شناسه خبر : 76679
چهارشنبه 08 مرداد 1399 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰درصد مشهدی به شهدا پیوست

«عبدالله رمضانی» جانباز سرافراز ۷۰ درصد از استان خراسان رضوی پس از تحمل سالها درد و مجروحیت به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

فاش نیوز - «عبدالله رمضانی» جانباز سرافراز ۷۰ درصد از استان خراسان رضوی پس از تحمل سالها درد و مجروحیت به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

بر اساس اعلام اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، این جانباز گرانقدر در سن ۵۶ سالگی بر اثر جراحتهای دوران دفاع مقدس، بامداد سه شنبه هفتم مرداد در بیمارستان ارتش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مجروحیت این جانباز سرافراز در دوران هشت دفاع مقدس سوختگی شدید اعضای بدن بود که در دو سال اخیر عفونت و بیماری ناشی از این جراحتها به تمامی اعضای بدن وی سرایت کرده بود.

مراسم تشییع این شهید والامقام به خاطر شرایط فوق العاده مشهد از نظر شیوع کرونا برگزار نمی شود و پیکر این شهید والامقام با رعایت پروتکل های بهداشتی و ادای احترام در گلزار شهدا «بهشت رضا(ع)» این شهر در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده می شود.

حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی شهادت این جانباز سرافراز را تبریک و تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جزیل ازخداوند منان درخواست کرد.

از این شهید والامقام سه فرزند به یادگار مانده است.

گفتنی است شهید عبدالله رمضانی در نهم آبان ۱۳۴۳ در نیشابور چشم به جهان گشود و در هفتم مرداد ۱۳۹۹ به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۲۷۹ شهید، ۴۹ هزار و ۴۸۸ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

13 ساله بود که برای دفاع از انقلاب به فرمان امام (قدس سره) لبیک گفت و با حضور در مناطق غرب و جنوب در عملیات های گوناگون شرکت کرد. در جنگ های نامنظم از نیروهای شهید چمران بود و بارها مجروح شد ولی به راه خود ادامه داد و حال با بدن پر ترکش و سوختگی زیاد پر کشید و به یاران شهیدش پیوست. شهادتت مبارک

 

اینستاگرام
سلام و عرض ادب من داماد جانباز شهید رمضانی هستم عکس های بیشتری از شهید میتونم در اختیار تون بزارم.
با تشکر
ایشون شوهر عمه من هستند لطفا با فاتحه ای روحش را شاد کنید
شهادت مباركش باد
ايشان مردي شوخ طبع و مهربان بود و هنوز باور شهادتش برايمان سخت است
با سلام روحشان شاد ویادشان گرامی این شهید گرامی و بزرگ وار دوست و مشتری مغازه ما بودن بعد از خبر شهادت ایشان بسیار متاثر شدم خداوند به خانواده ایشان صبر عطا بفرماید
ایشان مردی مهربان با محبت و شوخ بودند انشالله که خداوند رحمت شان کند و شافع ما هم باشند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi