شناسه خبر : 76717
شنبه 11 مرداد 1399 , 08:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رییس بنیاد شهیدباهمسرشهید«سلطانی»

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید «ولی الله سلطانی» از شهدای فاجعه منا، با همسر این شهید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت و حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت عصر روز چهارشنبه ۸ مردادماه با حضور در منزل شهید «ولی الله سلطانی» از شهدای منا، با همسر این شهید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
اوحدی در این دیدار با اشاره به پیش رو بودن سالروز فاجعه منا گفت: روز عید قربان برای تمام مسلمانان از روزهای مهمی است که باید با شادی و خوشی همراه باشد، اما این روز با بی کفایتی عربستان سعودی تبدیل به فاجعه‌ای شد که عید مسلمانان را به عزا تبدیل کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با آرزوی شفای عاجل برای این همسر شهید افزود: همانطور که مقام معظم رهبری همواره تأکید فرموده‌اند فاجعه منا فراموش نخواهد شد و ان‌شاءالله مظلومیت این شهدا بنیان ظالمان و عاملان این فاجعه را بر خواهد کند.
همسر شهید سلطانی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از شهید سلطانی پرداخت.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi