،مادریکی ازروستاهای فومن زندگی میکنیم،دخترم بخاطرهزینه دانشگاه انصراف داده،الان بیکارهستش،بامدرک فوق دیپلم حسابداری
سلام خداوکیلی ما هم جامانده از سهام عدالت هستم کارت ایثارگری هم دارم 23ماه و10 منطقه بودم
باسلام
ایا جانبازان عفونت مزمن استخوان با ۵۰درصد یا بیشتر و قطع عضو تخت پوشش خدمات درمانی بنیاد نیستن که تا کنون اسمی برده نشده ...ودر ثانی این حکمت کارت جز الافی و سرکاری به هیچ درد جانبازان نمیخوره و فروشگاهای بنیاد هم تما اجناس گرونتراز تو بازار میدن فقط به اسم جانبازن هست و به نفع خودشان
پدرم من ایثارگر ودرزمانی که درقید حیات بود کمک معیشت دریافت میکرد حالا من مطلقه هستم چرا به من تعلعق نمیگیرد لطفا پیگیری کنید
سلام اینقدر قول ندهید عمل کنید دیگه خسته شدیم چرا پی گیر دو درصد کسر بیمه جانبازان بازنشسته نیستید گناه کردیم بیمه تامین اجتماعی شدیم دیوان رای به عدم کسردودرصد دعوت مبالغ کسر شده داده ولی اداره بیمه سر باز می زند اگه قانونه برای همه جانبازان باشد اگه نیست همچنین
بنده بابیست وشش ماه ونه روزجبهه ودرپنج عملیات شرکت داشتم وآنزمان نیزمجروح شده ام ولی مدارک بالینی ندارم ودوباربه بیمارستان بقیتاالله مراجعه نمودم وبرایم تاییدشده ازناحیه چشم پوست ریه ولی متاسفانه درزمان احرازبدلیل نداشتن پارتی ردشده ام ما بایدچکارکنیم که به حقوق ازدست رفته مان برسیم رنج گل بلبل کشید بوی آن رابادبرد بیستون راعشق کندشهرتش فرهادبرد
خدا وکیلی امسال من که با داروهای اعصاب وروان وشیمیایی با بی خوابی های زیاد اشتباه کردیم که بیمارستانی بستری نشدیم جاهایی بودیم که شهدا وزخمی ها بعد از چندساعت با تی تا یا نیسانی چیزی میاوردن عقب ما وضعمان اینطور بود که حالا بعد از 38سال به من 5/در صد دادن افرادی که متعا سفانه کم هم نیستن یا اصلاه جبهه ای ندارن یا اگرم دارن چیزی شون نیست من شب ها خواب ندارم اون با حقوق بالا با هوا پیما به گردش یا مهمانی من با یک مشت دارو خواب ندارم جرعت ندارم برم میهمانی اونها دارویی مصرف نمی کنند چرا باید اینطوری باشد امسال من رازی نیستیم اگر مسلمانیت باید اون دنیا جواب بدیت 41ساله زندگیم با اعصاب وناراحتی گذشته آقای قاضی زاده هاشمی من مثل شما تا سر کار بودم با یک مشت دزد سرو کار داشتم نزاشتن تا جوان بودم بی خوابی ازیتم نمی کر زیاد رشت کنم جلو مدیر کل استان مر کزی فامیلهای خاطمی کذاب ماندم ولی اونها نزاشتن رشت کنم همه کاره بودم می گفتن سفره ولایه تو هم بنشین یک گوشش نه نشستم نه گذاشتم اونها بنشینن منطقه 8و1واوردوگاه امیر کبیر ردیف کردم اله نن می گفتن نمی زاریم تو رشت کنی من موی رگهای مخچه ام 4تاش از موج انفجار بسته شدن تو آزر بایجان غربی از شدت در گیری آمبولانس کجا بود دزلی بودم همینطو شما را به فاطمه معصومه قسم میدم چون امروز تولدشه بعد از 41 سال کار مرا درست کنیت ممنونم
حدود 30ماه جبهه ای دارم همش جاهای سخت ای کاش کسی با من می آمد جاهایی که رفتم ببینن و توضیح دهم
چرا قانون ماده 51 بین ایثارگران شاغل بالای 25 درصد اجرا میشود ولی بین ایثارگران زیر 25 درصد اجرا نمیشود چرا ایثارگران شاغل زیر 25 درصد از امتیازات این ماده محرومند ؟؟؟؟
سلام جناب اقای اوحدی من جانباز ۴۱ درصدی ارتش هستم چرا نباید جانباز بنیاد باشم تکلیفم چیست چندین سال پیش به کمسیون معرفی شدم اما با توجه به پارتی بازی برا من که هیچ کس جز خدا رو ندارم کاری برام انجام ندادن
سلام لطف کنید تبدیل وضعیت فرزندان جانباز رو هم پیگیری کنید دیگه خسته شدیم اینقد وعده سرخرمن بهمون دادن..!!
من با یک بچه با حقوق پدر شهیدم بدون مسکن و بدون شرایط خوب مستمری و دیرکرد مطالبات ایثارگری پدرم برای دشواری زندگیم و شرایط مسکن و امورات....
از شما تقاضای کمک و وام مسکن دارم که بتونم سرپناهی برای خودمو دخترم داشته باشم
سلام اقای پاکدل لطفا در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران هم پیگیری بفرمایید
سلام من جانباز 60 درصد نیروهای مسلح هستم ودر بنیاد جانباز 15درصد و بنیاد دو بار رفتم کمسیون ولی میگوید با توچه به اینکه صورت صانحه نیز دارم ولی از دادن درصد من خوددارز میکند میخواهم بدانم چه دشمنی با من دارند که درصد گوش وپایم را نمیدهند موج انفجار وترکش به سر وسانحه خودر ی برای پلهیم صورت سانحه دارم‌باید چکار بکنم علاوه بر اینگه کسانی هستند که رنگ جبهه را ندیدن ولی درصد بالا دا ند ولی براط من که ۴۴ ماه حصور در جبهه مستمر دترم‌نم هند چرا ممنون.
برای رزمندگان چه خبر خوبی دارید ؟

با سلام اینجانب حسین موصلی آزاده ۵ سال اسارت ۲ سال جبهه ۳% جانباز و تا کنون سهام عدالت دریافت نکرده ام و از چه طریق میتونم اقدام کنم و برای دریافت سهام عدالت یا ثبت‌نام چکاری باید انجام داد در ضمن برای همسر و ۲ فرزندم نیز نگرفته ام . از همکاری و مساعدت شما سپاسگزارم .
ما که نفهمیدیم اخرش رزمندگان جزو خانواده ایثارگران هستند یا نه
سلام اینجانب حسین موصلی ۵سال اسارت ۲ سال جبهه و ۳۰% جانباز لطفاً در مورد سهام عدالت من و همسر و ۲ فرزندم دریافت نکرده ایم چه اقداماتی انجام دهم و برای ثبت نام کجا مراجعه کنم با کمال تشکر .
اینم مثل تمام نشستها و قولها عقیم می ماند
باعرض سلام و ادب و احترام چرا هدیه ای ازدواج را پرداخت نمی‌کنند سال 95 مدارک را به بنیاد شهید اصفهان شهرستان خمینی شهر ارائه دادم
سلام تورا به خدا به کمیسیون احراز شهادت رسیدگی کنید مردم گرفتارن
سلام مستاجرم۶۱سال سن.برای من میگذرد ولی کسانی که درحق من وامثال من ظلم کرده اند.هرگزنمی بخشم هیچگونه تسهیلاتی نداده اند.جانبار۲۵درصد.
ضمن سلام وخسته نباشید باید بگم من همسر جانباز اعصاب و روان هستم قبلا در بیمارستان بستری میشد من حداقل مخارج خونه را با کاروان در اسنپ به سختی در می آوردم در حال حاضر هر همسرم تحت پرستاری خودم می باشد و هیچ منبع درآمدی هم ندارم جز در اسنپ صبح تا شب رانندگی کنم تا شاید بتوانم به زحمت خرج زندگی را در بیارم شما در سر در بنیاد دیدید که نوشته شده امر ایثار گرا ن هر کسی رد میشه میگه بابا ببینید چه به ایثارگران و خانواده شهدا رسیدگی می کنن تورا خدا انصاف داشته باشید چرا بنام ایثار گرا ن وبه کام .......... من نمیدانم
سلام ...جانبازان ۱۵ درصد چیکار کنن خب هیچ امکاناتی ندارند..با ترکشی ک کنار قلب...در پا و کنار لب زده شده ترکش..چرا کمیسیون قبول نمیکنه؟ آخه مشکلشون ب کی بگن رسیدگی کنید لطفا.
من بعد از ۲۳سال جانبازی گرفتم من موج گرفتگی دارم من چیزی نمبدانستم که جانبازی چیه والا تمام مدارک را جمع میکردم رفتم کمسیون میگه چرا همون موقع نیومدی همینی که هست میخای بخواه نمیخای برو ۵درصد بمن دادن اینجا حق من ضایع شده به کی باید بگم کی به کیه از کی باید حقمو بگیرم تورو به ابولفضل رسیدگی کنید
با سلام بنده جانباز 35درصد و دارای چهارتا فرزند که هیچ حقوقی به من ندادن و فقط یه کمک معیشتی که خیلی مبلغه کمیه بهم می دادن که متاسفانه همین کمک معیشتی که زن و بچام با ان نون می خورن چهار ماه پیش این دولت قطعش کردن که در حال حاضر همین جانباز نابینا جمهوری اسلامی بیکارم. اگه باورتون نمیشه تشریف بیارین از نزدیک اوضاع بنده و زن و بچامو ببینید ادرس خوزستان سوسنگرد کوی مالکیه علیا
با سلام و خدا قوت.
بنده فرزند شهید هستم اما در صندوق ذخیره شاهد هیچ گونه سهمی ندارم برای این امر به کجا و چگونه باید اقدام کنم؟
کارت اتکا حداقل از حقوق کسر نکنید
جمل کنید این همه بوی و کرنا رو.... ما بیش از 6000 نفر نخبه بیکار خانواده شاهد وایثار گرداریم..... خانواده های شاهد و ایثارگری که به خاطر این همه سرو صدای بی سرانجام.... از جامعه رانده و در بنیاد مانده اند.
جمع کنید این همه بوی و کرنا رو.... ما بیش از 6000 نفر نخبه بیکار خانواده شاهد وایثار گرداریم..... خانواده های شاهد و ایثارگری که به خاطر این همه سرو صدای بی سرانجام.... از جامعه رانده و در بنیاد مانده اند.
باتشکرازجانبازعزیز جناب قنبری ممنون از فرمایشات بی پرده شما و همچنین تشکر ویژه از جناب آقای پاکدل عزیز که بحق ازایثارگران حمایت میکنند خداوندیارونگهدارتان باشد
سلام تازه اونهم با چند برابر قیمت و یک سری جنس بنجل که کسی سراغشون نمیره مثلا گوشت منجمد گوساله برزیلی را قیمت زده 68500 تومان مقصر اصلی بنیاد است که سال قبل برای مسائل سیاسی در انتخابات این کارتها را چاپ کرد با هزینه‌های زیاد و اینجوری پدر و مادر شهید و جانباز را بی اجر کرد
جانباز کمتر از 20درصد هستم
ما هم به اندازه شما در خط مقدم زحمت کشیدیم
اما قسمت ما شهادت نبود
خواهش میکنم از نظر مالی مارا دریابید
خدا قوت
سلام من یک جانباز ده درصد می باشم با این شییمایی هستم موجی هستم ولی رسیدگی نمیکند وسه فرزند بیکاردا م واز سمیه جهت استخدام نمی تواند استفاده کنندلطفا رسیدگی شود
من کارت ایثار گری با هیجده ماه داوطلب جبهه میباشم چون از طرف تامین اجتماعی حفوق دارم تا همین الانههیچ امتیازی ویا پاداش حقوق ایثارگری نگرفتم بطور کلی اصلا کارت ایثار گری بدردم نخورده لطفا در این زمینه کمک کنید ممنون از شماا
همش وعده سرخرمن آنهم خرمن عمر سوخته ایثارگران ماده 87 که کم کم همگی 60 سال یا بیشتر دارند که اگر عمر بی خیرتان کفاف این جماعت 60 ساله هم خواهند مرد
جانباز ۲۰%هسم با مدرک دکترا ،درسن ۱۶ سالگی در تا عملیات شرکت کردم تو ادراه جات همه اش بر اساس باند بازی پست میدن نه براساس جانباز بودن ومدرک تحصیلی خواهشا این موضوع را بررسی کنید
سلام. خسته نباشید . می خواستم سوال کنم ایا مرخصی ذخیره بازنشستگان اموزش و پرورش که چند سالی هست قطع کردند جز پرداختی ها هست . من جانباز و آزاده ۵۰ درصد هستم . تشکر می کنم .
سلام معاون محترم تعاون کدام سهام حق خیلی هادربنیادضایع شده چندسال پیش فرم سهام رادادندماپرکردیم بااثرانگشت هم بنده به عنوان جانبازووالده شهیدمادرم هم پرکرد..حال اسم ماهادربانگ دی وجودنداردومیگندکه بنیادشهیدکوتاهی کرده وشماهاراجاگذاشتندحال نه سهام دربانگ داریم. نه برگ سهام به ما دادند!جهت اطلاع کسانیکه از خیلی مسائل خانواده هایی خبرند..جانبازوبرادرشهیدمهربان همچنین مادرشهیدرضامهربان.گیلان.
با سلام ب نوبه خودم جانباز 45درصد جنگ هستم از زحمات اقای اوحدی و سردار صفری و دیگر مدیران دلسوز که موجبات تحول و حرکت در راه خدمت رسانی به حامعه هدف هستند تشکر میکنم و ازخداوند برایشان سلامتی و عاقبت بخیری طلب دارم . حکمت کارت های که دوسال است وعدا ان داده شده چرا هنوز به دست ما و بسیاری از عزیزان دیگر نرسیده.
قیمت کالاهابخصوص لوازم خانگی در سازمان اتکاء20درصدبیشترازبازارآزادهست البته قیمت نقدی اجناس!لطفاسری بزنیدویک موردرابررسی وازبازارقیمت بگیرید.جاروبرقی پارس خزرمبلغ نقدی آن دویست هزارتومان ازبازاربیشتربوداین فقط یک نمونه کالا!
اینجانب جانباز ۲۵ درصد هستم بسیج داوطلب در سال های ۶۴و۶۵ اکنون حالت اشتغال هستم ماده ۳۸ اینجانب درست نشده بود اکنون در حال اجراست در صورت احراز و اجرایی ماده ذکر شده تا مهر ماه پرداخت معوقه دوباره انجام می گیرد به ما پرداخت می کنند.ممنون از راهنمای شما.
سلام علیکم ، من جانباز ۲۵٪ بیکار هستم با تحصیلات لیسانس ایده ای در زمینه واحدهای میانی و پایین دستی داشتم که در واقع محصولات پتروشیمی کشورمان را خام فروشی نکنیم و در تمامی مراکز استان ها با همین محصولات افراد بتوانند با حداقل سرمایه یکی از محصولات را انتخاب و به محصول نهایی تبدیل کنند، مثال بسیار ساده آب ژاول را از پتروشیمی ها گرفته و با دو تا مخزن و یک سوله با رقیق کردن آن در همان استان بدون کرایه حمل سنگین و هزینه های جانبی یه عالمه کارآفرینی و ایجاد اشتغال کنند متأسفانه در جلسات دولت و مجلس تمام تصمیمات در سطح کلان گرفته می‌شود و روی کاغذ ، در صورتیکه براحتی می‌توان آن را عملی کرد و همان توصیه و دغدغه رهبری عزیز در خصوص جهش تولید یه حرکت قابل توجه محسوس و ملموس را انجام داد ، مونتهاش گوش شنوایی نیست چندین بار با دفتر آقای جهانگیری معاون اول مکاتبه کردم این دولت هیچ انگیزه و اشتهایی برای رونق تولید و پویایی کشور متأسفانه نداره ، التماس دعا
سلام مطالب مادرخصوص ماده 38ومعوقات آن و محروم شدن عده ای زیادازجانبازان کشورازماده 38درفاش نیوزانتشارداده نشد..ماهم جانبازان حالت اشتغال بنیادآدم هستیم لطفاصدایمان رابه گوش ریاست سازمان و متولیان ایثارگران برسانیدومشکلات مارابگید.جانبازان محروم از ماده 38بنیاد.جناب اوحدی لطفابداداین دسته از جانبازان حالت اشتغال بگیربرسید...
باسلام ما کی از بنیاد جانبازان حقوقی گیرمان آمد که بخواند اون را پرداخت کنند جانبازان زیر 25/صد شامل هیچ چیز تا حال نشده این چه قانونی است موقعی که کشور در معرض خطر بود جان فدا کردیم حال شدیم هیچ جانبازاسیخی چند
باسلام جانباز۷۰درصدهستم بادراند۳میلیون تومان بازنشسته دانشگاه حکم حالت اشتغال دارم اما استفاده نکردم بخاطرهمین حکم سپاه ماده ۳۸برام نزدن میگن حکم داری شمادا به خدا کاری کنید این حکم حالت اشتغال شده بلای جان ما بنیادهم اجازه لغوش نمیده چکارکنم با۵نفرمیشه زندگی گذراند خداراخوش میادحالت اشتغال معنیش چیه مگرنبایدحقوق بدن کوپس فقطحیثیت مارابر دن وجیب خودشانه پرخداقوت
تورابه خدا فکری برای این،فرزندان شهید بیکار بکنی
من این ۵ ساله لیسانس گرفتم وبیکارم باید چکار کنیم هرجا میریم جواب درستی به ما نمیدن
شما بهتره به فکر تغییر وضعیت پرسنل شرکتی فرزندان ایثارگر به رسمی باشید.خیلی بهتره.با این کارها خودتون رو مشغول نکنید
اصلا رسيدگي نميکنند
پس تکلیف تبدیل وضعیت نیروی قراردادی ایثار گر چی شد چرا بعد از اینکه دوبار در صحن علنی مجلس تصویب شد و در کمیسون برنامه مجلس مسکوت مانده و به مجمع جهت اتخاذ تصمیم ارسال نمی شود
با سلام خدمت ریاست محترم بنیاد شهید و جانباز ان آقای اوحدی اولا تبریک میگم امیدوارم همیشه سلامت باشی. ببخشید میشه کمیسیون پزشکی برای فرزندان شهدا دارای بیماری اعصاب و روان برگذار کنید. ممنون
با عرض سلام و خسته نباشید همسر جانباز ۳۵ درصد هستم
سال ۹۴ مدرک فوق لیسانس رو اخذ نموده اند �ا آموزش و پرورش از اعمال مدرک و در حکم حقوقی سرباز می‌زند لطفاً مساعدت لازم را به عمل آورید
با‌سلام‌پس‌رزمندگان‌ایثارگر‌نستن‌چرا‌حرفی‌از‌رزمندگان‌نمی‌به‌قولی‌معروف‌خر‌از‌پل‌رد‌شد‌حالا‌درامنیتی‌کامل‌هستید
من جانباز 25 درصد هستم حالت اشتغال نیستم 49 ماه جبهه دارم سه بار مجروحین و فقط کمک معیشت ناچیزی از بنیاد دریافت میکنم و توان انجام کار را ندارم امسال 200 هزار تومان معیشت ما را اضافه کردند اخه با این تورم و گرانی چکار باید بکنیم تو را بخدا فکری بکنید لااقل یک نفر جوابی بدهد
من جانباز 25 درصد هستم مستمری بگیر با 1700 مستمری که قسط و کم میکنند 1200 پرداخت میکنند. 40 ماه جبهه وبرادر شهید با سه بار مجروحیت از گوش چشم پا و اعصاب و روان طبق اسناد موجود در پرونده با این تورم و گرانی امسال 200 هزار تومان مستمری ما رو زیاد کردند. با توجه به بیکاری و عدم توان انجام کار.جانبازان باید به گدایی بیفتند.خدا نبخشه بحق فاطمه الزهرا کسانی که این شرایط برای این ایثارگران این مملکت درست کردند.تو را بخدا فکری کنید یک نفر جوابی بدهد چه باید بکنیم. بنیاد هم که هیچ کس پاسخگو نیست همه زیر کولر نشستند پاسخشان این است هنوز بخشنامه ای نیامده
تمامه این حرفها رو کاغذ قشنگه اگه جرئت دارید از من بپرسید تا مشکلات جانبازان و خود بنیاد رو جوری براتون بگم اقای رییس تا مجبور بشید بوجه کل کشور رو به جانبازان بدید چرا اینقدر دروغ میگید شما جوری ارزش جانباز رو پایین اوردید که حتی برای خرید ی نسخه معمولی دارو لاید خودش نقدا پرداخت کنه بعد بره یکسال بعد از بیمه بگیر ممنون از این همه لطعی که به جانبازان دارید
عباس آقای روستا پیشه عزیز سلام وارادتت تو که اینقدر قدرت اجرائی داری مشگل بچه ها را هم می بینی که تورا خدا پا پیش بذار یکذره از مشکلات جامعه ایثار گری را حل کن فاش نیوز عزیز خواهش میکنم مثل همیشه پشتیبان جامعه ایثار باشید اینو نشر. بدید شاید عباس آقا بتونه راه حل پیدا کنه
باسلام. ی فکری به حال فرزندان شهدا بکنید از شرکتی به رسمی کنید. تورو خدا اونارو استخدام کنید. چرا شورای نگهبان تاید نمیکنه تمومش کنه. بخدا خسته شدیم تو این وضعیت تا کی دروغ بشنویم...
بعرض سلام ودرود به روان شهدا میخواستم بدانم پرداخت معوقات ملاک چه چیزی بوده ک جانباز 25 درصد 36 ملیونگرفته اما جانباز 60 درصد 17 ملیون وبعضی هم بادرصد های مختلف هیچی نگرفته اند
سلام معیار پرداخت معوقات چه چیزی است که جانباز 25 درصد36 ملیون ولی60 درصد 17 ملیون وبعضی هم با درصد های بالا هیچ واریزی نداشته اند
لطفا فروشگاهای بنیاد شهید رو دوباره راه اندازی کنید
باسلام مسئولین محترم بنیاد شهید وامور ایثارگران مگر این نیست شهدا وجامعه ایثارگران مربوط به تمامیت کشوراست مثلا من هم جانباز وایثارگر هستم ومحل سکونت وحتی تولد فرزندانم دونفرشان درسالهای59و70 درخرمشهر وسه نفر در شیراز سالهای 61و62و68. متولد شدند پرونده جانبازی درخرمشهر لیکن هر گونه درخواستی داشته باشم مراحلی باید طی گردد تابتوانم در شیراز اقدام کنم مثلا مدت 15 سال وقبل درخواست خرید ویا مسکن. یاتسهیلات بگیرم مسئولین بنیاد شیراز اولویت راباجانبازان شیراز دانسته وهمین مورد باعث شده تااین لحظه نتوانستم ازامتیا ز جانبازی وایثارگری استفاده کنم
سلام علیکم . خسته نباشید فرزندم بخاطر فوت مادرش نتوانست به تحصیل ادامه بدهد الان مدرک دیپلم داد با یک دختر هفت ساله مستاجر و کارگر روز مزد هست محل کار مستقلی ندارد بعلت نداشتن مدرک تحصیلی بالا هیچ جا استخدم نمی کند حتی چندین معرفی نامه به پتروشیمی تبریز جهت استخدام بردیم اما بخاطر بودن فرزند جانباز استخدام نکردن در حالیکه کسانی در پتروشیمی تبریز استخدام و مسئولیت دارن که مخالف نظام هستن چرا تا حالا پتروشیمی تبریز به نامه های بنیاد شهید و امور ایثار گران در مورد استخدام فرزندم جواب نمی دهد فرزندم الان سی و دو ساله هست در حالیکه بچه های بنده با دیدن مشکلات مجروحیت بنده افسرده شده هست عاجزانه تقاضا میکنم کمکمان نمایید تا در پتروشیمی تبریز استخدام بشود
بسم رب الشهدا
بنده جانباز 30%حالت اشتغال، مناسفانه در سالهای اخیر عمل فلب باز داشتم،و تصادف منجر به ضربه مغزی و عوارض همه اینها در یکجا،بهش اضافه کنید وضعیت بد اقتصادی
و عدم تمکین همسرم،که خدارا شاکرم،به والله شاکرم
حالا هم که برونشیت بر اثر یکی از موارد جانبازی حاد شده،از یه طرف داروهای همه پزشکهای محترمی که میرم،دارو تجویز میکنند برای دو ماه،فقط با یک ماه موافقت میکنند،که آنهم حتما از داروخانه هلال احمر آن هم بعد از تایید نماینده بیمه دی برای یکماه تجویز میشود،یعنی بطور میانگین من هر هفته باید برای هر کدام از عوارضم چه از جنگ چه قهری وقتم در مراکز بیمارستانی و داروخانه میگذرد
مطلب بعد در ارتباط با سهام عدالت،به من تعلق گرفته
چهار سهم خودم و همسرم و دپ فرزندم، اما سوال اینجاست
که چرا بحای یک میلیون ارزش واقعی سهم پانصد و خرده ایی است،
مطلب بعدی درخواست وام از صندوق ایثار است،که طبق سنوات گذشته با علم بر اینکه هر سه سال تعلق میگرد،اما من بنا بر مشکلاتی که دارم هر دوسال درخواست میدادم و همکاری میکردند،اما اینبار که در اواسط ماه هفت دو سال تمام میشود،رفتم درخواست بدم فرمودند بخشنامه اومده باید سه سال بگذرد،آخرین جواب این بود که میتوانم درخواست دهم مبلغ بدهی وامم از محل ذخیره شاهد کم شود،و عملا از صندوق خارج شوم،بنده آدم ریاده خواهی نیستم،فقط خواهش کردم که مشکلم حل شود
عالیجنابان ایکاش کشته میشدم(شهادت فضل خداست که لیاقت میخواست که من نداشتم)تا سی و اندی سال گناهم کمتر بود
شدم چوب دوسر طلا،تا میگم جانباز همه میگویند وضعتان خوب است،اما از داخل خودمان با مشکلات......
خودمم نمیدلنم چه میخواهم، از یک طرف میگویم یا خدا معامله کردیم،اما از اینکه سربار حق الناس شدم از خودم متنفر میشم،
سلام . چرا پتروشیمی تبریز به معرفی نامه های بنیاد در استخدام فرزندان جانبازان جواب نمی دهد در حالیکه چندین ساله معرفی نامه می دهم از همه اقشار در پتروشیمی تبریز استخدام می کنند اما فرزندان جانبازان را قبول نمی کنند.پسرم بخاطر فوت همسرم نتوانست بیش از دیپلم ادامه تحصیل بدهد الان با داشتن سی و دو سال و دختر هفت ساله و مستاجر و کارگر روز مزد میدان هاست کسی هست ما را یاری بکند
سلام
توجه وخدمات به همسرجانباز،،مختض جانبازان۷۰%نباشد.
عموم جانبازان...
سلام . چرا پتروشیمی تبریز فرزندان جانبازان را استخدام نمی کند بیش از سه ساله چندین معرفی نامه دادیم تا حالا جوابی ندادند در حالیکه در این مدت چندبار از همه اقشار به جز خانواده ایثارگران استخدام نموده اند خواهش میکنم کمکمان کنید پسرم که بخاطر فوت مادرش نتوانست ادامه تحصیل بعد از دیپلم بدهد الان با سی ودو سال با دختر هفت ساله مستاجر و گارگر میدان شهر می ایستد
باسلام بنده ۲۸ماه حضوردرجبهه رودارم وکارت ایثارهم دارم ولی تاکنون یک ریال از بنیاد نگرفته ام وبرای جانبازی هیچ اقدامی هم نکردم‌ چون تا الان خداروشکر زندگی با کم وزیادش میگذشت اماازاین به بعد وبچه هام بزرگترشدن زندگی برایم روز به روز سخت تر میشود وبنده درسال ۶۵ درکردستان موج انفجار دربیمارستان صحرائی شهیدرضائیان یک هفته بستی بودم آیابه بنده چیزی تعلق میگیرد یاخیر
باعرض سلام من جانباز شیمیایی 20درصدم وبازنشسته آموزش وپرورش، زمانیکه سهام عدالت رامیدادندماازطریق اداره خوددریافت کردیم نصف داده شده درحالیکه برای جانبازانی که ازبنیادشهیدارایه گردیده تمام داده شده، پس چرامسولین محترم تابحال اقدامی انجام ندادن که حق ماضایع گردیده لطفا اقدام نمایندتاماهم تمام بگیریم
جانباز ۲۰% هسم خواهشا یه فکری هم به حالا جانبازان ۲۰%داشته باشید
سلام برادر پاکدل عزیز حیف که قانون دست و پای شما رو بسته اول جنگ بنی صدر هم همین رو می گفت می گفت تو قانون نداریم که شما رو مسلح کنیم خاک میدیم ولی برادر مگر جانبازان جنگ چند سال دیگر در خدمت شما هستن که اگر یک کمکی کردید باید توجیح بشن که طبق قانون دیگه حق استفاده از امکاناتی براشون نیست.... زیاد سخت نیست یک جامعه ایثارگری از زیر بار سخت مسائل اقتصادی بیرون اورد ولی اگه قانون بذاره
اینجانب جانباز۵درصدم.چهارسال برای گرفتن حقوق تشکیل پرونده دادم هروقت به بنیادمراجعه میکنم میگویند جوابش ازلویزان تهران نیامده.مگه عزیزان درلویزان جواب یه پرونده اینقدر سخته که باگذشت چهارسال جواب قطعی نمیتونن واسه بنیاد بفرستن.لطفاجوابگو پیگیرجانبازای زیر۲۵درصدبطورواقعی باشین
سلام اینجانب مهدی فخاری جانباز ۵/:هستمالبته از۲۵/:همزیدم چراکه من تادو سال پیش از بنیاد توقع هیچ چیز را نداشتم وحالا واقعن دیگر قادر به کار نیستم رفت بناد شهید منطقه خودمگفتند که شما وام خود اشتقالی گرفتید اخر بابیست ملیون تومان میشود اشتقال درست کرد وحالا حاطر هستم کهاین پول به بانکبرگردانم واقان دیگر قادر به کانیستم کمکم کنید اججزانه خواش میکنم چهارعاعله دختر دارم کمک کمک کمک
باسلام ببه ریسانانقلاب ودستندرکاران بنیاد شهید سلام به رهبر انقلاب اسلامیمن جانباز ۵/،صدهستم وسی سال هست به بنیاد مراجه نکردم وحالا از کار افتاده شدمدوسال پیش رفتم بیست میلیون وام اشتقال دادن وکار اینجاب سنگین هست دیگر قادر به کار نیستمبه بنیادمراجعه کردم مگویند بهشما واماشتقال دایم شما شاقل هستید بهشما حقوق تعلق نمیگیرد من حاصر هستم کهاین وام رابرگردانم میگویند دیگر نمشودتقاصا دارم شم ریسا نبیاین سرکار من متوجه میشوید اینجانب رراست مگویم یا دروق عاجزانه خاهشمندم بهدادم برسید
سلام ؛ آقای پاکدل چرا برای اجرای ماده 38 در باره جانبازان حالت اشتغال ادارات و سازمانهای دولتی فکری نمیکنید. چرا این همه تبعیض باید وجود داشته باشد.یک عده براحتی از مزایای ماده 38 به عناوین گوناگون و به طرق مختلف و بعضاً غیر قانونی بهره مند شده وحق ایثارگری آنان پرداخت میشود و گروهی دیگر سرشان بی کلاه مانده است. آیا این عدالت است یا تبعیض؟
باسلام فدوی ازسال 59 درجنگ تحمیلی در خرمشهر مجروح شدم وتمام وسایل زندگیم ازبین رفت تاکنون مطالباتم راپرداخت ننمودند راهنمایی بفرمایید
سلام. آقای اوحدی خواهشابفکروام مسکن ایثارگران هم باشین مبلغ وامی که میدین نمیشه خونه خرید من نزدیک بیست سال مستاجریم و پس اندازی نتونستم داشته باشم که بتونم باو ام بنیاد یه ملکی که حداقل یه اتاقک هم داشته باشه بخرم. بخدادیگه توان اجاره هم ندارم.
سلام عزیزانم یکی از فرزندانم در مقطع دکترا با رتبه اول از دانشگاه شهید بهشتی مشهد قبول شد با بیش از 15 مقاله ای اس ای در گوگل یرچ کنید میر شهاب ادین ایزدخواه انگلیسی اسمش بنوسید تا حقیقت بدانید ولی ازدواج کرد دانشگاه رها کرد تا کارگری می کند تا خانه بگیرد و فرزند دوم مهندس مواد الان کار گری می کند تا ازدواج کند مسکن به فرزندان 70% بدهید ماشین به 70 درصد ها بدهید اصلا شما خود را رئیس ارباب ما بدانید خبر های خوب برسانید 35 سال خبر خوب می دهید الان خودمان فرزندان مان با این خبر های خوب تان اتش گرفته می سوزیم روزی هر انسان خدا می دهد اگر قرار روزی برساند شیطان را هم ماعمور می کند روزی بدهد باید خدا را شاکر باشیم نه افراد میز مقام پسند
آقای پاکدل خداازتون نگذردکه حق خیلی هاراپایمال کردید.بخصوص برای جانبازان فاقدماده 38..درحال حاضربعدخدافقط امیدمان به جناب اوحدی ریاست سازمان و جامعه ایثارگری میباشد.
کمک معیشت جانبازان زیر بیست وپنج درصد چه شد؟
از سال ها پیش خبر ها خوش بودند ولی عمل خوش ندیدیم آقای پاکدل هم مثل اینکه تازه منصوب شده توپ اش پره چند روز دیگه یادش میره چه قولهایی داده بود
با سلام. جناب آقای پاکدل حقوق ومعوقه ماده ۳۸جانبازان زیر ۲۵درصد از کار افتاده کلی و حالت اشتغال بنیادشهید که از بنیاد حقوق میگیرند را بدهید مگر جانبازفرق میکند که این همه بی عدالتی میکنید .لطفا از فاش نیوز محترم تقاضا داریم به گوش حاج پاکدل برسانید
سلام.تکلیف بقیه جانبازان که حالت اشتغال بنیادباحکم ازکارافتادگی هستند که ماده 38براشون اعمال نشدچیست.؟از شبکه های ایثارگری تقاضا داریم که به این مورد که هزاران نفر است پیگیری و اطلاع رسانی فرمائید.ماامیدمان به جناب اوحدی ریاست بنیادکشوروجامعه ایثارگران بوده و هست..لطفا به حق ماهارسیدگی کنید.
با سلام لطفا در مورد سهام جانبازان در بانک سینا که قبلا به نام بانک بنیاد بودو زمانیکه جانبازان مستقل از بنیاد شهید بودندوتحت پوشش بنیاد مستضعفان و جانبازان بودندپی گیر نمایید
من سرباز سال ۶۵تا۶۷هستم ۲۸ ماه درجهبه های غرب وجنوب عملیات آفتاب وتک دشمن ۲۱ .۴ وکربلای ۶ دز سو مار و بدبختی های دیگر که دو ماه یک دفعه حمام نمی دیدیم و بنده متعال بدم آن همه ی سختیها را تحمل کردیم حل انتظار ماه به خاطر دفترچه بیمه درمانی پنچ در صد تا این چند روز که زنده ایم به ماه بدهید متشکریم از حسن توجه شما
با سلام . از تلاش های جناب اقای اوحدی تشکر می کنم که در همین چند مدت اخیر کارهای با ارزش و ماندگار را برای خانواده ایثارگران شروع کرده اند . انشا .... که موفق باشند .
در ارتباط با آزاد ساز ی سهام بانک دی که ایشان گفتند از هفته آینده آزادسازی سهام شروع می شود آیا برای جانبازان 5 درصدی هم این سهام در نظر گرفته شده ؟ منظورم این که آیا بنیاد خودش در بدو پذیره نویسی اسامی ما را به بانک داده که برای ما هم سهام بخرند یا نه ؟
ممنون میشم اگه دوستان اطلاع دارند به ما هم جواب بدند
سلام زمان واگذاری سهام عدالت به جانباز وافرادخانواده سهم یک میلیون تومانی واگذار شد چرا مبلغ492000 تومانی واگذار گردیده رسیدگی واصلاح شود
سلام ببخشید من دانشجوی پردیس ازاد اردبیل هستم خواهرم هم پرستاری ازاد هستن و خودم اهل کرمانشاه اینجا دانشگاه شهریه هر ترم حدود ۱۲ میلیونه خوابگاه به پسرا نمیدن من ۹۰۰ تمن اجاره باید بدم پدرم ایثارگر ارتش ۱۸ ماه ۲۰ روز هستش کارمند بخش خصوصیه موندم برا تهیه شهریم هزینه هام و مادرم هم در جنگ برادرش رو از دست داده و خانواده شهدا محسوب میشه ولی من تا به امروز یک ریال هم از سازمانی کمک دریافت نکرده ام یارانه رو که از ما گرفتن به پدرم نه حق بیمه ای نه معافیت مالیات حقوقی دادن من بدون سهمیه سال ۹۴ وارد دانشگاه شدم الان سال ۵ ام پزشکیم روی زمین داغ موندم سهام عدالتی به ما ندادن اخه من اینارو باید پیش کی فریاد بزنم شما بگید من گلایمو پیش کی ببرم دانشگاه یک ریال تخفیفی نگرفتم کی مسئوله
سلام ایا این ۲۷۲۰سهم بانک دی که به جانبازان داده اند اولا برگه سهام روچطور بایدگرفت ؟ وایا قابل خریدوفروش است یعنی ازادشده وجانبازان بابت ان بدهکار نیستند ؟؟
با سلام اینجانب آزاده و جانباز ۳۰٪ هستم که هم به بانک دی و هم به بنیاد شهید مراجعه کردم ولی هر دو دستگاه به من اعلام کردند سهام بانک دی ندارید لطفا رهنمود لازم را ارائه فرمایید متشکرم
سهام بانک دی قابل خریدوفروش است به بانک دی مرکزی روبروی پارک ملت یاکارگزاری بانک دی ابتدای خیابان شهیدمطهری مراجعه کنید.
ارزش سهام امروز۱۳مرداد۷۰۰۰تومان است که کل مبلغ میشه۱۹میلیون و۴۰۰هزارتومان...
قیمت سهام به روز است.
قیمت فردا و روزهای بعدبستگی به بورس داره...
والسلام.
سلام
مسئولین محترم بنیادبفرمایندکه:جانبازان حالت اشتغال چه موقع بازنشسته میشوند؟
سنوات،پاداش،طلب مرخصی ها و...
چگونه محاسبه خواهدشد؟
تاریخ شروع خدمت اززمان مجروحیت است؟
اگرتاریخ مجروحیت ملاک نیست!!!
چرا؟!
لطفأتوضیح بفرمایید.
متشکرم.
باسلام.ضمن تبریک دهه ولایت من ۲۳ماه درحساسترین عملیات و دفاع مقدس جبهه انجام وظیفه کردم.مصوبه مجلس ودولت اجرای بند۲ماده۶۸قانون خدمات به ایثارگران است.اجرائیه نشده وازسال۸۸تاکنون رسیدگی نشده تمناداریم بنحوصلاحدیدرسیدگی شود.
سلام بنده از رزمندگان ۸سال دفاع مقدس با۳۸ماه و۱۶روز خدمت درجبهه های جنگ دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق وسه فرزند وهمسر مریض سرطانی مستاجر مدت ۶ماه دریک شرکت خصوصی کارکردم وحالا یک ساله دران شرکت تسویه کردم ولی متاسفانه معیشتی ماه ۷۰۰هزار منو قطع کردن هرجای میروم کسی جواب گو نیست ترا به خدا به من کمک کنید که معیشتیم بگیرم. گرفتار هستم
سلام وعرض ادب..درخصوص جانبازان زیر25درصدکه سالهاست ازساتاکمک معیشت ناچیزی دریافت میکنندچه فکری کردید؟؟آیااین عزیزان جانبازهستند؟اگرجانبازهستندچراپرونده شان به بنیادارجاع داده نمیشود؟چراهیچکس دراین خصوص جوابی نمیده که تکلیف این قشرچیست؟؟چراکمک معیشتشان به اندازه بنیادنمیشود؟؟فاش نیوزگرامی شماچراجوابی نمیدهیددراین خصوص؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام جناب اوحدی. بنده جانباز ۷۰ درصد هستم و تاکنون از سهمیه خودرو استفاده نکرده ام. بنیاد با وزارت صمت برای واگذاری خودرو تولید داخل به ایثارگران بالای ۵۰ درصد برنامه ای ندارد؟
سلام شب عالی بخیر جناب پاکدل بنده چندین پیام محضر شما و آقای مهندس اوحدی دادم درفاش نیوزدردید قرار نگرفته یکی درموردخودرو جانبازان ۵۰درصد به بالا دومی درمورداجراع قانون ماده ۴۸ و۲۱ تبصر۲درمورداسخدام فرزند انمان ودرمورددرمان وچند‌مورد دیگر مشکلات بنده اما من نمی‌بینم که نوشته های خودم را اما قبلا ها همه را دردید قرارمیگرفت الان نمیگیره علت چیست باید بدونیم والا بنده یک جانباز اعصاب روان هستم با دارو خودرو کنترل مینمایم والا یک روز دارو نمی‌خورم اداره کل بنیاد گیلان را به آتش میکشم هرچه بادا باد دیگی چیزی برای ازدست دادن ندارم خواهشمندیم دستور فرمایید مشکل ما را حل نمایند همدازنظر هزینه سفر درمانی هم ازنظرداروهای خاص وهم استخدام بچه هام والا تا بحال تحمل کردم بنیاد گیلان با متراژ خودش متر کرده حق مارا زیر پا گذاشته ناچارم برخوردکنم وسلام
سلام چهل سالی بسی دورغ گو کرد بیاد شهیدان سال بودجه را کجا مصرف کرد من جانباز 70چه کار من زندگی دارای از هم مباش تا بیاد شهید آدرس من دارد آقای اوحدی تا چهار روز چها رم درب اتاق بست قفل مکن جانباز یا خانواده ه شهیدان از درب ورودی را ندارد مدل چند سال شهیدی اینکار کرد من دیگر برای شب و روز پست خدا لغتکن از حق جانباز چهل سال روی تختخواب نگذاشت به من جانباز به حال گریه کن
ابتدا از سایت فاش نیوز باید تشکر کرد که پیگیر اخبار مربوط به ایثارگران است و گاها خبرهای خوبی را می دهد که اگر عمل نشود که اکثرا عمل هم نمی شود بازم تا یک مدتی دلمان خوش است. در خصوص جانبازان زیر 25 درصد دولت و به ویژه شخص آقای نوبخت سیاست دو گانه ای را اجرا میکنند. چرا که به جانبازان معسر زیر 25 درصد ساتا 865 هزار تومان پرداخت میکنند و به همان درصد جانبازی تحت پوشش ساتا یک میلیون و 790 هزار تومن. در ضمن جانباز تحت پوشش ساتا حق پرداخت حق بیمه خویش فرمای تامین اجتماعی برای آینده بازنشستگی را ندارد. در حالیکه جانباز تحت پوشش بنیاد دارد.پوشش تحت پوشش ساتا حق داشتن مسکن را ندارد. در حالیکه جانباز بنیاد دارد. فقط در یک چیز مشترکند. آن هم نداشتن حقوق ثابت از جایی.ظلم عجیبی که به جانبازان ساتا میشود بر میگردد به آقای نوبخت. در ضمن جانبازان 5 درصد هیچ سهمیه ای در آزمون وکالت ندارند. که یک نوع دیگر ظلم است.بحث از بین رفتن کف درصد جانبازان که در کمیسیون اجتماعی تصویب شد به حال خود رها شد وگرنه این همه ظلم به جانباز زیر 25 درصد نمیشد.
با عرض سلام... لطفا تکلیف اونایی که پاسدار بودن و حالا مدت بیست سال است از _پاه جدا شده یا منفصل شده آند رامعلوم کنید... چرا نباید شامل ماده 38 بشوند در حالی که حالت اشتغال بنیاد هستند و از بنیاد حقوق می‌گیرند.... ولی می‌گویند چون موقع مجروحیت پاسدار بودید به شما تعلق نمی‌گیرد... نگذارید ما بین سپاه و بنیاد معلق باشیم... ما دیگه پاسدار نیستیم... حق ما را ضایع نکنید...
من جانباز 70 درصد هستم. سال 1377 حالت اشتغال شدم.
چند ماه حقوق گرفتم بعد استخدام شدم که حقوق حالت اشتغال قطع شد. حالا که قاون تصوسب شده حقوق حالت اشتغال جانبازان شاغل قطع نمیگردد چرا حقوق حالت اشتغال من بر برقرار نمیشود.
افراد زیادی هستند کههم حقوق حالت اشتغال میگیرند هم استخدام رسمی هستند.
افراد تابع قانون کار هم دو حقوقه هستند تا کی این بی عدالتی و ظلم را باید تحمل کنیم.
دیگه پامون لبه گروه.
اینها که در بنیاد مسئولیت دارند آخرت باید پاسخگو باشند.
با عرض سلام و تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر، چرا ادارات از اجرای ماده ۳۹ خودداری می‌کنند حال که بنیاد ماده ۳۸ را برای افراد حالت اشتغال اجرا میکند فکری هم برای جانبازانی که در ادارات و سازمان ها با وجود بیماری های مختلف کار می کنند و از حقوق حالت اشتغال بی بهره هستند بکنید از طرفی نه بخشنامه دولت در خصوص اضافه ۵۰ درصد حقوق اجرا میشود نه ماده ۳۹ که جانشین ماده ۳۸ برای شاغلین هست به ویژه برخی از نهادها به بهانه نداشتن ردیف بودجه از پرد اخت این موارد خودداری می کنند ظاهرا نشستن در خانه و استفاده از حقوق حق اشتغال مقرون به صرفه تر است
جناب اقای اوحدی
ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثا گران:
با عر ض سلام چرا ادارات ماده 39 را که( که همانند ماده 38 در مورد حقوق بگیران حالت اشتغال بنیاد است) باید در مورد جانبازان شاغل در ادارات است ، اجرا نمی کنند.
سلام چرا به جانبازان زیر 25درصد که بعد از قطنامه جانباز شده اند هیج کمک معیشتی تعلق نمیگیرد .این چه قانونی هست یک بام دو هوا.ما شدیم توپ فوتبال بنیاد و ایثارگران سپاه .اگر قراره حقوقی چیزی باشه باید برای همه جانبازان زیر 25درصد باشه .سه ساله حق زن و بچه من نمیدن ما که خونه خاله مجروح نشدیم مدرک هم دارم که نمیتونم کار کنم وقتی سپاه و بنیاد که دم از خدا میزنن اینطوری حق زن و بچه من رو پامال میکنن .من نه شغلی دارم نه درامدی نه سلامتی میشه یکی جواب من رو بده
سهام بانک دی این مبلغ نمی شود الان هرسهم بانک دی در بورس 8000هزارتومن است 2000هزار سهم ان معادل 16میلیون تومان می شود چطوری حساب کرده اید
با عرض سلام از آقای پاکدل تقاضا دارم به فکراشتغال فرزندان جانباز ان هم باشند، بنده ۳فرزندفوق دیپلم،لیسانس وفوق لیسانس بی کار دارم.جانباز۲۵درصدشیمیایی هستم ممنون ازلطفتون
سلام به دکتر اوحدی خدا قوت میگویم پاداش پایان خدمت وبازنشستگی جانبازان ماده ۳۸ برایمان اجرا کنید دستمان تنگ است ۴۰ سال گذشته ما دراخر راهیم ما را خوشحال کنید
سلام
لطفا در رابطه با پرداخت پاداش بازنشستگی جانبازان حقوق بگیر بنیاد پیگیری فرمایید.
سلام چرا حقوق کمک معیشت این ماه برای من واریز نشده
اقای اوحدی توروقسم می دم به دودست بریده جانبازکربلا..درددل جانبازان زیر25درصدگوش کنید..
دراین اوضاع خراب وگرانی باری ازدوش این فداکاران وجانباخته گان بردارید..همین سهام بانک دی به خیلی ازانهاندادن چرا؟مگراینها فرق دارن ازجمله همسربنده که15درصدجانبازی و14ماه جبهه دارد..دریغ ازیک هدیه
لطفاب اینجورمسائل رسیدگی کنید..متشکرم
با سلام خدمت شما ریاست محترم بنیاد شهید .برادر جانباز اقای اوحدی..بنده جانباز زیر۲۵درصد اعصابو روان که در حال حاضر مستجرم.درامدم زیر یک ملیون در فصل کار.فاقد هر گونه حساب بانکی.زمین و غیره.غاقد حقوق مستمری. و همچنین نداشتنه سهام عدالت معیشتی ۵۳سال سن دارم .اقای اوحدی زندگیم در حال از هم پاشیدنه .اگه یارانه ای که هر دو پسرهام که زندگیشون از من جداست .درامدشونم به همین صورت به خدا قسم کرایه خونم که ماهی ۳۰۰هزار تومنه رو نمیتونم بدم .لطفان تمام حساب شخصی خودمو .وتحقیقات در مورد بنده از شما عاجزانه خواهشمندم کمکم کنید .با تشکر
سلاو اقای اوحدی واقای پاکدل عزیز ترابه شرفدان به فکر جانبازان کمک معیشتی باشد بنظرتان بایکو هفت صدو نودو تو این گرانی میشه زندگی کر د ترابه شرفدان بدادمان برسید تشکر بنده جانباز ۳۵ درصد کمک معیشتم این اعدالته من با جانباز ۵ درصد یه حقوق بگیرم لطفه ن به دادمان برسید
با عرض سلام و ادب خدمت آقای مهندس اوحدی خسته نباشید جانباز و برادر شهید ما قدردانه شما هستیم بنده ۲بار مجروح شدم و سالهای جوانی کار کردم و بابت مجروحیت اول سال ۱۳۹۷ رفتم کمیسیون و در این سالها هیج استفاده نکرده بودم ولی الان هر ۲ ماه بابت دارو از بیمارستان ساسان تا داروخانه ۱۳ آبان ۱روز کامل گرفتارم با این حال ۳۵درصد شیمیایی دارم کرونا و آلودگی هوا تمام بدنم عفونت داره و از خونه بیرون نمی روم خواهش میکنم به امسال ما کمک کنید تو اموزشی هر دو دستم سوخته سنی از ما گذشته ۲تا پسر دارم الان نه کار داره نه بیمه پسر بزرگ من لیسانس حسابداری داری دارن و بیکار هستن ازدواج نکردن یعنی با این شرایط نمیتونم بعضی وقتها جواب بچه ها رونمی تونم بدهم خواهش میکنم جناب مهندس التماس میکنم هوای ما رو داشته باشید اهل شاهرود ساکن پیروزی تهران هستم تو این شرایط کرونا جانبازان شیمیایی رو دریابید ۳۰۰۷۰۰۷۳۱۵کد جانبازی بابت سهام دی تشکر کردم بازم ممنونم جناب مهندس از زمانی که تشریف اوردین بنیاد جانبازان خیلی زحمت کشیدی سپاسگزارم لطف عالی زیاد
با سلام و عرض ا دب جناب اوحدی من جا kبار ۴۵ درصد و برادر شهیدکه در ز ندانها ی عراق به علت شکنجه های ز یاد به گفته دوستا نش که ا سیر بودند در زندان شهید شد و بعد از ۱۸ سال جنا ز ه اش به ا یران به ا تفا ف ۵۷۵ ا مدند جنا ب اوحدی من نمی خو ا ستم بگو یم من بر ادر شهید هستم می خواهم بگویم بعد از ا مام چر ا مسیو لین کشور این همه خیانت به را حتی می کند کسی نیست ا نها را محا کم کند بلکه تشویق می شوند و مقا م با لا تری می گیرند و به ریش ما می خندن من بچه ا هو از هستم بچه انقلاب جنگ هستم که عرا قیا ۵ کیلو متر ا هواز بودند جگید یم تا ا خر جنگ ا یا ریس جمهور و بچه ها یش در کدام جبهه بودند همه بچه ها ی مسیو لین ا ین ز مان در کشور ها ی دو شمن ما در س می خو ا ندن ا ری ما جگیدیم و شهید داد ه ایم که ا ینها بر سر کار بیا یند و خیا نت کند فکر می کند ما نفهمیم من جا نبازی ۴۵درصد از بسیجی دا رم و ور ار تش در سا ل ۵۹ ا لی سال ۶۱ در جبهه بودم از مد ارک ا وردم و کا ت ا یثار و ۲۵ درصد هم در ار تش دارم ولی سپاه ا هواز می گو یند ما جبهه ار تش و مجروحیت ار تش را قبو ل نداریم بهش گفتم مگر ار تش و سپا ه فر قی دارد همه ما ا یرا نی هستم در یک جبهه جنگیدیم یک سپاه ۳۰ به ا ندازه بچه ام بود من توی این ۳۵ یا با لا تر یک ر یا ل هم نه از ارتش گر فتم نه بنیا شهید در صو رتی که دو ستا نم ۲۰ در صد دارند هم حقوق از بنیاد می گیر ند هم با ز نشستگی از ا داره خو دشان چر ا بنیاد و سپاه چنین کار ها یی می کند و ا عترا ض کر دم برای در صدم ا گر ا مکان دارد شما ب ادر عزیز پرو نده را پیگیری کنید چون یک پروند ه ام در تهران می با شد شما ره تماس همین شماره است با کما ل تشکر
با سلام خدمت اعضاء خانوادهء بزرگ ومحترم ایثارگران اعم از رزمندگان دلاور باهر میزان مدت حضور در جبهه وآزادگان عزیز باهر میزان مدت اسارت ونور دیدگانم جانبازان باهر میزان ودرصد که تاج سرهستندوشهیدان زنده ای که برکت ایران هستند.یک سلام ویژه هم خدمت همردیفان خودم که یادگاران شهداء گرانقدر انقلابند ومظلوم واقع شده اند.
هرطرف گشتم ندیدم من نشان
ای توماه آسمانم ،درکجاجویم من از تو یک نشان
یازده سال چشم من پر شدزخون
لحظهء دیدار دلم لبریز خون
تو ندانستی که تنها مانده ام
چون یتیمان ،ازهمه جا مانده ام
اشک چشمانم ندیدی ای پدر
گریه هایم راتونشنیدی مگر
من نگفتم که نرو پیشم بمان
تونباشی من نخواهم این جهان
بعدتو بر صورتم سیلی زدند
همچو حیوان داغ بر دستم زدند
خانه تو لانهء روباه شد
روز وشب ورد زبانم آه شد
دردمن بسیار و وقت من کم است
از برای درد من یک صفحهء کامل کم است
......ادامه دارد
با تشکر از دست اندر کاران فاش نیوز
ادامه
باز امشب درخیالم سیرتماشایت کنم
گربه آغوشم بگیری بوسه بارانت کنم
گرچه برمن دل نبستی توپدر
باصدای کودکانه بازهم خامت کنم
منصرف شوتو زرفتن پیش من اینجابمان
تا که من همچون گذشته باز هم نازت کنم
راستی بابا دگر پایم ندارد قوتی
تابیایم بر مزارت، یک دل سیر من تماشایت کنم
با عرض سلام مجدد خدمت اعضاء محترم خانوادهء ایثارگران
.اینجانب طیب آقچه لو فرزند شهید علی آقچه لو که در حال حاضر به علت درد سیاتیک و مشکل دیسک کمر زمینگیر شده وبا تکیه کردن به کالسکه دوفرزند خردسالم به زحمت قادر به راه رفتن میباشم .بنده در زمان سلامتی به زور از عهده مخارج زندگی برمی آمدم و درحال حاضر مدتی است که شرمنده زن وبچه خودم هستم و الان که این شرح حال را برایتان ارسال میکنم ،در زیرزمین خانه نشسته ام تا از نگاه معصوم کودکانم واز روی همسرم خجالت بکشم. دوستان این که در فضای مجازی خبرسازی میکنند که (خبر خوش برای ایثارگران)یا(رسیدگی وتوجه به جامعه هدف)همه وهمه تبلیغات ومزخرفاتی بیش نیست. این حقیر بیش از یکسال در زمانی که از سلامتی نسبی برخوردار بودم در فضای مجازی و در گروه تلگرامی فرزندان معظم شهدا با برادران خوب ودلسوزم فعالیت میکردیم و تا دوستان زیادی که هر یک درگیر مشکلات زیادی بودند در گروه حصور داشتن که باعث به وجود آمدن مشکلات همه این عزیزان ،خود مسئولین بنیادشهید بودند.
من بدون دلیل واز روی دشمنی وحصومت شخصی حرف نمیزنم .همه از قضیه سهام بانک دی و اختلاس آن باخبر هستید . سود سهام بانک دی در طول این ۹ سال به حساب چه کسی و چه افرادی ویا ارگانی ریخته میشد.آیا سهامی با ارزش ۱۹ ملیون بعد از ۹ سال باید ارزشس ۱۲ ملیون باشد .یعنی در ۹ سال بجای سود دهی ضرر کرده و شده ۱۲ ملیون.در مدت نه سال هر وقت به شرکت زنگ میزدم ومیگفتم سود سهام چه شد ،به من پاسخ میدادند به حساب بنیاد ریختیم و هر وقت به بنیاد میگفتم ،میگفتن که به ما سودی واریز نشده.راستی جناب آقای اوحدی در زمان شهیدی چه کاره بود .
میزان پاداش بازنشستگی شهدای سال ۶۲ چقدر میباشد .آیا پاداش بازنشستگی ۱۳ملیون میباشد.شهدا برای پول نرفتن ولی اگر میخواهید کاری کنید ،باعث نشوید که به خانواده شهدا توهین شود. اگر شخصی در بازیافت زباله بازنشسته شود آیا ۱۳ ملیون به خانواده او پاداش میدهند.وقتی اوحدی میگوید ما معوقه های عقب افتاده شهدا را تسویه کردیم پس با چه کسی تسویه کرده.کسی نیست به این آقای اوحدی بگوید که ؛عقب افتاده ،شما چه زمانی معوقه های عقب افتاده را تسویه کرده اید و به حساب چه کسی ریختید.سال ۸۵ در جراید نوشتن که به کلیه فرزندان شهدا نفری ۵ ملیون هدیه خرید مسکن داده اند.میشود فقط ۱۰۰ نفر از فرزندان معظم شهدا را معرفی کنند که این هدیه را به آنها داده اند .اگر هم پرداخت شده،فقط به کارمندانی که خود فرزند شهید هستند پرداخت کرده اند.معوقه ها رو هم همینطور،فقط فرزندان شهید که خود کارمند بنیاد هستند دریافت کرده اند. راستی بنده پسرم ۲ سال اش تمام نشده و من هنوز هدیه ازدواج نگرفتم. بنیاد خانه پدری من را اجاره میداد و ۱ سال ونیم اجاره اش را کارمندانش میگرفتن . سند خانه را نیز رئیس سابق بنیاد رباط کریم برده و گرو گذاشته. اگر بنیاد حق و حقوق فرزندان معظم شهدا را پرداخت میکرد ،الان هیچ فرزند شهیدی مشکل مالی نداشت. فقط پول سود سهام بانک دی فرزندان در طول این ۸ سال ۴۰۰ ملیون میباشد که رئیس سابق بنیاد و معاون او اوحدی وکارمندان بنیاد با هم تقسیم کرده اند.بنده طیب آقچه لو فرزند شهید علی آقچه لو از استان تهران شهرستان رباط کریم هستم .
خداوندا ؛کسانی که به خانواده ایثارگران خدمت میکنند را عاقبت بخیر فرما.باتشکر از کارمندان زحمت کش بنیاد که در راه انجام خدمت به ایثارگران قدم خیر برمیدارند .
با تشکر از دست اندر کاران فاش نیوز که درد دلهای ما را به اشتراک میگذارند. وخداوند آگاه میباشد از نیت بندگانش و اوست بینای شنوا
سلا م ما جانبازان دیگر عمرمان سر رفت از بازنشستگی ماده ۳۸ که سالها در انتظارش بودیم بجز وعدی سر خرمن چیزی اعدمان تابحال نشده مشکلات ما را خم کرده ودر زیر کوله بار فقر دست پای اخر می زنیم گناه ما بر دوش ان باشد که کار شکنی می کند
باسلام خدمت اقای اوحدی بنده جانباز ۲۵٪داوطلب ارتش که درسال ۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ دوبار مجروح شدم .اکنون از مشمولین ماده ۳۸ و حالت اشتقال هستم فرزندام بامدرک دکتری وفوق دیپلم عمران از دانشگاه فارغ التحسیل شدنند وبیکارند مسکن فرسوده ۳۰ سال ساخت و ۶۰ متری که پنج سر عاءِله دارم فکری به حال اشتقال بچه هام ومسکن فرسوده که اجاره به شرط تملیک می باشد.واجرای ماده ۳۸ ومعوقات وپاداش پایان خدمت
باسلام جانباز ۲۵٪وحالت اشتقال بنیاد شهید هستم که فرزندانم با مدرک دکتری وفوق دیپلم عمران از دانشگاه ازاد میباشند وبیکار درخواست کار برای بچه هام را دارم وپاداش پایان خدمت واجرایی شدن ماده ۳۸ ومعوقات رادارم .ممنون شدیدا نیازمند مالی وحمایت رادارم باتشکر
باسلام ماتمامی ایثارگران وظیفه ایجاد میکند همانطوری که جانانه دردفاع مقدس.دفاع کردیم الان هم طبقه رهنمودی های رهبرفرزانه وبزرگوارمون جانانه درانتخابات 1400شرکت کنیم وبدون هیچ عزروبهانه ای...جانم فدای رهبرم. به امیدپیروزی
سلام و خداقوت خدمت جناب آقای اوحدی و جناب آقای پاکدل عزیزم
اینجانب افسانه بابایی سومار ساکن درنوارمرزی ایران دراستان محروم و مظلوم ایلام هستم همسر جانباز مهربان و خوش قلبی با جانباز 35درصدمیباشم دوفرزند داریم و اجارنشینم. افتخار جانبازی ایشان بابت اصابت مستقیم ترکش در بمباران هوایی به چشم چپ ایشان است کاملا نابینا شدن و چشم راستش بزوریاریش میکند پای چپش 14سانت کوتاهی دارد وبسیار لاغرتراز پای راستش است آیا همسری بااین ویژگی حق پرستاری ندارد آرزوی سوارشدن خودروی شخصی بچه هایم دارند اما متأسفانه هرگز موفق نشدیم اینقدر گرفتاری و مشکلات داریم و تاکنون جز یک وام سی میلیونی حدودا ده سال پیش از هیچ گونه امتیازی استفاده نکردیم ممنونم اگر دلسوزانه رسیدگی بفرمایید سایتان مستدام باد ان شالله
شما اقای پاکدل....انگاری با جانبازان کم درصد و خصوصا پنج دزصدیها...مشکل دارید....لطفا دیگه کناربروید تا یه جانباز جوانتر جای شما رابگیرد...من از شما یک سوال دارم....اگرنتوانستی جواب بدهی لطفا..خواهشا بخاطر رضای خدا..بگذارید کسی مثل اقای اوحدی جای شما رابگیرد..که فعالکدزحق جانبازان باشد.....درکجای دنیا...جانباز پنج درصداعصاب و روان داریم؟..با چه اندازه گیری کرده اید؟..ایا میدانید..خیلی ازین جانبازان عزیز بعد هز حدود چهل سال...این پنج درصد را گرفته اند که فقط اسم جانبازی را یدک میکشند؟..دو میلیون تومن..اندازه هزینه یکروز یک اقازاده....به یک جانباز پنج درصد برای هزینه یکماه خودش و خانواده اش میدهید....چگونه...با این اوصاف....دلت به کارت..به معاونت..به فعالیت خودت..خوش هست..و بخودت احتمالا میبالی..که کمک جانبازان میکنی؟ اگرجوابی ندارید..لطفا شما و امثال شما کارها را بدیگران بسپارید....باتشکرازفاش نیوز..
سلام
من۲۷ماه در منطقه جنگی جنوب بودم وآلوده به شیمیائی هستم وازتاریخ۱۰ /۱۰/۱۳۹۹ ثبت نام کردم کارت ایثارگری فعلان خبری نشده وعمر وزندگی خیلی باسرعت میگذرد
لطفآ اقدام بکنید
با سلام بنده بعد از 33 سال که از جراحتم میگذره وتمام استعلامات هم بنیاد از من گرفته یک ماه بیش چقدر زمان میبره تا کمک معیشت ما برقرار بشه در صمن سال84 هم از نیروی زمینی ارتش آمدن و سرکشی کردن وفرستادن تهران، ولی هنوز خبری نیست، بنده خلاصه بنویسم که آسمان صقفم وزمین فرشمه، مسعلین لطفان رسیدگی کنن، با سباس
باسلام‌‌واقعاتاسف‌داره‌جانباز۴۵درصد‌هیچخدمتی‌‌نگرفته‌،فرزندش‌هیچ
امتیازی‌ندارد‌.نه‌حق‌پرستاری‌داره‌نه‌امتیاز‌خودرو‌‌وام‌مسکن‌هم۱ز۱۲
سال‌پیش‌مبلغ‌۱۰‌ملیون‌هنوزپرداخت‌میشه،انوقت‌ازجانباززیر۲۵‌درصد‌،
صحبت‌میشه‌جانباز‌بالای‌۴۵درصد‌هنوز‌اندر‌خم‌یک‌‌کوچه‌اند
برادرعزیزم‌چون‌پارتی‌نداریم،امتیازهم‌نداریم
با سلام درمورد آمدن عزیزان از نیروی زمینی ارتش سال84 بود که اصلاح میکنم، چون 84 نوشتم، با عرص معذرت
سال94 بود آمدن برای تحقیقات از نیروی زمینی ارتش که نوشتم 84
امکانات یابرای همه...
یاهیچکس!
خانواده معظم شهدا، جانبازان5%تا70%،،، آزادگان، رزمندگان و...
مساوی، مثل زمان جنگ...
پشت خاکریزها...
شب عملیات...
و...
غذاهامون مثل هم بود.
لباس هامون مثل هم بود.
ماسک هامون مثل هم بود.
و...
و...
و.................
تبعیض ممنوع.
سلام، بنده از مشمولان تبصره بند الف ماده ۸۷ با ۵ درصد جانبازی تحت پوشش منطقه ۱۰ و ۱۱ بنیاد شهید تهرانم ، با رأى دیوان عدالت اداری بهمن ماه ۹۹ گواهی مجروحیت ارسالی نیروهای مسلح به بنیاد شهید ، در مورد مشمولان قانون فوق الذکر ، اعتبار قانونی دارد و ارائه صورت سانحه به بنیاد شهید در مورد این مشمولان منتفی میباشد ، بنیاد شهید تهران در رسیدگی به بنده کوتاهی و حتی درخواست حالت اشتغالم را منوط به ارائه صورت سانحه و مدارک جدید میداند، این رفتار برایم روشنگر خطا یا جفای ایشان است ۰ رونق بتکده ها گر چه غمی جانکاه است ، دلخوشیم ما که این ملک خلیلی دارد ، سلام بر آقا خامنه ای و خادمین به مردم و جمهوری اسلامی که آبروی ایرانیان هستند۰یاعلی ع
سلام جناب اقای اوحدی جنابعالی خودایثارگرید پس ما رادرک کنید جانبازجالت اشتغال بنیادم وماده38 درسال 1385 خودرو روا به بنده دادن چون مسکن نداشتم ودکترهای خوزستان اعلتم کردن باید اسن هوا رارهاکنید به جای دیگربروید بنده به اصفهان امدم چون دستم خالی بود اجباراخودرو رافروختم شش میلیون تا پیش پول منزل رابدهم ماشینی که بیشتر حکم امپولانس رابرایم داشت وهم پسر بزرگم بخاطربیکاری باماشین کارمیکرد...اینک بعد پانزده سال که قسط ماشین پنج سال پیش تمام شده .میگویند یکبار فقط تعلق میگیره چطور به ۷۰درصدی ها دوخودرو داخلی رایگان دادن بجای ماشین وارداتی این چه قانونی است استخدام فرزندان شده شهید و۷۰ درصد وام مسکن فرزند شده شهید یا۷۰درصد خودرو وارداتی شدخ ۷۰ درصد حق پرسناری بعدمرگ جانباز شده ۷۰ درصد این چه قانونی است نیمه از بدن ازبین رفته درنگاه شما کم است ۵۵ درصدبدن ازبین رفته بمده شیمیایی هستم ده قدم نمیتوانم راه بروم بااسپره واکسیژن زنده هستم همسران وفرزندان ما ادم نیستن عذاب نمیکشند..جان اقا فکری بحال جانبازان ۵۰ تا۶۹درصدبکنید..این عدالت نیست .حق درصد ماهم بالای ۷۰درصداست ولی بخت بد ما به گفته پزشکان کمیسیون میگویندمااجازه ندارزم شمارا۷۰درصد کنیم چون دولت گفته بودجه نداریم این همه جاناز۷۰ درصدی شهید میشومد ومیمیرند لااقل جایگزین کنید...فکری به حال ما بکنید
ممنواز جناب اوحدی عزیز مطالبات پرداخت کنید گرفتترطم
چرا در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کسانی که سابقه خدمت داوطلبانه شان درجبهه کمتر از 6ماه است ایثارگرنیستند؟
به ما دانش آموز بودیم سن مان اقتضا نمیکرد بیشتر از این در جبهه باشیم چون جنگ هم تمام شد
اما عزیزان به خدا، جبهه یک ساعتش هم سخت بود زیر گلوله توپ وتانک مسلسل وزیر پاهت مین واز بالا هلی کوپتر های جنگنده دشمن و....
کسانی که صدا تون به نمایندگان وخصوصا فراکسیون ایثارگران میرسد لطفا صدای رزمندگان کمتر از 6ماه را به آنها برسانید.
سپاس بیکران
سلام آیا برادرشهیدی که شهیدهیچ فرزندندارد وهیچ وارث اواستخدام ارگان دولتی نیستندوسن استخدام شان سپری شده وتنهابرادر تحصیل کرده داردبرای اینطور افرادبنیادفکری دارد
سلام علیکم
آقای پاکدل خدافوت
بعد از گذشت ۸سال از هنوز رای مثبت ازکارافتادگی کلی من هزاران جانباز در سامانه سجایا اسکن نشده است آیا کارمندان بنیاد ها در شهرستان ها و مراکز استان ها نباید به علت کم کاری و سستی توبیخ شوند که تعداد زیادی از جانبازان حالت اشتغال تبصره یک به دلیل بی عرضگی و تنبلی کارمندان سازمان حقوقشان دچار فریز و عقب ماندگی گردند گاهی باید قاطع بود تا جامعه پیشرفت کند و رضایت عمومی حاصل شود
سلام، چند صد هزار نفر جانباز زیر ۲۵ درصد هستند ، بخش بزرگی از این عزیزان سن ۵۵ و ۶۰ به بالا هستند ، و بخشی از این عزیزان تو برو بیاهای مدیران تصمیم ساز و مجری بنیاد مورد بیمهری سالیان زیاد بوده اند ، بنده یکی از این عزیزانم ، بپاس دولت آقای رئیسی جا دارد از ما محرومیت زدایی شود
سلام.درخصوص تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران.به استحضار می رساند.جناب اوحدی ریاست محترم .بنیاد درحمام ممصاحبه اش اعلام می کنند.تبدیل وضعیت .ایثارگران دردستگاه اجرایی قید زمان ندارد.یعنی هرزمان جذب شده والان شاغل است باید تبدیل وضعیت .شود اما دستگاهای اجرایی می گوید فقط کسانی که درسال 99 شاغل ویندوز مشغول هستند شامل میشود. لطف پیگیری کنید تکلیف ایثارگری که سال 1400 جذب شده اند چه میشود ایا جذب می شوند؟
نفاق کارمنافقین است!
چرا بااشاره به درصدجانبازان بزرگوار،، بین آنان نفاق افکنی و سم پاشی میکنید!
همه جانبازان جنگ، همرزم وهمسنگربوده اند.
قدریکدیگر را خوب می‌دانند.
با حرف بعضی هاازهم دلخورنمیشوند.
بچه های جنگ، درمقابل دشمنان تا دندان مسلح، سینه سپر کردندوازهیچ چیزدریغ نکردند.
حتی از جانشان...
پس بالاوپایین بودن درصدجانبازان را ملاک نفاق قراردهید که مردود است.
رسیدگی به امورهمه جانبازان وظیفه شماست.
منتی نیست.
درمقابل این وظیفه داریدحقوق میگیرید.
ماشاالله که پست مقام هم دارید.
رسیدگی به امورجانبازان وبچه های جنگ بطورمساوی وبرابر...
سلام،وقت بخر.دیروزمطالبات معوق بخشی ازجانبازان پرداخت شدولی ماازدیروزچشم به راهیم.لطفابفرمایید چه زمانی مطالبات ماپرداخت میشود
دولت انقلابی ای کاش به ایثارگران وعده .... ندهند اگر می شود قانون تبدیل وضیعت ایثارگران و عدم اجرای آن رسیدگی انقلابی نمایند
باسلام اونهای که در مقابل قانون ایستاده خود کسانند مدعی حمایت از ایثآرگران هستند متاسفانه قسمتی از سپاه و بنیاد جمع خانوآده عده شده و با امورات ایثارگران جانبازان مخالفت می کنند البته قرارگاه سازندگی خاتم منظور از سپاه است به موسسه عاشورا بیاید فقط یک جانباز دارد چقدر برایش بی حرمتی می شود بیاید ببینید چه کار می کنند
چرا به ما که طلب کار معوقات بودیم و برای ما نوشته بودند علی الحساب چیزی از ماده ۳۸ برای مرحله بعد واریز نشد
باسلام من ایثارگرجانبازدراین ۳۲سال ازبس رفتم تبریزومرندوتهران ونامه زدم این وراون ورازهمسایه عرزکردم ازفامیل دست گردان کردم منتطرماندم تاموقع یارانه که داروهام رابگیرم که ببینم اخراین حق ایثارگری وجانبازی من که تاییدشده بیمارستان ارتشم هست بلعخره درست میشه یانه امابه خودم گفتم بزگ نمیربهارمیادکمپوزه باخیارمیاداقای اوحدی تازمانیکه درایثارگران ارتش جلوچشم خودم پارتی بازی هست، کی دیگه حق من استردادمیشه مگه خداخودش ریسی عزیزرابرشماواونهامسلط کنه کارمادرست بشه وگرنه شکایتمان براروزفزع اکبرروزترس بزرگ
اقاجان شما باید اقای پاکدل ازبنیاد شهید بیرون کنیدچوناین هشت سالی هست که دل مستمربیگران بنیاد وخانواده شهدا اورد خانوادهشهدااز نوبخت شکایت کردند تاپارسال حقوق انه کمی افزایش پیدا کرد ولی مستمربیگرانبنیاد اقای پاکدل قول داد عمل نکرد انقدر دروع کفت ما خسته شدیم انقدر پول نوزول کردیم

مثلاحقوق ما ۲۲۰۰است ما۳ملییون سود دایم وبرای همشه در زن گی عقبم شما اقای قاصیزاده شما وکیل ما هستید

شما اگر مثل موسولان قبل بودید اقای ریس ی شمارا دربنیاد


شهییدنمیگزاشت
سلام
لطفا بفرمایید چرا بعد از ۵ سال از تصویب قانون برنامه ششم توسعه که امسال آخرین سال آن است بند خ ماده ۸۸ در خصوص جابجایی صندوقهای بازنشستگی اجرا نمیشود ؟
حداقل اگر قرار نیست کاری انجام شود صادق باشید صراحتا بگویید تا منتظر نباشیم
عدالتی نیست.عدالت مرد.همسرمن شیمیایی شده چندبار بنیاد وسپاه رفت بخدا قسم اصلا بهش اهمیت ندادن.پس از کجا ریه اش شیمیایی شده؟پاسخ منو بدید غیر از اینکه هم سردشت بوده هم حلبچه خدا از کسانیکه حق کشی میکنن نگذره
مگر اوحدی قول نداده بود معوقات جانبازان را تا اخر مرداد میپردازد چه شد
حالا اون رفت یکی دیگر اومد ما تا قیامت باید منتظر بمانیم
با سلام آقای دکتر هاشمی یه تِغییری در پرداخت حق پرستاری ایجاد کنید به خدا وقتی ازدواج کردم با جانباز اصلا به فکر پول نبودم خدا قبول کند برای خدا وآرمان ها بود ولی پس از ۳۵ سال زندگی ، دارای هزار درد جسمی وروحی شدم وتوان ندارم وکسی به داد ما نمیرسه وهزینه ای به ما داده نمی شوداز شما خواهش مندم ترتیبی اتخاذ شود تا حق پرستاری به حساب خودمان واریز گردد .
سلام رزمندگان داوطلب جامندگان سهام عدالت کجامراجعه کنندلطف کنیدبرای رزمندگان معسرسهام عدالت ندارند
باسلام نمیدانم ازکجاشروع کنم ازکدام خدامات هزاران قانون ماده بند درست کردن خودشان مانداندچطوری اینهااجراکنندسهام 100ملیونی بانک مهراقتصاد8ملیونو500به مادادن بقیشوخوردن حالاانتظارداریدبماخدمات بدن تاماجلومجلس نرویم هیچی درست نمیشود
سلام ممنون ازسرگرمی که برای خودتون وقشرمحترم شهدا جانبازان ایثارگران.اینجانب مدت 58ماه در جبهه بودم بهترین دوران جوانی را برای دفاع از وطن وناموسم در جبهه سپری کردم .این کارت ایثار که به من دادید چه مشکلی آزمن حل میکند .شصت سالمه نه بیمه ای دارم نه بازنشستگی نه مسکنی دارم .من نمی‌دونم به کی دارید حقوق میدید صحبت بودجه میکنید.اگه چیزی به ما. تعلق میگیره ونمیدید.خداازتون نگذرد.این حق مانیست .شاید بعد مردن ما درست بشه.افتابه لگن هفت دست شام وناهارهیچی
با عرض سلام‌ آیا سهمیه بنزین شامل جانبازان چند درصد می‌شود آیا این هم مثل خودروها فقط سهمیه جانبازان ۷۰ درصد به بالا هست یا خیر ممنون میشم اگر جوابگو سوال باشد ب
با عرض سلام بنده همسر جانباز 25 درصد می‌باشم در آموزش وپرورش مشغول کار هستم نیروی خدماتی هستم اینجانب ادامه تحصیل دادم در رشته آموزش ابتدایی مدرک کارشناسی گرفتم با وجود اینکه آموزش وپرورش نیاز مبرم به نیروی آموزشی دارد چرا امتیازی برای من قائل نمی‌شود ومن را تبدیل وضعیت نمی‌کند آیا قانونی وجود دارد در ضمن نیروی رسمی هستم تحت هیچ شرایطی آموزش وپرورش ناحیه سه شیراز بامن موافقت نمی‌کند اگر راه حلی وجود دارد من را راهنمایی بفرمایید تشکر
باسلام باز دروغ وعده تو ی خالی من رزمنده ومجروح دوران دفاع مقدس هستم که در زباله های شهر داراب برای تهیه دارو زبله گردی میکنم آیا این حق ما بود انان که رنگ جبهه هم ندیدن امروز در پشت میزهای خود می نشینند وبه ریش ما می خندن اگر من هم سالم بودم وموجی نبودم می توانستم درس خود را ادمه بدهم ولی چه کنم این سرنوشته که برایمان رقم خورد ما زحمت کشیدیم دیگران استفاده کردن ما جراهات دوران جنگ هنوز بر تن مان مانده ولی دیگران لذتش بردن
بخدا همش دارین به ما ظلم میکنید من 14سال توارتش خدمت کردم 60ماه جبهه دارم گدایی میکنم به همت این سازمان مریض شدم تمام بیمارستانها رفتم امادادگاه اخراجم کرده چراهیچ چیز به من تعلق نمیگیره بخاطر خدا کمکم کنید
با سلام تو رو خدا برای تبدیل وضعیت همسران جانباز زیر ۲۵ درصد در این بخشنامه که حذف شدن کمک کنید تا اصلاح شود
این تبعیض بین جانبازان و ایثارگران واقعا قابل توجیه نیست.
جناب اقای پاکدل باسلام جانبازانی که از ارتش خود من ازکمسیون ماده ۱۲۰ ارتش دارای ۲۲درصد جانبازی شدم پرونده ام از سال ۹۴فرستاده شد به بنیاد شهید الان سال ۱۴۰۰ است شش سالی یعنی الان ۶۰ سالم شد باتوجه بیانات حضرت عالی هنوز بعد از شش سال گناه مان دربنیاد مرکز شهیدعفو نشد سوال من این است باتوجه رای دیوان اداری در رابطه به پرونده های ارسالی احراز شده ارتش چرا ۵ درصد را احراز نکردیددوباره امثال من همین جانباز های بدبخت وبیچاره را بااین شرایط سخت جسمی را می فرستید به امور ایثارگران بروند یگان مربوطه ۷برگ فرم های ماده ۸۷ راتکمیل کنند بعد از تکمیل شدن فرم بفرستند به امور ایثارگران ارتش لویزان وسالها باز باید درنوبت احراز باشند یا بمیرن یا مشکل جانبازی شان با توجه به سابقه قبلی جانبازی احراز شود ودوباره پروندخدمت تان ارسال تا درنوبت سالهای بعد بماند دوباره ایا در بنیاد ۵ درصد بدهند یا ندهند این ظلم وبلا ای است که بنیادشهید بر سر ایثارگران وجانبازان دارای درصد نیروهای مسلح می اورد مسلمانی درعمل مرده جناب پاکدل ایا این ظلم درحق
ما قابل بخشش است این پنج هزار نفر بفرموده شما کیها هستند پس بقیه پرونده های دپو در نزد بنیاد مرکز چرا باتوجه رای دیوان عدالت اداری ۵درصد را نمی دهیدخدا می داند حرف شما با عمل تان را واقعا ما جانبازان شرمنده اخلاق مسولین بالا دست بنیاد هستیم ازاینکه ظلمی بدتر از صدام به ما روا داشتند حا ل اگر صدا کافر هر بلایی سررزمندگان می اورد دشمن بودانتظار ی نبود اما شماها چرا پیراهن عثمان پوشیده اید این بلاها را نصیب فرزندان انقلاب می کنید
مسولین محترم فاش نیوز باتشکر وسلام گرم خالصانه از انتشار درخواست یا در دل ها ی ررمندگان برای مسولین بنیاد۰ واقعا نظر این همه جانبازان ارسالی برای مسولین بنیاد مانند درخواست حضوری است با مسولین بنیاد اگر حضورا بیایند پیش مسولین مرکزبنیاد چه جواب قانع کننده ای دارند به این جانبازان عزیز بدهند یا اگر خدای نکرده مانند فرزند ان شهید خودش را برای یک لحظه فشار روحی وروانی خودش رابه اتش کشید۰ تازه رنگ جبهه را ندید ایا این عزیزان در جنگ در ان بیابانها وحشتناک توپ وتانگ خمپاره وحمله هوای وشب های بی خوابی و۰۰۰۰۰هر لحطه مرگ را در جلوی چشمان خودشان می دیدند و الان با کهولت سن بیماری اعصاب وروان فشارهای اقتصادی وبیکاری فرزندان حق شان بعد از چهل سال انقلاب این است مسولین این بلاها راسر شان می اورند وقتی نهاد اعزام کننده تایبد حضور در جبهه ومجروح شدن جا نبازی را تایید میکند انهم در کمسیون احراز متشکل از پزشکان حاذق سزاوار است بااین مشکلات در بنیاد برای ۵ درصد و۰۰۰۰۰۰سر گردان باشند خدایش شما بگویدحق با کیست با بنیاد است یا جانباز
من فرزند ایثارگر هستم یازده سال در مجتمع نفت محمودآباد کارمیکنم‌ پدرم شش ماه حضوردرجبهه درجبهه دارد وخدمت سربازیش هم موقع جنگ بودچراقانون سه چهارم فقط واسه ارتش هستش خواهشاً پیگیری کنید مجتمع نفت محمودآباد پارتی بازیه کل مدارکموتکمیل کردم ازم گرفتن ولی نمیفرستن چراپیگیری نمیشه
سلام شما را به قرآن قسم شما به خاد به خون شهدا به ما جانبازان دست پا قده زیر ۷۰ درصدم کمک کنین به قرآن زندگی دارم شرم اور است چقت پیش زن بچه شرمن بشم شما را به کسی مپرسدی کمک کنین من پا از زانو ندارم همه جام پراز ترکش اصاب روان شیمیایی
شما را به خدا قسم نزارین بیشتر از این شرمند زن بچه بشیم
باسلام خدمت اقای قاضی زاده هاشمی مدیرکل بنیاد شهید جان عزیزتون تورو به روح شهدا جواب منو بدین من فرزند شهید هستم الان8.9سال درخود بنیاد شهید کرمان مشغول به کار هستم رانندگی می کنم هنوز شرکتی هستم هیچ کس کاری واسه استخدامی من نکردن تاصحبت می کنم میگن فرزند شهید داره ازخون پدرش سواستفاده میکنه تورو به قران کمک کنید من 1دختر 12ساله دارم کرایه نشین هم هستم ماهیانه تومن 1.400.000کرایه میدم
باسلام من جانباز 20درصد شیمیایی واصحاب روان و20ماه بسیجی و54سال سن دارم که از سال 82 تا کنون استخدام قراردادموقت کارگری می باشم واز گروها ومزایای قانونی و جانباز ی درشهرداری محروم می باشم در شهرداری سلیقه ای عمل می کنندوپارتی بازی بی عدالتی ظلم ستم دادن پست به افراد نالایق وتبدیل وضعیت نکردن تکنون وسامندهی وطرح طبقه بندی مشاغل نکردن وندادن حق حقوق فرزندان جانبازان وسامندهی وطرح مشاغل آنها بیش از 15 ساعت اضافه کاری درشبانه روز وحتی روزهای تعطیل وندادن اضافه کاری وتعطیل کاری از شما عاجزانه می خواهم که ما مشکلات عدیده ای داریم شهرداری هم مشکلات را برای ما صد برابر کرده بدون در نظر گرفتن قانون کار وامور اجتماعی لطفا برسی وپیگیری فرمایید ممنونم
با سلام. من در 16 سالگی و زمانیکه در کلاس دوم ریاضی بعنوان یه دانش اموز ممتاز بودم و همواره از اول ابتدایی تا انزمان نفر اول کلاس و نخبه بودم ، با لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب جبهه را بر درس ترجیح دادم و به همراه برادر بزرگترم که از قبل از من به جبهه میرفت با وجود مخالفت شدید خانواده و نزدیکان بخصوص مادرم بالاخره با گریه های مادرم روانه جبهه گشتم و در عملیات والفجر 8 همراه برادرم هر دو زخمی شدیم طوریکه برادرم ده روز در قم بستری بود و من هم 14 روز در اصفهان و 14 روز دیگر هم در شیراز بستری شدم و بعد از کمی خوب شدن دوباره هر دو عازم جبهه گشتیم تا اینکه برادرم در سال 66 شهید شد و به من هم با 28وروز بستری و کلی ترکش در بدن تنها 13 درصد جانبازی دادند و بخاطر جبهه رفتن باعث شد که از درس هم از لخاظ زمانی و هم از لحاظ سطح سواد و پایه درسی چون در رشته ریاضی بودم ضعیف بشم و از درس عقب بیفتم طوریکه در زمانیکه خانواده و اطرافیان بخاطر استعداد بالایی که داشتم و توقع زیادی از من داشتند ، بخاطر همین جبهه رفتن با 5 سال تاخیر به دانشگاه رفتم و متاسفانه بخاطر پایه ضعیف درسی ام و سن بالای انزمان و فقر خانواده و همچنین بعضی مسایل سیاسی.در داننشگاه ، مجبور شدم به مدرک کاردانی بسنده کنم و درحالیکه در رشته کارشناسی مهندسی برق مخابرات درس میخوندم و اوایلش با نفر 6 کنکور هم رقابت میکردم ولی بخاطر مشکلات ذکر شده مجبور شدم با مدرک کاردانی در رشته مهندسی برق فارغ التحصیل بشم ولی از انزمان درحالیکه در یه خانواده عیالوار و فقیر زندگی میکردم هر چی دنبال یه شغل دولتی گشتم هیچوقت برام میسر نشد و درحالیکه سنم داشت بالا میرفت و با توجه به اینکه فرزند بزرگ خانواده بودم باید فکر دیگر برادران و خواهرانم هم میبودم که همه اینا باعث شده که الان من نخبه انزمان و جانباز و عضو خانواده شهدای الان ، در خانه با انواع بیماری روحی و فکری و جسمی هنوز مجرد در خانه مادری به همراه مادر در فقر و با تنها درامد و حقوقی که به جانبازان زیر 25 درصد بعنوان جانباز معسر میدهند به زور امرار معاش کنم و در واقع الان که دیگه ناتوان شده ام و دستم به جایی یا کاری نمیرسه اجبارا فقط گذران عمر کنم.... و همچنین مادر پیرم انزمان اگرچه مادر واقعی برادر شهیدم نبوده ولی باوجودیکه همچون یه مادر واقعی ( پس از فوت مادر واقعی برادر شهیدم که با مرحوم پدرم که انزمان 40 ساله بودند و مادرم هم دختر جوانی 18 ساله ی یتیمی از خانواده ای فقیر و محروم بودند، ازدواج نمودند) ، برادر شهیدم را از طفولیت تا جوانی خودش بزرگ و سرپرستی کرده و درحالیکه الان مادر پیرم دارای 9 فرزند از مرحوم پدرم میباشد و همچنین ایشون تنها خواهر دایی شهیدم هم هستند (یعنی مادرم درحالیکه نامادری شهیدیست که خودش از طفولیت همچون پسر خودش بزرگش کرده و مادر یه جانباز بی عرضه ای مثل من نوعی هم میباشد ، همچنین خواهر شهید هم هست) ، متاسفانه در این سن پیری و انواع بیماری ، با تنها حقوق حدود یک میلیون و یکصد هزار تومانی بنیاد به زور در خط فقر امرار معاش میکنند!... خب اقا یا خانم محترم شما که ادعا دارید در فاش نیوز حامی ایثارگران هستید ، بخدا اگر اطلاع رسانی کنید و درد دل و حرف و مشکلات خانواده ها و یا جانبازان واقعی را که واقعا از جبهه و جنگ ضربه خورده اند و بخاطر جبهه باعث شده که الان اجبارا در فقر بسوزند و بسازند و فقط گذران عمر کنند ، اینگار بزرگترین خدمت را به این قشر فقیر و غریب کرده اید و شاید که رسانه شما باعث بشه با اطلاعرسانی صحیح و شاید ساماندهی جدید و صحیح در جامعه ایثارگری ، حق اونایی که واقعا ضایع شده برگرده و یا لااقل این اخر عمری یه زندگی ولو ساده برای این نوع افراد و اقشار غریب اما دلسوز نظام و انقلاب درست بشه و مشکلات زندگی و معیشتی انها رفع بشه و در یه کلام عدالت واقعی و علی گونه برقرار بشه!.... اگرچه با هر چی که فکرشو کنید دیگه جوانی من نوعی برنمیگرده ولی برای من جانباز معسر تحصیلکرده و بیکار و بیمار خونه نشین و هنوز مجرد و عضو خانواده شهدا که تا یک دهه پیش حتی ارزوی یه شغل ولو ساده را داشتم ، الان وقتی در کارهای شخصی خود هم ناتوانم و حتی توانایی مراجعه به پزشک را هم ندارم ، لااقل باعث بشه یه زندگی ساده همراه با ارامش برامون تهیه بشه!... ممنون از رسانه خوبتون... ن.ق از ممسنی فارس
ممون از اطلاع رسانی خوبتان
باسلام من جانباز شیمیایی و اصحاب روان 20درصد و 20ماه بسیجی درجبهه که از سال 82تاکنون درشهرداری رامهرمز مشغولم ومشکلات عدیده ای داریم که شهرداری رامهرمز مشکلات را برای ما چندین برابر کرده شهرداری رامهرمز به درخواست های جانبازان وفرزندان جانبازان وخانواده معززشاهداهمیت نمی دهد سالهاست نامه های بنیاد را نادیدیده می گیرند وقانون اداره کارو اموراجتمایی را نادیده می گیرند حق وحقوق قانونی وجانبازی پایمال می شود من کارگر قرارداد موقت هستم که نه تبدیل وضعیت شدم ونه ساماندهی مشاغل ما ازشما گله مندیم چرا فردی یا گروهی نباشند که به شهرداری ورود کنند حق و حقوق خانواده های ایثار گران بگیرند وقانون وضع کنند که خانواده‌های ایثارگران دررفاه باشند نه زیر پاه له شوند هزراتا پیام فرستادیم هیچکس تا کنون بیش از 20سال هیچکس تاکنون جواب گو نبود آیا فرستادن یک بازرس وبرسی وگرفتن حق و حقوق خانواده های ایثارگران اینقدر برای ما سخت است دست شما مسعولین را به گرمی می فشاریم برای احیای حقمان درسهرداری رامهرمز
باسلام،درمورد اشتغال فرزندان جانباز ۲۵درصد هم کاری انجام بدهید. سن و سالمان بالارفته و پدرانمان فوت نموده اند. چیزی به رسیدن مرگ ماهم بااین شرایط بد اقتصادی و گرانی و تورم باقی نمانده است
من فرزند جانباز ۲۵ درصد حا لت اشتعال و مدرک فوق لیسانس از شهر خوی و مادرم بیماری صعحب العلاج و مقام داستانی کشوری قرآن را دارم ودر شرکت آزمون استخدامی کردم ووقتی کد ملی را زدند گفتند شما فرزند جانبازی حق در بنیاد است آقای آقالو در خوی میگوید وقتی ۷۰ درصد تمام شد بعد شما من با مادر بیمار و پدر جانباز رسیده گی میکنم شاگرد ممتاز دانشگاه تبریز میباشم سنم ۳۲ می باشد ومن با این سن چه کار نمایم خواهشی دارم به من فرزند جانباز رسیده گی کنید
با سلام جناب اقای دکتر مگه همه جانبازان چقدر مهمون تون هستند نگاه کنید یکی یکی دارند شهید میشند اون موقع میخواهید معوقات ماده 38 رو بدید به کی میشه یه لطف کنید تا همه ما در قید حیات هستیم این مبلغ رو بدید تو بخدا که این مبلغ مگه چقدر هست که دست تون میلرزه تو بخدا الان به این پول نیاز داریم فردا دیره خدا براتون بسازه
سلام جانباز25 در صدجنگ تحمیلی هستم باک ملی 5399308665 توانایی دادن پول +پیش کرایه منزل رادارم لطفا بفرماییددرصورت امکان کمک کنیداززنجان
از اقای دکتر ع بپرسید اگر جانبازی درسال ۶۴ براثر انفجار خمپاره مجروح وبا معرفی یگان در منطقه برای درمان به بیمارستان صحرایی که یک سوله بود معرفی شود وبصورت سرپایی درمان ودر گزا رش یگان اعلام شود به دلیل بحرانی بودن منطقه نامبرده بصورت سرپایی درمان شده وامور ایثارگران نزاجا هم علت را انفجار خمپاره واسیب را کاهش هردو گوش اعلام کند اما چون مدارک درمان بعد از۳۴ سال عدم دسترسی به سوله بیمارستان صحرایی وجود ندارد احتمالا سوله ها تخریب ومدارک امحا یا بقولی گم گور شود مثلا خود اقای ع شرایط همچین جانباز را داشته باشد نظرشان الله وکیلی حق را در قیامت نظر بگیرد چیه تورفقاهت که به اجبار مدعی هستید بعد از۳۴ سال از گذشت جنگ مدارک هم زمان را از جانباز ارتش طلب می کنی مگر بیمارستان بقیه الله بود مدارک موجود باشد گذشته ازاین درجنگ جز انفجار خمپاره وتوپ وتانک بمباران هوایی حلوا پخش نمی کردند رزمنده ای که یگان تایید مجروحیت اش را می کند در کمیسیون بلبلان بنیاد مرکز تر وخوشک می کنند فردا قیامتی وجود دارد این دنیای پول زور ریاو ترویز حق کشی می گذرد به فکر فردایتان باشید بدون شک اونجا جانباز که نه خدا یقه تان را حتما میگیرد اینقدر ظلم نکنید عاقبت ظلم ماندنی نیست
سلام جانم فدای رهبرم 22بهمن سال1400رابه تمامی خانوادهای شهداوتمام کسانیکه دربنیادشهیدوامورایثارخدمت میکنند..وکارکنان فاش نیوز..تمام تمام کسانیکه درامورشهداخدمت میکنندتبریک میگم..امیدوارم خداوندطول عمروسلامتی برای رهبرفرزانه انقلاب عنایت بفرمایند. امین
به نام خداوماهمچنان درانتظارعملی شدن خبرهای خوش پناه برخدا
تصمیم گیران و مسولین برای وضع قانون فقط به موقعیت خود می اندیشن ، قانونی یک ماهه گذاشتن که ایثارگرانی که جمع امتیازات جبهه و جانبازی آنها به عدد سی برسد ، میتوانند یک فرزند خود را معاف کنند ، تمام مسئولین و نزدیکان قدرت که از وضع این قانون مطلع بودن ، فرصت یافتند تا نسبت به معاف کردن فرزند خود اقدام کنن ، ولی بسیاری از ایثارگران که به هر دلیلی نتوانستند در آن مدت کم مدارک خود را ارایه بدهند از این امتیاز بهره ای نبردن ، یک وزیر و وکیل باغیرتی هم تو این مملکت یافت نشد که از حقوق این ایثارگران دفاع کند . تف تو غیرتتون ، افسوس از امام و نیروهای مخلص ابتدای انقلاب که رفتن و ما سربازان همان امام اکنون مانده ابم با این مسولان سالوس و کاسب
آقای حق بین عزیز هم رزم دلاورم سلام این قانون معافیت اصلا به اینا مربوط نیست که یک شبه دستکاری بکنن این مصوبه است الان هم قابلیت اجرائی داره مثلا شما ۱۵ ماه حضور داوطلبانه در جبهه داری با۱۵درصد جانبازی که درجمع میشود ۳۰ امتیاز یا۳۰ماه منطقه یا۳۰در صد جانبازی خلاصه ۳۰ امتیاز هرچه امتیاز بیشتر باشه شامل پسر دوم هم میشه شما فردا مدارکت را و ببر نظام وظیفه بعد آموزش معاف میشه من خودم حساب کردند سه بچه معاف میشه تنها خدمتی که به جامعه ایثارگری شده همین بوده اگه دست اینا بود شاید این کار را نمی کردند دستور آقا بوده خداطول عمر برایشان عطا فرماید
باسلام اینجانب بایست وپنج درصدجانبازجنگ تحمیلی باچهارفرزندبیکارهستم هیچ درآمدی غیراز کمک معیشت بنیادجانبازان.خواهشا رسیدگی کنیدبفرستیدکمیسیون حالت اشتغال ممنونم
من خودم جانباز ۴۰درصد دارای چهار سال جهبه و مدرک تحصیلی فوق لیسانس برق دارای چندین مقاله علمی هستم ولی مسولین نظام به چشم یک دشمن مارا تماشا میکنند اینها همه دروغ است نگوید ایثا. گر هیتم که فردا برایتان درد سر میشه
چرا برای رزمنده های مدافع حرم ارزشی قائل نیستند.۲۲ سال سابقه کار هنوز تبدی وضعیت نشده ام. ۷۲ روز سوریه و ۴ماه در مناطق عملیاتی شمالعرب کشور
چرا برای رزمنده های مدافع حرم ارزشی قائل نیستند.۲۲ سال سابقه کار هنوز تبدی وضعیت نشده ام. ۷۲ روز سوریه و ۴ماه در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور.میگن نیروهای مسلح گفته حتما باید۶ماه سوریه داشته باشین تابه وزارتخانه ها ابلاغ کنه.به خدا سپاه کادری ۶ماه نمیره چه برسه مابسیجیها پس معلوم نمی خان
با سلام جناب آقای هاشمی رئیس بنیادشهید اینجانب سید سعید خادم الهادی درسال۱۳۸۴ پرونده جانبازی شیمیایی تشکیل دادم وازطرف سپاه اصفهان تایید شدم که از ناحیه پوست و ریه و چشم شیمیایی هستم ولی بعلت نداشتن مدارک بالینی آن دی گرفتم حال که در برنامه ششم تصویب شده جانبازان فاقد مدرک بالینی می تواند حداقل ۵درصد جانبازی بگیرن سپاه استان اصفهان خیابان هزارصفحه آقای فائقه وبنیادشهیداصفهان خیابان شمس آبادی دبه درآوردند ومی گویند بایستی مدارک بالینی به روزبیاوری درهرصورت سرمی دواند لذا از جنابعالی درخواست رسیدگی فوری دارم الان مدت ۱۷سال است که من رزمنده را سرمی دواند خواهش ها رسیدگی کنید
سلام اقای پاکدل .چرا بنده دوساله مدارک تحویل بنیاد دادم جهت برقراری کمک معیشت.ولی هربار مراجعه میکنم میگن امتیازت کمه در نوبت هستی.اگه هدفتون کمک به قشر ضعیفه پس این کارها چیه.واقعا جای تاسف داره
شعر و.......... واقعا صحبتهای اینها میشنوم دلم درد میگیرد از رهبر عزیز میخواهم هرچه زودتر تکلیف این بی احترامی وخلیی چیزهای دیگر مدیران کشوری بسر این عزیزان میارن واز جنگ و..... خبر ندارن نجات بده
سلام و عرض ارادت به محضر جناب آقای پاکدل، جناب آقای پاکدل انصافاً جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی تونسته همچون جناب آقای مهندس اوحدی کارپیش ببرد ماکه فکر نمی کنیم پس جناب آقای پاکدل لطفاً هر کاری میتونید انجام بدین که آقای مهندس اوحدی به بنیاد شهید و امور ایثارگران برگردخواهشا. معلول جنگ
خبر خوب نمی‌خواهیم تورا حضرت عباس قسم میدم .پیگیری کمک معیشتی باشید .من ۴۰ درصدم هیچی هم ندارم .نه یک ریال درآمد نه شغل نه خودرو نه مسکن دارن حقوق مارو قطع میکنن
سلام داره از بی خوابی دیوانه می شوم 41 ساله از موج انفجار سر درد وبدنم اولین شیمیایی که صدام گو بگوری جزیره مجنون زد بدنم دستانم پاهایم وکمی ریه هایم چون ماکس داشتم آنوقت بعد از 38 سال 5/درصد به من جان بازی دادن همه شب یک مشت داروی خواب واعصاب بیشتر شب ها نمی خوابم بی خوابی داره دیوانه می شم
کارمندان بنیاد چرا غیر از همه ادارها هست 3برابر پاداش می گیرند با حقوق بالا ای کاشک امثال من که صودر سانهه بالینی نداریم شیهد می شدیم راحت شده بودیم خوشا به حالشان چرا انقدر فرق خوب ما جاهایی بودیم که امکانات نمی تونست بیاید مثل آمبولانس یا هلی کوپتر میامدیم خونمون رنج می کشیدیم همه بیمارستان ها هم رفتم شما را بخدا حق نا حق نکنید اون دنیا چطور جواب می دهید همه مون می میریم متاسفم برا تونما که عمرمان رفت خدا بداد مسعولینی که حق ناحق می کند برسد
برادر ارجمندم جانباز گرامی احمد سرمدی فرمایشتان را کاملا قبول دارم آقایان کارمند بنیاد چون با دیوانگانی همچون ما سر کار دارند سختی کار سنگین میگیرند حدودا ۱۲۰ الی محرمانه به ما که میرسد ندارن بدهن کا ر سنگینشان نیز اینست جانباز روانی بیچاره ازسر نداری وشرمندگی پیش خوانواده میاید داد وبیدادی راه می ندارد ولی از جواب خبری نیست ولی همان فریاد خاطر آقایان را آزرده میکنه به همین خاطر سختی کار بهشون تعلق میگیره بلا ترین اداره ای که پایان پاداش خدمت گرفته همین خدمتگذاران به اصطلاح خانوادایثارگران می باشد خدا بده برکت خدای مظلومان نیز فعلا نظاره گره وقتی هم بلای خدا برا شان فرستاد میگن اتفاقی که افتاده ببین بعدی چه میشه خدا بداد مسعولین برسه وتواس خون شهدا وجا نبازان راازشان بگیره مثل ما درد بی درمان بگیرند تا بفهمن درد چیست فعلا می‌شنوند یکی از روی درد فریاد میکشه
من ارسال شصت یک تا شصت هشت بعنوان داوطلب وسرباز وطن جنگیدم با ده فرزند همه بیکار بیست درصد جانبازی فرزند معلول گاز منزلم هشت ماه قطع با پیک نیک غذا درست می‌کنم کدام غذا فقط شب وروزدعا می‌کنم بمیرم سی سه سال خواب ندارم به قرآن شام نخوردم بچه معلول گریه می‌کنه برای بسکیوت توکوچه بچه های محله را می‌بینند وگریه کان دنباله من دیگر حرفی ندارم توی محله توری خودم را می‌گیرم گویا سرمایه دارم گرسنه فقط گاز را وصل کنید
سلام برادر ... خداوند تعالی بهت صبر بدهد
سلام عزیزان .. باز هم مثل همیشه وعده پشت وعده ....
برنامه ده ساله میزارند چون می‌دانند ده سال دیگه خبری از جانبازان هفتاد درصد دفاع مقدس نیست
وقتیکه خبرهای عتیقه رو از بغچه های قدیمی میکشیم بیرون و نگاهی به آنها میکنیم میبینیم چقدر وعده های تو خالی و تبلیغاتی برای جانبازان دادند ک ریالی نمیارزه...وعدهای سر خرمن
ایا کسی هست این مطالب ها شما را بخواند مسولین بنیاد ومجلس ودولت ۰۰۰ در اسمانها زندگی می کنند کاری با خاکیان ندارند حالا هی بگو جانبازم چتربازم نصف بدنم ترکشه روانی ام و۰۰۰هستم کی گوش میده داداش اینها این صحفه نظرات را برای سرگرمی گذاشتن جانبازان خودشان را تخلیه کنند واخرش هم بی خیال بشوند از بنیاد ودم ودستگاهایش خیری نصیب تان نمیشود مگر کسی را درتنه دولت ومجلس وبنیاد داشته باشی شاید یه دری برایت باز کنند از جانباز ۵درصد بگیر تا اون زمین گیر شده منبعد فقط بفکر مرگ باشید چون نتیجه کارتان به مرگ است ویک سنگ مزار حک شده بنام جانباز شهید یا جانباز جنگ تحمیلی ویک فاتحه هم از طریق خانواده بر سر مزار تان می ایند.اگر عاقبت بخیری است اونور دنیاست از اینور دنیا طلب حاجت مخواه بجز خفت وخاری چیزی نصیب تان نمیشود
سلام خیلی از ایثارگران رزمنده سرباز بودند و زمانی که خیلی ها از خدمت سربازی فراری و مخفی می‌شدند به خاطر خاک ایران و ناموس وطن ماندند و جنگیدند و یک اسم دیگشونم اینه نسل سوخته و وامانده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi