شناسه خبر : 76686
چهارشنبه 08 مرداد 1399 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۵ درصدم و با مشکلات غیرقابل شمارش!

محمد صادق راستگوی- سال ۶۴ بود که شوق رفتن به جبهه را داشتم و خیلی دوست داشتم که به منطقه جنگی بروم و از این آب و خاک عزیزم مثل تمامی رزمندگانی که به جبهه می‌رفتن تا از این سرزمین و میهن در مقابل دشمن دفاع کنند ولی چون ۱۶ سال داشتم مرا اعزام نمی کردند، بالاخره با تلاش زیاد توانستم راهی شوم. در سه نوبت به مدت متوالی سال ۶۴ و ۶۵ و اوایل سال ۶۸ به مدت هشت ماه سابقه جبهه بسیجی افتخاری دارم.

دو مرحله اول و دوم مجروح شدم و بدون کمیسیون پزشکی ۵ درصد ایثارگری دارم و تا به حال هیچ کمک معیشتی و وام و کمکی از بنیاد شهید دریافت نکرده ام به غیر از دفترچه بیمه سلامت به خدا قسم مدت ۳ سال است که بیکار هستم و درآمدی ندارم مستاجر هستم و فرزند نوزاد دارم و دختر بزرگم در دوران عقد است و برای خرج و مخارج زندگی بسیار در فشار هستم.

از مسئولین عزیز خواهش می‌کنم برایم هر کاری که از دستشان می آید برایم انجام دهند و مرا یاری کنید. لطف خداوند شامل حال شما عزیزان شود.

اینستاگرام
سلام برادر گرامی
برای برقراری کمک معیشت از بنیاد اقدام کنید .خدا رو شکر آقای مهندس اوحدی اقدامات خوبی انجام داده اند حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت
اگر بنیاد محل پرونده اقدام نکرد از مرکز استان و اگر باز هم کاری نکردند از طریق کمیسیون ماده 16 از بنیاد شکایت کنید
با سلام به شما برادر راستگوی

سپاس از حضور شما
لطفا شماره تماس خود را برای سایت ارسال کنید.
سلام.عده ای دارندمیافتندتوفقروتنگدستی!عده ای هم پولدارودرنازونعمت!تاکی باید این وضعیت را تحمل کردوشاهداینهمه دردورنجهای ناحق شد؟تاکی بایدشرمندگی هاوفقرومشکلات هم نوع هامون راشنیدودید؟!
باسلام..خواهر وبرادری سرگردان وبی سرپرست هستیم
پرونده شهادت پدرمان((نصرت اله سیم خانی)) بیش از3سال است که در اداره کل پذیرش بنیادشهید وامور ایثارگران قرار دارد..خواهشمنداست دستور فرمایند..بیش از این ما راسرگردان نگذارند..

بااحترام..فرزندان
سلام اقای هم وطن و سلام فاش نیوز.چرا در دوران تصویب برنامه ششم که احدی ازنمایندگان دوره قبل با قدرت متن برنامه ششم را که به نفع جانبازان زیر 25 درصد را به گونهای دیگر قرائت کرد و کلیه حقوق ما از بهره مندی از مزایا را حذف کرد بیخیال و بی تفاوت بودید ؟حتی ما به اقای نوروزی و رابط ایشان پیام دادیم ولی متاسفانه هیچ و هیچ ما سالهااست که افسوس احقاق حق خود را داریم و این مجلس هم بعید است که پیگیر کار ما باشد .امیدوارم که مشکل این عزیز که مثل من فکر می کرد همیشه دوران جنگ و فضای خوبی و عدالت اداری پایدار است حل شود چرا که الان این گونه نیست و باید بسوزیم تا بمی..........والسلام
اگر مصوبه قبلی کمیسیون اجتماعی مجلس در باره حذف کف درصد جانبازی به صحن برود و تایید شود این همه مشکلات و تبعیض وحشتناک بین جانبازان از سوی دولت از بین میرود. ساتا به جانبازان تحت پوشش خود که قانونا باید تحت پوشش بنیاد شهید قرار گیرند ولی بنیاد زیر بار آن نمی رود ماهانه فقط 865 هزار تومن میدهد. تازه اگر به سقف کمک معیشت بنیاد که 1 میلیون 790 هزار تومن است هم برسد بازم با این تورم هیچی نیست.باید خدا رو شکر کنید که زودتر اقدام نکردید. وگرنه جانباز تحت پوشش ساتا حق داشتن مسکن و بیمه خویش فرمای تامین اجتماعی و تقریبا هیچ چیزی را ندارد. ولی بنیاد فقط بر عدم داشتن حقوق تکیه دارد.بروید در منطقه پرونده خودتان از قسمت پذیرش و تعاون اقدام کنید.
شما هم که همه کامنتها رو نمیزارین
کامنت قبلی منو که مطالب توپی بود و یک هفته قبل فرستادم نزاشتین
الان میدونم دیگه این متن منو میزارین
برادر عزیز شما بی شک طبق فرمایش خودتان بیش از 50 سال سن دارید وداماد هم دارید و2ساله که بیکارید فقط جسارتا آنجا که فرمودید فرزند نوزاد دارید کمی تامل برانگیز است !!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi