شناسه خبر : 76670
سه شنبه 07 مرداد 1399 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مساجد همچنان سنگر پشت جبهه این بار در جنگ با کرونا

با آغاز شیوع کرونا در کشور انبوه نیروهای جهادی با تأسی از روزهای دفاع‌مقدس، برای تولید ملزومات بهداشتی و سایر عرصه‌های نبرد با ویروس منحوس پا به میدان گذاشتند.

با وجود اینکه چند ماه از شیوع کرونا در کشور می‌گذرد، هنوز گروه‌های جهادی همپای تلاشگران عرصه بهداشت و درمان، مشغول خدمت‌رسانی در مبارزه با کرونا هستند.
در این بین شاهد صحنه‌هایی هستیم که یادآور روزهای دفاع مقدس و حضور مردم در کنار رزمنده‌ها برای تامین اقلام مورد نیاز جبهه‌ها است. در هر دو حماسه جهادی اما بانوان نقش پررنگی داشته و دارند.
 بانوان نمازگزار مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک شهید محلاتی تهران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کارگاه خیاطی خیریه این مسجد گردهم آمدند و روزانه با تلاش ۳۰ نفره، بدون هیچ دستمزدی مشغول به تولید و دوخت ماسک هستند. این کارگاه خیریه در طول پنج‌ماه فعالیتش، فقط روز اول عید نوروز، صدای چرخ‌های خیاطی‌اش شنیده نشد.
به گزارش فارس، خانم‌های مشغول در این تولیدی تاکنون ۱۵۰ هزار ماسک دوخته‌اند که همگی با کمک خیرین به صورت رایگان به بیمارستان‌ها و مناطق محروم ارسال شده است. آن‌ها نیت کرده‌اند اگر تلاش‌شان شامل سود و آورده مالی هم شد برای انجام کارهای خیر و دوخت بیشتر ماسک هزینه کنند.
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi