شناسه خبر : 76656
چهارشنبه 08 مرداد 1399 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امکان پیگیری علائم کرونا برای ایثارگران

تمام ایثارگران و خانواده‌های محترم آنان که دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا هستند می‌ توانند با سامانه ۲۳۱۳ تماس گرفته...

فاش نیوز - تمام ایثارگران و خانواده‌های محترم آنان که دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا هستند می‌ توانند با سامانه ۲۳۱۳ تماس گرفته و عدد پنج را وارد کنند و علائم خود را با کارشناسان مطرح کنند.

امکان پیگیری علائم کرونا برای تمام ایثارگران ایجاد شد

دکتر محمد اسماعیل علی‌پور، ​مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: پس از انجام مشاوره تلفنی و در صورتی که علائم بیماری جدی تشخیص داده شود، هماهنگی‌های لازم برای بررسی پزشکی انجام می‌شود. در مرحله بعد اگر افراد مشکوک به بیماری کرونا تشخیص داده شوند تست PCR برای آن‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در صورتی که تست PCR مثبت باشد، طبق تشخیص پزشک برای مراحل درمان تصمیم گیری می‌شود.

علی‌پور با بیان اینکه ایثارگران می‌توانند این فرایند را از طریق سامانه بیمه دی نیز انجام دهند، افزود: در سامانه اینترنتی بیمه دی نیز امکان ارتباط با کارشناسان و بررسی علائم بیماری وجود دارد.

وی در انتها تأکید کرد: توصیه اکید ما به ایثارگران همچنان پرهیز از حضور غیرضروری در خارج از منزل است و در صورتی که نیاز به حضور در خارج منزل وجود داشته باشد حتماً از ماسک استفاده شود و ضروری است از حضور در اماکن پرجمعیت نیز اجتناب شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام ایا داروهای فرد کرونا ایثارگران شامل بیمه دی میشود ؟؟؟؟

...
به بچه های جبهه و جنگ و جانبازان و رزمندگان تسلیت می گویم ؟!
...
به موضوع این صفحه ربطی ندارد.
ولی بعداً خبرش می رسد .
...
انالله و انا الیه راجعون .
که بدختی در راه است .
بیشتر از گذشته .
تاریکی و ظلمت .
فقر و بدبختی بیشتر .
برای بچه های دفاع مقدس .
اشک بریزید و بر سر کوبید .
که عاشورایی دگر در راه است .
برای رزمندگان و جانبازان .
خدایا .
خداااااااااا.
به تو پناه می بریم .
از آنچه که خود آفریده ای .
...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi