شناسه خبر : 76665
شنبه 11 مرداد 1399 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حق هایی که داده نشد!...

علی رضا - همه ما باقیمانده های جنگ که تا آخر سال 67 بودیم حق ما را خوب دادند!

اولین کسانی که سهام عدالت به آنها تعلق نگرفت ما بودیم که در جنگ با سن 18سالگی و در سال 61 به کردستان رفتیم و 25 ماه با دشمنی که معلوم نیست از کدام طرف باید با آن روبرو می شدیم سپری کردیم، این از سهام عدالت.

 دومین حقی که به ما در اولین موقع داده نشد، در اداره بود که کـارمـند شدم چون ایثــارگر بودیـــم و مدرک بالایی تحصیلی هــم نداشتـم. فقــط یک دیپلــم خالــی بــود، ولی در مخابرات مقام بالایـــی گــرفتــم و در قسمـت خـدمــات مشغول به کار شدم. آن هم با هـــزار دونـدگـــی! البته در ســـال 85 به صـورت قراردادی شروع به همکاری با این شرکت نمودم و هنــوز قـراردادی هـسـتم. با شرکت بــزرگ TCT با حـــقوقــــی بالای دو میـلیون تـــومـــان که بـا منتـــی که رِِِیـاسـت جــمهور عزیـزمان و مـجـلـــس و نمـــایندگان عــزیـزمان برســر مــا داشتنــد بالاخره سـال 99 حــقوق ما افــزایــش پیــدا کـرد و شـــد دومیــلیــون و هشــــتصــد هــزار تــومــان! بازخــدا پـــدرشــان را بیــامرزد کــه جـارو می کشیــم، تــی می زنیــم، حمـــل بــار و شــســتشــوی ســرویـس بـــهداشتــی و سـمپــاشــی را انجام می دهیم تا به عدالت برسیم!

  البـته ما قرارداد سفیــد امضا می کنیم و هر ســه ماه بــه ســه مــاه آن را تمدید باید بکنیم که اگه با توجه به کهولت سن و فرسوده شدن نتوانستیم توقعات آقایان را برآورده کنیم، به صورت کاملا قانونی ما را بیاندازند بیرون و هـــیچ حـق و حقوقی هم نـتـوانـیـم بـگـیریــم.

خیلی ها می گویند به ایثارگران خیلی خوب رسیدگی می کنند!

بلـه مخصـوصـا بـه مـا کـه نسل رزمندگان و ایثارگران هستیم و دارد تـمام می شـود. من که 58 سالم است، یا از فکـر نداری و گرفتاری و همیشه بدهکار خـواهم مُرد و یا از مریضی جدیدی (کــرونـا) که آمـده. تازه دسـتور آمـده که بـدون مـاسـک، کارکنان را به اداره راه نـدهنـد. ماسکی که باید به قیمت بالا خودمان بخریم و با این اوصاف نداریم که بخریم.

خلاصه اینکه آنهایی که نرفتند کارت ایثارگری بگیرند ناراحت نباشند چون کارت ایثارگری مخصوصا کارت ارتش زیاد ارزشی ندارد و کار شما را راه نمی اندازد!
نـه وام، نـه تخفیفی که جایی به درد بخور باشد و نه مکان استفاده از ورزشی مثل استخر یا سالن سرپوشیده!
حیف از آن پولی که بابت هزینه رفت و آمد و  کپـــی کردن و مـدارکـ دادن که برای ایثارگری منفعتی نداشت. از کیسه مــا کــه رفــت، شما این راه را نروید.

خدا کند از این بیشـتر گـرانــی نشــود!
... علی برکت الله  

اینستاگرام
همرزم عزیزم، همه اینهارو تو دلت، به امام حسین(ع) و امام زمان(عج) بگو. به خدا می شنون. و مطمئن باش تو زندگی کمکت می کنن. هیچ امیدی به مسئولین کددار نیست. اینا مامور کدخدا هستن.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi